חיפשת:

יד לשריון ויקיפדיה

חטיבה 8 – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חטיבת_הזקן
חטיבה 8 (חטיבת הזקן, בעבר נקראה חטיבה 608 וחטיבה 875) היא חטיבת השריון הראשונה של צה"ל שהוקמה ב-24 במאי 1948, לאחר הכרזת המדינה ופלישת צבאות ערב.מפקד החטיבה הראשון היה יצחק שדה ועל שמו כונתה "חטיבת הזקן". ...
Yad La-Shiryon - Wikipedia
https://en.wikipedia.org › wiki › Yad_La-Shiryon
Yad La-Shiryon (officially: The Armored Corps Memorial Site and Museum at Latrun; Hebrew: יד לשריון‎) is Israel's official memorial site for fallen soldiers ...
מגח – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מגח
רקע
חיל השריון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חיל_השריון
מסלול לוחם השריון
יד לשריון בלטרון - מדריך למבקרים - ישראל בתמונות - Israel In Photos
https://www.israel-in-photos.com › y...
מאז מגדל המים נועד רק כדי לתמוך 25 טון הטנק שקל 34 טון, הן ההילוכים המנועים והעברה נאלצו להסירו. מקור: ויקיפדיה. טנק שרמן על המגדל מנזר לטרון.
מוזיאון יד לשריון - Google
https://www.google.com › entity › key
יַד לַשִּׁרְיוֹן הוא אתר הנצחה לחללי חיל השריון. האתר כולל מוזיאון לתולדות השריון ואוסף של טנקים ורכבים קרביים משוריינים.
בני מיכלסון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בני_מיכלסון
חטיבה 8 – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חטיבת_הזקן
סיפורו של ליונל דרוקר, מפקד הטנק הראשון בצה"ל, באתר יד לשריון; כך קם גדוד השריון הראשון בצה"ל, באתר יד לשריון; טקס יום הזיכרון 2012 של חטיבה 8 בנתב"ג באתר יד לשריון
יד לשריון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › יד_לשריון
יד לשריון, לטרון באתר האינטרנט של קלמן כ"ץ ירון כ"ץ אדריכלים בע"מ. ( אורכב 06.02.2018 בארכיון Wayback Machine ) ההנצחה של חללי לטרון – כיצד הוקם אתר ההנצחה="יד לשריון" בלטרון.
אתר יד לשריון - חיל השריון מאז ועד היום
https://yadlashiryon.com
יד לשריון הוא אתר הנצחה לחללי חיל השריון במערכות ישראל. באתר תמצאו מוזיאון לתולדות חיל השריון, כתבות, סרטים ומידע על אוסף הטנקים והרכבים המשורינים.
לטרון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/לטרון
ליד לטרון, בצד הכביש לעזה, היום במסעף לקיבוץ נחשון וליישוב נוה שלום, סמוך ל"אנדרטת לטרון" לזכר לוחמי חטיבת אלכסנדרוני שנפלו ב מלחמת העצמאות, הייתה מצבה לזכר פועלים מצרים שליוו את הצבא הבריטי בעת כיבוש הארץ מהטורקים ובנו את הדרכים הדרושות לצורכי הצבא ותושבי הארץ, ומתו בסביבה ...
יד לשריון – ויקינתונים - - Wikidata
https://www.wikidata.org › wiki
מוזיאון יד לשיריון; יד לשיריון; מוזיאון יד לשריון; יד לשריון. בשפות נוספות ... ויקיפדיה האנגלית · תאריך הקמה או יצירה. 1983. הפניה אחת למקור.
שיחה:יד לשריון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:יד_לשריון
יצחק רבין, ‏מר שמואל ויינגלס ומר דוד מינגלגרין באו לברך על המוגמר, שריון 41, יוני 2012, עמ' 96, באתר "יד לשריון" Crazy Ivan • שיחה 00:26, 5 בספטמבר 2014 (IDT)
חטיבה 600 – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חטיבה_600
חטיבה 600 (חטיבה 177, חטיבה 519), המכונה גם "עוצבת נתיבי האש", הייתה חטיבת שריון בצה"ל.החטיבה פורקה ב-22 באפריל 2014.החטיבה הורכבה משלושה גדודים - 407, 409 ו-410. במלחמת יום כיפור, גדוד 407 הועבר תחת פיקוד חטיבה 14 ערב מבצע אבירי לב.
מוזיאון יד לשריון - Google
https://www.google.co.il › entity › key
יַד לַשִּׁרְיוֹן הוא אתר הנצחה לחללי חיל השריון. האתר כולל מוזיאון לתולדות השריון ואוסף של טנקים ורכבים קרביים משוריינים.
יד לשריון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יד_לשריון
יַד לַשִּׁרְיוֹן הוא אתר הנצחה לחללי חיל השריון. האתר כולל מוזיאון לתולדות השריון ואוסף של טנקים ורכבים קרביים משוריינים. האתר נמצא בלטרון שבעמק איילון, וכולל את מצודת הטגארט של משטרת לטרון שהקימו שלטונות המנדט הבריטי בשנת 1940 ואת הגבעה עליה היא ניצבת. האתר מארח מדי שנה את צעדת
לטרון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › לטרון
יד לשריון: בשנת 1982 הוקם בלטרון מוזיאון ואתר הנצחה של חיל השריון הישראלי בשם "יד לשריון". האתר כולל גם מוזיאון לתולדות השריון ואוסף של טנקים ו רכב קרבי משוריין .
חיל השריון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חיל_השריון
שיחה:יד לשריון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:יד_לשריון
זאת פשוט בושה זה כל מה שכתוב על יש לשיריון אחרי כל מה שהחיל הזה עשה כל כך הרבה חיילים הם איבדו (המספר הכי גדול בכל מלחמות א"י) 217.132.97.148 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם/ה
אתר יד לשריון - חיל השריון מאז ועד היום
yadlashiryon.com
יד לשריון הוא אתר הנצחה לחללי חיל השריון במערכות ישראל. באתר תמצאו מוזיאון לתולדות חיל השריון, כתבות, סרטים ומידע על אוסף הטנקים והרכבים המשורינים.
אתר יד לשריון - חיל השריון מאז ועד היום
https://yadlashiryon.com
עמוד ראשי · פארק לטרון · חיל השריון · יד לשריון · חדשות · הצטרפו לעמותת יד לשריון · יצירת קשר · מידע למבקר · English · פארק לטרון.
יד לשריון - פארק לטרון - רעות שריונאים ♥️ על המושג ... - Facebook
https://www.facebook.com › photos
רעות שריונאים ♥️ על המושג ״רעות״ מתוך ויקיפדיה: רעות הוא מונח המסמל קשר נפשי עמוק בין שני בני אדם או בין קבוצה מצומצמת של אנשים, שאינו תלוי באינטרסים.
יד לשריון בלטרון – מדריך למבקרים – ישראל בתמונות
https://www.israel-in-photos.com/he/yad-la-shiryon-latrun.html
How to get to יד לשריון in Israel by Bus? - Moovit
https://moovitapp.com › ... › יד לשריון
Directions to יד לשריון (Israel) with public transportation. The following transit lines have routes that pass near יד לשריון.
מגח – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מגח
אולם מוזיאון יד לשריון - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › אולם-מוזיאון-יד-לשריון
יד לשריון פארק לטרון - כניסה חינם בחסות בנק פועלים - טיקצ'אק ... יד לשריון - ויקיפדיה ... פסטיבל סן רמו - מוזיאון יד לשריון לטרון אולם מופעים, מנזר .