חיפשת:

יד שרה הליכון 4 גלגלים

רולטור 4 גלגלים קל משקל מתקפל : יד שרה
https://yad-sarah.net/lending/product/רולטור-4-גלגלים-קל-משקל-מתקפל
רולטור בעל 4 גלגלים, מעניק תמיכה וסיוע בהתניידות ובשיווי משקל. הוא מיועד לאנשים עצמאיים, ומתאים לבית אך בעיקר לבחוץ. בדגמים רבים יש מושב עליו ניתן לנוח. לרולטור בד"כ מעצורים.
עזרי הליכה ‏רולטור ‏4 גלגלים - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › עזרי הליכה
הליכון 4 גלגלים המיועד לאנשים מבוגרים אשר מתקשים בהליכה או שסובלים מחולשה או סחרחורות. בעל מושב למנוחה וסלסלה לפריטים אישיים. במחיר מיוחד !!! הוסף למועדפים.
רולטור 4 גלגלים קל משקל מתקפל - יד שרה > אגודת המתנדבים הגדולה ...
https://yad-sarah.net › product › רולטו...
רולטור בעל 4 גלגלים, מעניק תמיכה וסיוע בהתניידות ובשיווי משקל. הוא מיועד לאנשים עצמאיים, ומתאים לבית אך בעיקר לבחוץ. בדגמים רבים יש מושב עליו ניתן לנוח.
הליכון | י.ש.מ. - יד שרה
https://www.yasam.co.il/items_h.php?cid=39
הליכון נמצאו 5 מוצרים בקטגוריה - הליכון מציג עמוד 1 מתוך 1 מגוון הליכונים איכותיים במחירים זולים במיוחד: עם או בלי גלגלים, הליכון מסייע לקום.
רולטור 4 גלגלים עם כסא : יד שרה
https://yad-sarah.net/lending/product/רולטור-4-גלגלים-עם-כסא
רולטור 4 גלגלים עם כסא. רולטור למבוגר מרובע הינו בעל 4 גלגלים, מעניק תמיכה וסיוע בשיווי משקל בהתניידות. הוא מיועד לאנשים עצמאיים, ומתאים לבית אך בעיקר לחוץ. בדגמים רבים יש מושב עליו ניתן לנוח ...
מכשירי הליכה וניידות לקשישים מבוגרים וילדים - עזרים
https://azarim.org.il › page
קיימים מגוון סוגים של מכשירי הליכה: הליכון לקשישים, הליכון לילדים, ... ניתן להשאיל מכשיר הליכה בעמותת כגון יד שרה או עזר מציון. ... רולטור ברך 4 גלגלים.
רולטור 4 גלגלים משוכלל עם כסא
https://www.yasam.co.il/item_h.php?id=236
גלגלים pvc בקוטר: 20 ס"מ אביזרים לנכים, משקל משתמש: עד 136 ק"ג • English name: Lightweight folding adult rolling walker (rollator) with four wheels, a seat, and a bag
הליכון למבוגרים עם מושב / עם סל | הליכונים 3 גלגלים / 4 גלגלים
https://www.wheelchairs.co.il/הליכון-הליכונים-למבוגרים
הליכון למבוגרים עם כסא. הליכון למבוגרים רק 3.3 ק"ג מגיע עם כסא נוח מאוד להליכה בבית ומחוץ. ההליכון מגיע עם מושב למנוחה, הליכון מתקפל בקלות וקל משקל. ₪280.00. Quick View.
עזרי הליכה ‏רולטור ‏4 גלגלים - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=b-walking...
רולטור אלומיניום 4 גלגלים עם מושב ותיק -. רולטור אלומיניום קל במיוחד ( 6.5 קג בלבד) בעל מעצורי בטיחות איכותיים בעל מושב ישיבה מרופד ותחתיו תא אחסון שימושי לנשיאת חפצים בעל משענת גב מעוגלת לנוחיות מקסימאלית. הוסף למועדפים.
‫ציוד סיעודי/ רפואי - הליכון | יד שנייה יד2‬
https://www.yad2.co.il › יד שנייה › ציוד סיעודי/ רפואי
150 ₪ · הליכון ראשון לציון ; 300 ₪ · הליכון רמת ישי ; 500 ₪ · הליכון/כסא גלגלים חולון ; 1,500 ₪ · הליכון GATE תוצרת שוודיה הוד השרון ; 70 ₪ · מקל הליכה 4 רגליים תל אביב ...
רולטור | י.ש.מ. - יד שרה
https://www.yasam.co.il › items_h
רולטורים במחירים זולים במיוחד: 4 גלגלים או 3, עם מושב, עם תיק, רולטורר משוכלל ורולטור ברך · רולטור 4 גלגלים משוכלל עם כסא · רולטור 3 גלגלים קל משקל מתקפל עם תיק ...