חיפשת:

טרקלין חברת החשמל

מעבר דירה/העברה או החלפה של פרטי חשבון החשמל - חברת החשמל
www.iec.co.il › pages › cot
כדי לבצע העברה/החלפה של פרטי חשבון חשמל עליך להצטייד בקריאת המונה האחרונה. מעבר דירה- כניסה לנכס, הינו לבקשת הלקוח/ה הנכנס/ה שעל שמו /שמה יבוצע הרישום בלבד. מספר מונה *. * לתשומת לבך, השירות כרוך ...
לקוחות עסקיים - חברת החשמל
www.iec.co.il › businessclients › pages
דף מידע ללקוח בעקבות הרפורמה במשק החשמל ותיקון מס' – 16 לחוק משק החשמל.
תוצאות חיפוש - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › pages › search
מציג 10-1 מתוך כ- 120 תוצאות בנושא. לקוחות עסקיים. מרענן נתונים... 12345 הבא. יצירת קשר. בימים א'-ה': מ-8:00 עד 19:00, בימי ו' ובערבי חג: מ-8:00 עד 13:00.
Traklin - iec.co.il
traklin.iec.co.il
דלג לתפריט הנגישות לחץ כאן כדי להתאים את הדף לקורא מסך
Home Page - TRAKLIN Systems - טרקלין
https://ntp.co.il/en
In 1906, WESTERSTRAND URFABRIK AB began manufacturing clocks for the Swedish market. Today, Westerstrand develops, markets and manufactures time systems and information boards for use in public communications, industry, commerce and sports. All production takes place in our factory in Töreboda, where our head office is also located.
שירות לקוחות - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › customerservice
דרכים נוספות ליצירת קשר עם חברת חשמל ... אפשר להגיש תלונה בכתב לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל, בטופס דיגיטלי, בדוא"ל, בפקס או בדואר ישראל.
מוצרי חשמל במחירים מפתיעים! טרקלין חשמל גם באינטרנט
https://www.traklin.co.il
מוצרי חשמל מעולים במחירים מפתיעים! רק בטרקלין חשמל - הרשת הוותיקה והאמינה בישראל - מגוון ענק של מוצרי חשמל וירידי מכירות ברשת כל השנה. היכנס לאתר ונסה אותנו>>
חשבון חשמל
https://www.iec.co.il › ...
אתר הבית של חברת החשמל.
מוצרי חשמל במחירים מפתיעים! טרקלין חשמל גם באינטרנט
www.traklin.co.il
מוצרי חשמל מעולים במחירים מפתיעים! רק בטרקלין חשמל - הרשת הוותיקה והאמינה בישראל - מגוון ענק של מוצרי חשמל וירידי מכירות ברשת כל השנה.
דף בית פיתוח עסקי - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › BusinessDevel...
לא ניתן להציג Web Part זה. כדי לפתור את הבעיה, פתח דף אינטרנט זה בעורך HTML תואם Microsoft SharePoint Foundation, כגון Microsoft SharePoint Designer.
Traklin - iec.co.il
https://traklin.iec.co.il
דלג לתפריט הנגישות לחץ כאן כדי להתאים את הדף לקורא מסך
תעריפים נוכחיים - חברת החשמל
www.iec.co.il › homeclients › pages
על-פי החלטת רשות החשמל מ- 27.12.2020, חלים תעריפים חדשים החל מ - 01.01.2021. בעקבות העדכון השנתי, העלות הממוצעת לצרכן הביתי ירדה ב- 2.3%. ירידה זו כוללת את שקלול התשלום עבור האנרגיה הנצרכת מהרשת (קוט"ש), התשלום בגין קיבולת לפי גודל החיבור של הצרכן לרשת וכן את עלות שירותי הצרכנות (תשלום קבוע).
