ספר יהושע - קסם התנ"ך | ד"ר חיה שרגא בן איון
www.magicbible.co.il › ספר-יהושעיהושע פרק ג – תוכן העניינים להתרשמות חלקית מתוכני הפרק – פירושי מילים והסברים פסוקים א – ט – סיכום, קרא עוד ←
תנ"ך מנוקד - יהושוע פרק טו
www.mechon-mamre.org › i › tיהושוע פרק טו. א וַיְהִי הַגּוֹרָל, לְמַטֵּה בְּנֵי יְהוּדָה--לְמִשְׁפְּחֹתָם: אֶל-גְּבוּל אֱדוֹם מִדְבַּר-צִן נֶגְבָּה, מִקְצֵה תֵימָן. ב וַיְהִי לָהֶם גְּבוּל נֶגֶב, מִקְצֵה יָם הַמֶּלַח, מִן-הַלָּשֹׁן, הַפֹּנֶה נֶגְבָּה.
יהושע פרק ט - יהושע והברית עם הגבעונים - קסם התנ"ך | ד"ר חיה שרגא ...
https://www.magicbible.co.il › יהושע-...יהושע פרק ט - יהושע והברית עם הגבעונים; פירושים; סיכום; סרטון מצגות; עורמת הגבעונים; הברית עם הגבעונים; חוטבי עצים ושואבי מים; דפי עבודה ותרשים מפה.
תקציר יהושע פרק ט' | התנך - אתר התנ"ך של מכללת הרצוג
https://www.hatanakh.com › nodeתקציר יהושע פרק ט' ... בישראל: "וַיִּתְקַבְּצוּ יַחְדָּו לְהִלָּחֵם עִם יְהוֹשֻׁעַ וְעִם יִשְׂרָאֵל פֶּה אֶחָד" (ב).
תנ"ך מנוקד - יהושוע פרק טו
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t0615.htmיהושוע פרק טו. א וַיְהִי הַגּוֹרָל, לְמַטֵּה בְּנֵי יְהוּדָה--לְמִשְׁפְּחֹתָם: אֶל-גְּבוּל אֱדוֹם מִדְבַּר-צִן נֶגְבָּה, מִקְצֵה תֵימָן. ב וַיְהִי לָהֶם גְּבוּל נֶגֶב, מִקְצֵה יָם הַמֶּלַח, מִן-הַלָּשֹׁן, הַפֹּנֶה נֶגְבָּה.
תנ"ך על הפרק - דברי הימים א ז
תנך.co.il › 929פרק ד - צווי על הקמת אבני זכרון, יהושע מתגדל, מעבר הירדן לפרטיו. 191. פרק ה - לב מלכי עבר הירדן נמס, מילת העם, פסח בערבות יריחו. 192. פרק ו - כיבוש יריחו, הצלת רחב, קללה למי שיבנה מחדש את יריחו. 193. פרק ז - מעילת עכן בחרם ותוצאותיה, מלחמת ישראל בעי וכשלונם. 194. פרק ח - מלחמת ישראל בעי ...
יהושוע פרק ט - תנ"ך - Mechon Mamre
https://www.mechon-mamre.org › ...תנ"ך - יהושוע - פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד. יהושוע פרק ט. א וַיְהִ֣י כִשְׁמֹ֣עַ כָּֽל־הַמְּלָכִ֡ים ...
יהושע פרק ט | 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il › pageסיכומים הסברים מאמרים מעניינים וטורי דעה על יהושע פרק ט מאת מיטב הכותבים בישראל.
יהושע פרק ט | אוצר התורה - לגלות את האוצר שבתורה
https://www.otzar.org.il › בית-המדרשביאור ושננתם עם חלק מההערות לספר יהושע פרק ט'. ... בדבר הסבר סיבת הפנייה אל יהושע לאחר הפנייה אל כלל ישראל, עיין בהערות לביאורנו לפסוק ו'. [24] מצודות.
ביאור:יהושע א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:יהושע_איהושע פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד (מהדורות נוספות של יהושע א) ה' מדריך את יהושע לקראת הכניסה לארץ
תנ"ך על הפרק - דברי הימים א ז
https://תנך.co.il/929פרק ד - צווי על הקמת אבני זכרון, יהושע מתגדל, מעבר הירדן לפרטיו. 191. פרק ה - לב מלכי עבר הירדן נמס, מילת העם, פסח בערבות יריחו. 192. פרק ו - כיבוש יריחו, הצלת רחב, קללה למי שיבנה מחדש את יריחו. 193. פרק ז - מעילת עכן בחרם ותוצאותיה, מלחמת ישראל בעי וכשלונם. 194. פרק ח - מלחמת ישראל בעי ...
סיכום יהושע פרקים ט' י' - חידוש
https://www.hidush.co.il › hidushפרק ט מלכי האומות חוששים מעם-ישראל ומתקבצים יחדיו כדי להלחם בהם, ואולם הגבעונים באים בערמה לכרות ברית שלום עם עם-ישראל. יהושע לא שואל ב-ה ...
תנ"ך על הפרק - יהושע א - חזק ואמץ / הרב איתן שנדורפי שליט"א
https://תנך.co.il/929/188/2397לפי המבי"ט נאמר בחיזוק השני: "רק חזק ואמץ מאד", כדי להדגיש שההתחזקות בתורה היא ההתחזקות העיקרית, ורק בזכותה יזכה יהושע לרשת את הארץ ולהנחילה, ולכן נאמר בה: "מאד", ונאמר לפניה: "רק", כדי למעט את ההתחזקות הקודמת, ולהדגיש שההתחזקות העיקרית צריכה להיות בקיום התורה.
