חיפשת:

טיפול יום מכבי

מוקדי רפואה דחופה בראשון לציון - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מוקדי רפואה דחופה בראשון לציון: איתור מוקדי חירום של מכבי שירותי בריאות בראשון לציון, כולל פרטי קשר, כתובות ושעות ... מרכז ייעוץ וטיפול יום - רפואת נשים.
guide.maccabi4u.co.il
guide.maccabi4u.co.il/EntityDetails.aspx?DocId=86E...
guide.maccabi4u.co.il
איתור מוקדי רפואה דחופה - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
איתור מוקדי רפואה דחופה במכבי שירותי בריאות: במדריך השירותים תוכלו למצוא מידע על מוקד חירום קרוב למקום מגוריכם כולל כתובת ופרטי קשר.
מוקדי רפואה דחופה בתל אביב - יפו - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מוקדי רפואה דחופה בתל אביב - יפו: איתור מוקדי חירום של מכבי שירותי בריאות בתל אביב - יפו, כולל פרטי קשר, כתובות ושעות ... מרכז ייעוץ וטיפול יום ילדים.
פנייה לחדר מיון, מוקדי רפואה דחופה וביקורי בית - תנאי הזכאות
https://www.maccabi4u.co.il › Maccabi
מוקדי הרפואה הדחופה של מכבי פרושים ברחבי הארץ. המוקדים כוללים מרפאת אחיות, רופאים ומעבדות. ... בחלק מהמוקדים ניתנים גם שירותי טיפול בטראומה ורפואת נשים.
מכבי השלום - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מרכז ייעוץ וטיפול יום - טראומה. שיתוף. פרטי קשר. טלפון: 03-7614010. פקס: 03-7178254. דוא"ל: hashalom_daycare@mac.org.il. כתובת המייל מיועדת אך ורק להעברת ...
מוקדי רפואה דחופה - תנאי הזכאות בסל הבסיסי | מכבי שירותי ...
https://www.maccabi4u.co.il/5371-he/Maccabi.aspx?TabId=12887_12886_5373
Jul 04, 2021 · המוקדים מאוישים בצוות רפואי מיומן ומאובזרים בציוד רפואי מתקדם. בחלק מהמוקדים ניתנים גם שירותי טיפול בטראומה ורפואת נשים. פניות במקרי חירום המפורטים כאן פטורות מתשלום השתתפות עצמית. הפנייה למוקד הינה בהשתתפות עצמית נמוכה יותר מעלות חדר מיון.
זכויות בנושא בריאות הנפש | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/new/eligibilities/mental_health
בית מאזן - אלטרנטיבה לאשפוז פסיכיאטרי. אלטרנטיבה לאשפוז פסיכיאטרי לאנשים החווים משבר נפשי וזקוקים לטיפול ותמיכה של צוות מקצועי בצורה קהילתית. מכבי שלי. מכבי זהב. מכבי כסף. הסל הבסיסי. תנאי הזכאות מושפעים מ: …
מרכז ייעוץ וטיפול יום - טראומה - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מידע על מרכז ייעוץ וטיפול יום - טראומה של מכבי שירותי בריאות: במדריך השירותים תוכלו למצוא מידע על מוקד חירום קרוב למקום מגוריכם כולל כתובת ופרטי קשר.
מרכז ייעוץ וטיפול יום - ילדים - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מידע על מרכז ייעוץ וטיפול יום - ילדים של מכבי שירותי בריאות: במדריך השירותים תוכלו למצוא מידע על מוקד חירום קרוב למקום מגוריכם כולל כתובת ופרטי קשר.
מבוגרים, מרכז ייעוץ וטיפול יום - רפואת נשים - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מידע על מרכז ייעוץ וטיפול יום - טראומה, מרכז ייעוץ וטיפול יום - ילדים, מרכז ייעוץ וטיפול יום - מבוגרים, מרכז ייעוץ וטיפול יום - רפואת נשים של מכבי שירותי ...
מוקדי רפואה דחופה - מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il › Maccabi
ימים א'-ד': ההפניה בתוקף עד היום שלמחרת בשעה 8:00; יום ה': ההפניה בתוקף עד יום ... מינית או אלימות במשפחה; טיפול במחלות ובמצבים הבאים, בהקשר למחלה עצמה:.
מרכזי טיפול יום מכבי - איזי
https://easy.co.il/list/Day-Care-Centers
מרכזי טיפול יום מכבי - איזי. 8.7. 5.2 ק"מ. מכבי פארם. רשת בתי מרקחת. רבי עקיבא 86, בני ברק. סגור. "אחלה שירות נציגה עשתה את הכל לעזור לי". 8 ביקורות.
מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il
מכבי זהב. מכבי כסף. הסל הבסיסי. מפגשים אישיים עם יועצת פרטית. ניתן לפנות בכל עת למוקד יעוץ הנקה טלפונית. ייעוץ הנקה טלפוני ניתן על ידי אחיות מוסמכות עם תואר אקדמי. ספרו לי עוד. אימון כושר אישי או קבוצתי. עד 12 אימוני כושר אישיים או קבוצתיים ב-23 ₪ למפגש.
מוקדי רפואה דחופה בחולון - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מוקדי רפואה דחופה בחולון: איתור מוקדי חירום של מכבי שירותי בריאות בחולון, כולל פרטי קשר, כתובות ושעות ... מכבי - חולון ... מרכז ייעוץ וטיפול יום מבוגרים.
הרטבה - מידע רפואי - טיפול | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/2539-he/maccabi.aspx?tabid=2541_2542_2547
Apr 01, 2015 · ניתן לשלב טיפול בדזמופרסין עם תרופה נוספת (ממשפחת האנטי-כולינרגים) הנקראת אוקסיבוטינין. אוקסיבוטינין פועלת דרך הרפיית שרירי השלפוחית וכך מעלה את יכולתה לאגור שתן ומפחיתה את הצורך להשתין. תופעות לוואי של טיפול זה כוללות תחושת חולי, יובש בפה, כאב ראש, עצירות או שלשול ...