חיפשת:

יאכטה ליום הולדת ל 30 איש

Sailor ~ השכרת יאכטה לאירועים ~ מועדון יאכטות בנמל יפו והרצליה
https://www.sailor.co.il › השכרת-יאכטה
יאכטה להשכרה ליום הולדת? ... יאכטה ליום הולדת אינטימית למשפחה הקרובה? ... מפליגים בתי הספר לשייט ליעדים בחו”ל עם תלמידיהם במטרה לרכוש ניסיון בהפלגות ארוכות.
אירועים מיוחדים על ספינה, יאכטה ליום הולדת, יאכטה להשכרה, שייט ...
https://www.cactustours.co.il › boat
חתונה בים, מסיבה על יאכטה או השכרת יאכטה ליום הולדת - עד 200 איש. קקטוס אתגרים מארגנים הפקת בת מצווה או יום הולדת, כולל יאכטה ליום הולדת, אירועי חברה, ...
יום הולדת על יאכטה מסיבה על המים - פוסידון
https://www.posidon.co.il › יום-הולדת-...
יאכטה ליום הולדת החל מ-250 לאדם. אז איך זה הולך. דבר ראשון, תגיעו קצת לפני שמתחיל יום ...
דנית השכרת יאכטות I יאכטות מפוארות להשכרה בתל אביב Danit ...
https://danit.co.il
דנית השכרת יאכטות,מבחר יאכטות מפוארות להשכרה בתל אביב,החברה הגדולה והוותיקה להשכרת יאכטות בתל-אביב, יאכטות להשכרה ליום הולדת , Danit yacht ISRAEL.
מחיר השכרת יאכטה *2021* | כלל ארצי | מעודכן חודש אפריל ...
https://herzliya-yacht.co.il/השכרת-יאכטה-מחירים-2
Jul 13, 2019 · השכרת יאכטה ליום הולדת . ... מסיבת יום הולדת יאכטה מתבצעת ביאכטות מפרשיות עד 13 איש, המחירים נע בין ₪1190- 3000 ₪. ... ומוערכת ולה כ-4 יאכטות בגדלים הנעים בין 36-46 פיט להשכרת בארץ ובחו"ל.
יאכטה ליום הולדת ל 30 איש – מה באמת צריך לדעת בנושא? - int ...
https://www.int-geographic.co.il/אטרקציות/יאכטה-ליום-הולדת-ל-30...
Oct 06, 2021 · יאכטה ליום הולדת שמיועדת ל30 איש זו יכולה להיות בחירה שתשמח כל אחד, נשים וגברים, רווקים ונשואים, אז איפה כאן הדילמה? מאיזו חברה כדאי לשכור יאכטה ליום הולדת ל 30 איש?
שייט על יאכטות לאירועים ומסיבות | מסיבות על יאכטה מרכז השייט ...
https://www.merkaz-hashayit.co.il › ...
שייט על יאכטות למסיבות ימי הולדת ביאכטה ואירועים מיוחדים הינו הטרנד החם ביותר, אין כמו לצאת לים הפתוח ולהתנתק מהשגרה ⛵ יאכטות להשכרה במחיר משתלם במיוחד.
Sailor ~ השכרת יאכטה לאירועים ~ מועדון יאכטות בנמל יפו והרצליה
https://www.sailor.co.il/השכרת-יאכטה
הפתרון המושלם לאירוע בלתי נשכח בהפלגה מנמל יפו או מרינה הרצליה. השכרת יאכטות זה השטח שלנו ~ לחוויה זוגית רומנטית, ימי הולדת, מסיבת רווקות ורווקים, אירועי חברה או הפלגה לכל המשפחה. · יאכטות ...
יאכטה ליום הולדת ל 30 איש
https://yachtsyocr.co.il › יאכטה-ליום-הו...
יאכטה ליום הולדת ל 30 איש. אין אדם, אשר לא חום על מסיבת יום הולדת מושלמת, שונה ומיוחדת. לכן, אם יש לכם 30 מוזמנים, אולי כדאי לתכנן באמת מסיבת יאכטה ליום ...
יאכטה קטמרן לקבוצות עד 55 איש | הרצליה | B.Oz
https://www.b-oz.co.il › יאכטה-קטמרן-ל...
יאכטה קטמרן מפוארת לקבוצות של עד 55 אנשים, יוצאת ממרינה הרצליה, מתאימה ליום הולדת, ימי כיף לחברות, מסיבת רווקים ורווקות.
יאכטה לאירועים מיוחדים - השכרת יאכטה לאירועים 052-3271774
http://www.shaitashdod.co.il › יאכטה-...
ימי הולדת, חתונות, מסיבות סיום – כל אירוע כזה מציין משהו ששווה לחגוג אותו. ... שייט אשדוד מציעים שירות כבר קרוב ל-30 שנים באזור המרינה באשדוד.
דנית השכרת יאכטות I יאכטות מפוארות להשכרה בתל אביב Danit ...
https://danit.co.il
דנית השכרת יאכטות,מבחר יאכטות מפוארות להשכרה בתל אביב,החברה הגדולה והוותיקה להשכרת יאכטות בתל-אביב, יאכטות להשכרה ליום הולדת , Danit yacht ISRAEL
בלוג | יאכטות להשכרה - mersea
https://yachtsyocr.co.il/blog
השכרת יאכטה ללא סקיפר מי שכבר הוציא רישיון שנקרא משיט 30, יוכל ליהנות מפריבילגיה של השכרת יאכטה ללא סקיפר. למשל כאשר מי שלמד בבית ספר לשייט, יכול לקבל הנחה משמעותית על השכרת יאכטה ללא סקיפר ממועדון השייט שהוא מנוי בו, כאשר הוא שייך לבית הספר לשייט ששם סיים את לימודיו בהצלחה ...
השכרת יאכטה לאירועים ומסיבות - שייט במרינה בהרצליה - הולידיי
http://www.holiday1.co.il
השכרת יאכטה עם Holiday - כל אירוע הוא חגיגה. השכרת יאכטות יוקרתיות לאירועים פרטיים, מסיבות, ימי הולדת ועוד. בקרו באתר לפרטים והצעת מחיר משתלמת.