מדריך למורה להוראת ספר יהושע
https://daat.ac.il/yehoshua/madrich/tohen.htmפרק י"ד-ט"ו: חלקות הארץ ונחלת יהודה. פרק י"ז: בנות צלופחד. פרק כ': גאולת הדם ומשמעותה. פרק כ"א: ערי הלוויים. פרא כ"ב: המזבח במזרח הירדן. פרק כ"ג: דברי יהושע אל העם. פרק כ"ד: ימיו האחרונים של יהושע ...
סיכומים לספר שופטים פרקים א'-ט'
orianit.edu-negev.gov.il/achdutasd/sites/homepage...בעזרת הראשון להרוס את מזבח הבעל ולכרות את האשרה (סוג של עץ) ואת הפר הראשון להקריב לקורבן במזבח חדש שגדעון יבנה במקום שהיה בו מזבח הבעל והאשרה. גדעון מקשיב בקול ה' ועושה את זה בילה. בבוקר כשכולם קמים הם מגלים את מה שגדעון עשה ומבקשים מיואש (אבא של גדעון) שיוציא אותו החוצה כדי ...
תנ"ך מנוקד - יהושוע פרק ט
https://www.mechon-mamre.org/i/t/t0609.htmיהושוע פרק ט. א וַיְהִי כִשְׁמֹעַ כָּל-הַמְּלָכִים אֲשֶׁר בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן בָּהָר וּבַשְּׁפֵלָה, וּבְכֹל חוֹף הַיָּם הַגָּדוֹל, אֶל-מוּל, הַלְּבָנוֹן--הַחִתִּי, וְהָאֱמֹרִי, הַכְּנַעֲנִי הַפְּרִזִּי, הַחִוִּי וְהַיְבוּסִי. ב וַיִּתְקַבְּצוּ יַחְדָּו, לְהִלָּחֵם ...
ספר יהושע - קסם התנ"ך | ד"ר חיה שרגא בן איון
https://www.magicbible.co.il/ספר-יהושעיהושע פרק ג – תוכן העניינים להתרשמות חלקית מתוכני הפרק – פירושי מילים והסברים פסוקים א – ט – סיכום, קרא עוד ←
מדריך למורה להוראת ספר יהושע
daat.ac.il › yehoshua › madrichפרק י"ד-ט"ו: חלקות הארץ ונחלת יהודה. פרק י"ז: בנות צלופחד. פרק כ': גאולת הדם ומשמעותה. פרק כ"א: ערי הלוויים. פרא כ"ב: המזבח במזרח הירדן. פרק כ"ג: דברי יהושע אל העם. פרק כ"ד: ימיו האחרונים של יהושע ...
תנ"ך מנוקד - יהושוע פרק ט
www.mechon-mamre.org › i › tיהושוע פרק ט. א וַיְהִי כִשְׁמֹעַ כָּל-הַמְּלָכִים אֲשֶׁר בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן בָּהָר וּבַשְּׁפֵלָה, וּבְכֹל חוֹף הַיָּם הַגָּדוֹל, אֶל-מוּל, הַלְּבָנוֹן--הַחִתִּי, וְהָאֱמֹרִי, הַכְּנַעֲנִי הַפְּרִזִּי, הַחִוִּי וְהַיְבוּסִי. ב וַיִּתְקַבְּצוּ יַחְדָּו, לְהִלָּחֵם ...
ספר יהושע – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ספר_יהושעפרק ט': מעשה הגבעונים
https://daat.ac.il › madrich › mad13יתמודדו עם קשיים בכתוב על פי רמתם. יפנימו את המסרים האלה: • נשיאי העדה משתתפים באחריות להנהיג את העם עם יהושע. • יהושע נכשל כשכרת ברית עם הגבעונים, ...
יהושע פרק ט - סיכומי תנ"ך
https://www.sikum.org › blog-page_62השמלות והנעליים שלנו, בלו מרב כל הדרך הקשה. סיכום האמצעים שהשתמשו בהם הגבעונים: 1. ציוד ישן שהשתמשו בו כהוכחה שבאו מארץ רחוקה. 2 ...
יהושע פרק א - מינוי יהושע למנהיג העם
https://www.magicbible.co.il/יהושע-פרק-א-מינוי-יהושע-למנהיג...יהושע פרק א – סיכום, תוכן הפרקבפרק א שלושה נושאים: בחלק הראשון של הפרק (פסוקים א – י) ממנה ה' את יהושע למנהיג העם במקומו של משה. ה' מצווה על יהושע לחצות את הירדן ולהעביר את העם לארץ כנען, מבטיח ...
יהושע פרק ט - מאגר ספרות הקודש
https://kodesh.snunit.k12.il › ...יהושע פרק ט. א וַיְהִי כִשְׁמֹעַ כָּל-הַמְּלָכִים אֲשֶׁר בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן בָּהָר וּבַשְּׁפֵלָה, וּבְכֹל חוֹף ...
ספר יהושע – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ספר_יהושעיצירת ספר יהושע
תנ"ך על הפרק - יהושע א - חזק ואמץ / הרב איתן שנדורפי שליט"א
תנך.co.il › 929/188/2397לפי המבי"ט נאמר בחיזוק השני: "רק חזק ואמץ מאד", כדי להדגיש שההתחזקות בתורה היא ההתחזקות העיקרית, ורק בזכותה יזכה יהושע לרשת את הארץ ולהנחילה, ולכן נאמר בה: "מאד", ונאמר לפניה: "רק", כדי למעט את ההתחזקות הקודמת, ולהדגיש שההתחזקות העיקרית צריכה להיות בקיום התורה.