חיפשת:

טיפולי וואטסו בדרום

מה זה טיפול וואטסו? - דרך המים
www.waterway.co.il › מאמרים › מה-זה
וואטסו היאצורה עדינה של טיפול בגוף המבוצעת בבריכת מים חמים. היא משלבת היבטים של עיסוי, פעילות גופנית, שיאצו, מתיחת שרירים וריקוד. המטופל נתמך לאורך כל הטיפול תוך שהוא צף על פני המים, מעורסל ...
חבילות פינוק בטוביק | טיפולי וואטסו, עיסויים ועוד.. | חבילות ...
tuvik.co.il › spapakages
חבילות פינוק ייחודיות הכוללות טיפולי מים- watsu, מגוון עיסוים והמיוחדים של טוביק. חבילת הריון למילוי אנרגיות | חבילת זוגית "כל העולמות" ועוד..
טיפול במים באזור הדרום - איזי
https://easy.co.il › Water-Treatment
טיפולי וואטסו. ורד 2, גבעות בר. נפתח ב9:00. 137 ביקורות. 320 ביקרו פה החודש. 12# בטיפול במים בארץ ישראל. מרכז בועות 8.4. 31 ק"מ. מרכז בועות. הידרותרפיה.
ווטסו? וואצו? וואטסו! WATER SHIATSU. מים אדמה, טיפולי מים ...
https://maimadama.co.il/watsu-treatments
טיפול וואטסו בבריכה טיפולית, שקטה, מחוממת ופרטית הוא הזדמנות נהדרת לתרגל רכות, ותנועות ארוכות שממשיכות וממשיכות ועוזרות לגוף ולנפש להרגע ולהשתחרר.
טיפול וואטסו זוגי בדרום - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › טיפול-וואטסו-זוגי-בדרום
טיפול וואטסו זוגי בדרום. עץ ומים – וואטסו בית זית – שוברי מתנה WATSU טיפולים וחוויות. https://watsu.me. טכניקת טיפול המשלבת את התנועות של הוואטסו עם תנועה ...
מה זה טיפול וואטסו? - דרך המים
https://www.waterway.co.il/מאמרים/מה-זה-טיפול-וואטסו
וואטסו היאצורה עדינה של טיפול בגוף המבוצעת בבריכת מים חמים. היא משלבת היבטים של עיסוי, פעילות גופנית, שיאצו, מתיחת שרירים וריקוד. המטופל נתמך לאורך כל הטיפול תוך שהוא צף על פני המים, מעורסל ...
עינות בר - טיפולים וחוויות במים — הבשור דרום אדום - האתר ...
טיפולי וואטסו – בילוי של שעתיים במתחם הכולל 45 דקות של טיפול וואטסו (שיאצו מים),בלווי מוסיקה תת-ימית מרגיעה, חלוקים, מגבות, וכיבוד הבית.
ווטסו? וואצו? וואטסו! WATER SHIATSU. מים אדמה, טיפולי מים ...
maimadama.co.il › watsu-treatments
וואטסו! ווטסו - Water Shia tsu - Watsu. ווטסו או וואטסו WATER SHIATSU = טיפול במים המתבסס על עקרונות השיאצו ומשלב תנועה עדינה ושילוב מגע וציפה במים חמים. לטיפול הווטסו איכויות מיוחדות המשפיעות על גופנפש בדרך ...
שירת המים - מרכז הידרותרפיה
https://www.hydrotherapy.co.il › שיר...
טיפולי וואטסו – שיאצו במים. טיפול הנחשב לחוויתי, מפנק ויעיל עבור הגוף. עריכת מסיבות ואירועי מים – ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקות עוד. ייחודיות הבריכה.
טיפול מים וואטסו-Watsu במתחם טוביק ספא מים טוביק ספא מים
tuvik.co.il › watsu
טיפול מים וואטסו- Watsu במתחם טוביק ספא מים במושב קדימה, רק 30 דק' מת"א. חוויה של רוגע, עיסוי עדין בציפה, מוסיקה מתחת למים.
וואטסו - טיפול מים מעולם אחר | דרך המים
https://www.waterway.co.il/וואטסו
טיפולי וואטסו לגוף מועילים בהקלה על כאבי פרקים וכאבי גב. הם מעודדים את זרימת הדם, מסייעים להרפיית שרירים ולבעיות צוואר ומכוונים בעיקר לאותם אנשים שעל גופם מופעל לחץ כבד במהלך היום.
Tamar Watsu – טיפולי וואטסו במרכז
https://tamarwatsu.co.il
מה תמצאו אצלי. טיפול הווטסו הייחודי שמעניקה תמר, משלב שתי שיטות נוספות: water dance, healing dance ואלמנטים מתחום השיאצו, היוגה, המדיטציה והטאי צ'י כל אלו תורמים למכלול הטיפול ולהתאמתו למטופל. הטיפול הוא ...
עינות בר - טיפולים וחוויות במים — הבשור דרום אדום - האתר ...
www.habsor.co.il
טיפולי וואטסו – בילוי של שעתיים במתחם הכולל 45 דקות של טיפול וואטסו (שיאצו מים),בלווי מוסיקה תת-ימית מרגיעה, חלוקים, מגבות, וכיבוד הבית. בהזמנה מראש בלבד. המקום מונגש לנכים.