לקוחות ביתיים - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › homeclients
טרקלין ללקוח העסקי · קריירה · פניות הציבור · פרטיות · עסקי. למקצוען. ספקים. אנרגיות מתחדשות. חברת החשמל. יצירת קשר. דיווח על מפגע · English site. החשבון שלי.
כניסה
https://iecdigital.iec.co.il/login
כניסה לשירותים הדיגיטליים. מיד נכניס אותך לאזור האישי שלך. ההתחברות באמצעות מספר הזיהוי עמו נרשמת לשירותים הדיגיטליים של חברת החשמל. בחר סוג זיהוי. מספר תעודת זהותמספר דרכון.
אפשרויות לתשלום חשבון החשמל
www.iec.co.il › homeclients › pages
Jan 01, 2021 · האפליקציה "חברת החשמל", הזמינה לבעלי איפון ואנדרואיד, מאפשרת ללקוחות חברת החשמל לשלם את החשבון במספר צעדים פשוטים, בכל זמן ובכל מקום.
7twenty Chat - 103plus.iec.co.il
https://103plus.iec.co.il/rchat.aspx?profile=16
שלום, המענה בערוץ זה אינו פעיל זמנית. ניתן לפנות אלינו במסרון למספר 0557000103 ונשמח לתת לך שירות. תודה על ההבנה, חברת החשמל.
פניה לשירות הלקוחות - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › reqnoident
אנחנו כאן לשירותך. פשוט למלא את הטופס ונשיב לך בימים הקרובים. לדיווח על מפגע בטיחותי, לחץ כאן; לתשומת לבך, בעת מילוי הטופס יש להקליד לפחות 2 אותיות בשדה ...
חברת חשמל לישראל
https://www.iec.co.il
אתר הבית של חברת החשמל
לקוחות עסקיים - חברת החשמל
https://www.iec.co.il/businessclients/pages/default.aspx
דף מידע ללקוח בעקבות הרפורמה במשק החשמל ותיקון מס' – 16 לחוק משק החשמל.
חברת החשמל - שירות לקוחות | שירות.נט
https://www.sherut.net/Electric
שירות לקוחות חברת החשמל - איך כדאי לך לפנות עכשיו אל חברת החשמל? טלפון, מייל פניות הציבור, צ'אט, פייסבוק, וואטסאפ או שירות עצמי? | חברת החשמל לישראל היא חברה ממשלתית וציבורית, מונופול, המייצרת חשמל ומספקת אותו לכל מגזרי ...
Traklin
https://traklin.iec.co.il
התחברות. דוא"ל: שלח.
אודותינו - טרקלין - NTP
https://ntp.co.il/about-us-he
טרקלין מערכות בע”מ היא חברה ותיקה הפועלת מזה כ-5 עשורים בתחומי הייבוא, התקנה והשירות של מערכות טכנולוגיות מתקדמות. החברה עוסקת במגוון תחומים רחב. השותפים העיסקיים שלנו הם חברות בינלאומיות המובילות כל אחת בתחומי העיסוק שלה. את פעילות …
לקוחות עסקיים - חברת החשמל
https://www.iec.co.il › businessclients
חברת החשמל מעודדת ייצור חשמל באנרגיות מתחדשות, ומיישמת מספר הסדרות בנושא, ... דף מידע ללקוח בעקבות הרפורמה במשק החשמל ותיקון מס' – 16 לחוק משק החשמל.
חברת חשמל לישראל
www.iec.co.il
אתר הבית של חברת החשמל
הטרקלין העסקי | leehub
https://noamse.wixsite.com/leehub/--c1waf
בכדי להקל על הניתוח של חשבונות החשמל, הקימה חברת החשמל אתר אינטרנט יעודי: "טרקלין ללקוח העסקי", בו ניתן לקבל פרוט של צריכת החשמל והתשלומים השונים בכל חשבונות החשמל של הרשות. באתר הטרקלין ניתן לצפות בצריכה ההיסטורית והתשלומים השונים עבור אתרים שונים, לייצא את …