חיפשת:

טיפול הידרותרפיה מחיר

טיפולי הידרותרפיה דרך קופות החולים - זכויות
https://www.myrights.co.il › הידרותרפי...
הידרותרפיה זו שיטת טיפול במים (הידרו – מים, תרפיה – טיפול). בשיטת טיפול זו משתמשים בעקרונות משדה הפיזיותרפיה בתוך המים. ההידרותרפיה נעזרת בתכונות של המים ...
מחירון - עיסוי רפואי בהוד השרון, וואטסו בהוד השרון - מים | אדמה
https://maimadama.co.il › prices
טיפול מים יחיד או זוגי: וואטסו, הידרותרפיה בבריכה טיפולית, פרטית ומחוממת בהוד השרון. ... כל ההטבות, ההנחות והמבצעים הינם על מחיר מחירון של טיפול בודד!
טיפולי הידרותרפיה - מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il › new
החזר מלא ועד לתקרה של 238 ש"ח לטיפול + השתתפות עצמית על טיפול ראשון בכל רבעון. איפה ניתן השירות? בריכות הידרותרפיה במחוז מרכז | מעודכן לתאריך: 21.04.2021.
סל השירותים: הידרותרפיה (שיקום פרטני) | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › info › Service
טיפול הידרותרפיה נעשה באופן אישי (פרטני) על ידי פיזיותרפיסט שמתמחה בהידרותרפיה בלבד. השירות אינו כולל שחייה טיפולית. האם טיפול הידרותרפיה עולה לי כסף?
שי במים: טיפולי הידרותרפיה (שחייה טיפולית) ושיעורי שחייה
https://www.shaibamaim.co.il
טיפולי הידרותרפיה ורכישת מיומנויות מים לכל גיל במרכז שי במים בכפר סבא, רעננה, הוד השרון ועוד. מרכז שחייה טיפולית ושיעורי שחייה לתינוקות, ילדים ומבוגרים.
מחירון עולם המים - מחירי לימוד שחייה והידרותרפיה בשיטת ה ...
https://www.swimming.co.il › pricing
מחיר חודשי. 350 ₪. מספר פעמים בשבוע. ללא הגבלה. שחיית פעוטות. מחיר חודשי. 350 ₪. מספר פעמים בשבוע ... שיעור פרטי / טיפול הידרותרפיה. מחיר חודשי. 720 ₪ ...
הידרותרפיה דרך קופות החולים
https://www.hydrotherapy.co.il/09/הידרותרפיה-דרך-קופות-החולים
מחירון ניקוי רעלים מהגוף, הידרותרפיה, הידרוקולוניק, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-ניקוי-רעלים-מהגוף
Sep 06, 2020 · המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של טיפולים בתחום ניקוי רעלים מהגוף בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
נגיעות במים | הידרותרפיה | מרכז לטיפולים במים
https://www.negiot-bamaim.com/hydrotherapy
הידרותרפיה (פיזיותרפיית מים) הינו טיפול שיקומי בתוך מים הנעשה במרכז נגיעות במים, מרכז לטיפול במים בצפון, בבריכת מים ייעודית ובטמפרטורת מים של 33-34 מעלות. טיפול ההידרותרפיה הינו טיפול אקטיבי (פעיל) בו המטופל מגיע לטיפול במים לנוכח בעיה רפואית, ומקבל מהמטפל תרגילים בהתאם ...
הידרותרפיה - טיפולים במים דרך קופות החולים
https://www.civilsociety.co.il › הידרות...
כל המידע המקיף אודות טיפולי הידרותרפיה דרך קופות החולים השונות. ... קופת חולים כללית גובה מחיר מלא על טיפול שבוטל ללא הודעה מראש.
מרכזי הידרותרפיה (טיפול במים) מומלצים - דפי זהב
https://www.d.co.il › recommended
מחפש המלצה על הידרותרפיה (טיפול במים)? דפי זהב מסייע לך בבחירת מרכזי הידרותרפיה (טיפול במים) מומלצים באמצעות דירוג והמלצות הגולשים, מחירון, מדריכים, ...
הידרותרפיה לכלבים - שיטת הטיפול, מחיר ומידע נוסף - בית ארז
https://www.baiterez.co.il/הידרותרפיה-לכלבים
הסבר על הידרותרפיה לכלבים: שיטת טיפול הנעזרת במים, ומנצלת את המאפיינים הייחודיים של המים על מנת לעזור בתהליך השיקום ולאפשר חזרה מהירה יותר לתפקוד רגיל לאחר פציעה או ניתוח. עבור כלבים מסוימים, ציפה במים או שחיה עדינה יכולה להקל על כאבים, דלקות מפרקים והפחתת בצקות.
הידרותרפיה - טיפולים במים דרך קופות החולים
https://www.civilsociety.co.il/הידרותרפיה-בקופות-החולים
טיפול הידרותרפיה בהסדר עם קופת חולים מכבי. הבריכה הטיפולית "עולם המים" עובדת עם "מכבי", כאשר טיפולי ההידרותרפיה ניתנים עם טופס התחייבות – טופס 17. ההפניה לטיפולי הידרותרפיה תינתן על ידי רופא מוסמך, תחת אישור טיפול הניתן מטעם מנהל מכון פיזיותרפיה של קופת חולים מכבי.
מחירון עולם המים - מחירי לימוד שחייה והידרותרפיה בשיטת ה WEST
https://www.swimming.co.il/pricing
טיפול הידרותרפיה. מחיר חודשי. 720 ₪. מספר פעמים בשבוע. פעם בשבוע. עלות קורס WEST / קורס התמודדות עם פחד מים ולימוד יסודות השחייה – 2,400 ש"ח.