סימני דרך - ליזי אזולאי - טיפולי וואטסו, הילינג, רפלקסולוגיה ...
www.pathsigns.co.il
טיפולי ואטסו חלומיים בבריכה מחוממת, טיפולי הילינג אנרגטי, רפלקסולוגיה ברחובות, מודיעין ...
טיפולים וחוויות במים "עינות בר" בנגב - העסק שלנו - גבעות בר
https://www.givotbar.org.il › objDoc
טיפולי וואטסו WATSU גם לזוגות וקבוצות מוזמנים לחוויה רב חושית בגבעות בר בלב הנגב. פרטים נוספים: וואטסו - שיאצו במים. טכניקת הטיפול שמתקיימת בבריכה חמימה (35 ...
ללי טיפולי מים - מרכז טיפולי וואטסו ( watsu ) בצפון ...
https://www.lalywatsu.co.il
ללי טיפולי מים הינו מרכז טיפולי מים המתמחה בסדרת טיפולי וואטסו (watsu) באיזור הצפון והמרכז, טיפולי מים, שירותי דולה וטיפולים לנשים בהריון. כנסו למידע והזמנת הטיפול! 058-4287877 info@lalywatsu.co.il.
טיפול מים וואטסו-Watsu במתחם טוביק ספא מים טוביק ספא מים
במהלך טיפול וואטסו תצופו ותשייטו על גבי המים בנינוחות וברוגע, אין צורך לעשות דבר, להתנתק ולהתמסר לתנועות העגולות והרכות של המטפלת. בסוף הטיפול תרגישו התחדשות, כאילו יצאתם מבטן אמכם הרגע, הגוף ירגיש נינוחות מתוקה וה-SPIRIT שלכם יהיה בהיר ושקט.
שירת המים
https://shiratpool.com
בחר, טיפולי וואטסו שיאצו במים, שחייה טיפולית - קופות חולים, הידרותרפיה, לימודי שחייה, שחיית תינוקות, התעמלות במים נשים.
וואטסו זוגי - הדי שקד
http://watsu-israel.co.il › watsu › וואט...
היה פשוט בלתי נשכח!" /נועה ויואב משתפים לאחר טיפול וואטסו זוגי. אתם עומדים לצאת ביחד לטיול קסום בבריכה. מי מכם המעדיף את הראש מעל פני ...
טיפולי וואטסו בדרום - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › ... › דרום
מחפשים טיפולי וואטסו בדרום – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
עינות בר - טיפולים וחוויות במים — הבשור דרום אדום - האתר הרשמי ...
https://www.habsor.co.il › ...
בילוי של שעתיים במתחם הכולל 45 דקות של טיפול וואטסו (שיאצו מים),בלווי מוסיקה תת-ימית מרגיעה, ... פריחה והתחדשות קיבוצית בצפון הנגב – סיורים, מוזיקה ואוכל!
טיפולים - זית המדבר
https://zaithamidbar.co.il › טיפולים
טיפולי וואטצו. מתחם פרטי לטיפולי מים בבריכה מחוממת, תרפייה במים, וואטס, רייקי, כרית לוטוס תחת כיפת השמיים. Follow us on Instagram.
לימור שאו שורש - טיפולי וואטסו בדרום . מידע מפורט, המלצות מטופלים ...
https://index.alternativli.co.il › לימור-...
בעלת ניסיון משנת 1988. לימור, מחברת הספר "אמנות השחייה"(the art of swimming) שיצא לאור באנגליה בשנת 1996 ולאחריו התפרסמה קלטת באותו השם. הספר תורגם לעברית בשנת ...
חבילות פינוק בטוביק | טיפולי וואטסו, עיסויים ועוד ...
טיפול וואטסו (Watsu) של 50 דקות בבריכה חמה על רקע מוסיקה מתחת למים. הטיפול משלב לחיצות קלות ומתיחות מעולם השיאצו הרופאה הסינית.
ספא בדרום | חבילות ספא מפנקות בדרום - ספא פלוס
https://www.spaplus.co.il/South
ספא במלון קראון פלזה אילת - SPA ELEVATE SPA ELEVATE במלון קראון פלזה אילת מציע מבחר חבילות ספא המתאימות לזוגות, יחידים ואף קבוצות, בחרו את החבילה המתאימה עבורכם והגיעו ליהנות מכמה שעות של רוגע, שלווה ופינוקים. 7.8.
וואטסו - טיפול מים מעולם אחר | דרך המים
www.waterway.co.il › וואטסו
טיפולי וואטסו לגוף מועילים בהקלה על כאבי פרקים וכאבי גב. הם מעודדים את זרימת הדם, מסייעים להרפיית שרירים ולבעיות צוואר ומכוונים בעיקר לאותם אנשים שעל גופם מופעל לחץ כבד במהלך היום.
סימני דרך - ליזי אזולאי - טיפולי וואטסו, הילינג ...
טיפולי מים. ואטסו. וואטסו זוגי. ואטסו לנשים בהריון. קורס וואטסו 1. קורס וואטסו 2. קורס וואטסו 3. ברוכים הבאים לסימני דרך. בריכה קסומה, מחוממת ומקורה, בתוך גן עדן של פרחים, תוכים, פיות ודגי קוי.