חיפשת:

טייק אווי קיסריה

בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
www.rest.co.il › magazine › foodnews
Nov 05, 2020 · ארוחת בוקר כבר הפכה למושג שלא תלוי בזמן ובשעון. קרואסונים, שקשוקות וממרחים באים בטוב בכל שלב ביום. קבלו את ההמלצות של ארוחות בוקר בטייק אווי שנשארות טריות ומפנקות לאורך כל היום. מגזין REST ארוחות בוקר חדשות מהצלחת.
אג'נדה - בר קפה & סושי - מסעדה כשרה בקיסריה - עמוד הבית
https://agendarest.co.il
אג'נדה שוכנת בקיסריה עם מרפסת הצופה לים, מיקום המספק חוויה נעימה ושלמה שתהפוך את הביקור שלכם לחביב וטעים במיוחד עם שני מטבחים איכותיים, משובחים וכשרים.
אהבה בכל מצב: ט"ו באב בטייק אווי - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3377670
Aug 02, 2020 · ט"ו באב. מסעדת כרמא (צילום: בן יוסטר) חג האהבה ממש כאן וגם הקורונה מתעקשת להישאר. אבל אנחנו לא נוותר על החופש שלנו, במיוחד לא כשמדובר באהבה. נחגוג את אהבתינו בכל הצורות ונהפוך לימונים ללימונדה בתוספת קרח ומשקה אלכוהולי. השנה לא חייבים לשבת במסעדה מוקפים במסכות ואזהרות.
take-it
https://www.take-it.co.il
take-it! / טייק איט - ככה קונים היום! אתר הקניות המוביל בישראל. לרכוש אונליין מוצרים מיוחדים בהנחות ענק, בהנחות משמעותיות. קנייה מאובטחת באינטרנט ושירות מקיף ואחריות על כל המוצרים , אפעל 11 פתח תקווה .
אהבה בכל מצב: ט"ו באב בטייק אווי - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 3377670
Aug 02, 2020 · ט"ו באב. מסעדת כרמא (צילום: בן יוסטר) חג האהבה ממש כאן וגם הקורונה מתעקשת להישאר. אבל אנחנו לא נוותר על החופש שלנו, במיוחד לא כשמדובר באהבה. נחגוג את אהבתינו בכל הצורות ונהפוך לימונים ללימונדה בתוספת קרח ומשקה אלכוהולי. השנה לא חייבים לשבת במסעדה מוקפים במסכות ואזהרות.
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
https://www.rest.co.il/magazine/foodnews/30370
May 11, 2020 · ארוחת בוקר כבר הפכה למושג שלא תלוי בזמן ובשעון. קרואסונים, שקשוקות וממרחים באים בטוב בכל שלב ביום. קבלו את ההמלצות של ארוחות בוקר בטייק אווי שנשארות טריות ומפנקות לאורך כל היום. מגזין REST ארוחות בוקר חדשות מהצלחת.
10 הכי טובות: מסעדות בקיסריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול בקיסריה, ישראל: ראה 3010 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 29 קיסריה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד. ... ”טייק אווי מוויני השמן“.
2eat.co.il - מסעדות Take Away בקיסריה
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות Take Away בקיסריה. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
קיסריה - Japanika
https://www.japanika.net › סניפים
ראשון עד שבת: 12:00-00:00 עסקיות: בימי חול עד 16:00 בישיבה בסניף אזור עישון: בחוץ גישה לנכים: יש חניה: יש הזמנת מקום: כל יום. משלוח עד הבית איסוף עצמי.
הדור החדש של הטייק אווי: קונים ויושבים על ספסל
www.ynet.co.il › food › foodnews
Nov 05, 2020 · טייק אווי בעידן קורונה: בכיכרות, על ספסלים ובין דוכנים בשוק אחרי שהמסעדנים למדו לעשות משלוחים, הם מנתבים עכשיו את כל המשאבים לטייק אווי - וכשאין אפשרות להושיב אנשים, הופכים הספסלים, הכיכרות ...
מסעדות המגישות אוכל חלבי, עם Take Away - רעבים? Rest!
www.rest.co.il › restaurants › israel
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות המגישות אוכל חלבי, עם Take Away באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות.
ג'פניקה משלוחים - תפריט הזמנות רשת JAPANIKA
https://www.mishlohim.co.il/ExternalMenu.aspx?BusinessID=5047
ג'פניקה אייפריים משלוחים תל אביב מרכז - תפריט משלוחים של ג'פניקה אייפריים. באתר תפריט להזמנות סושי טלפוניות, הזמנות online, תמונות, מבצעים, קופונים, המלצות. הכי משתלם להזמין ממשלוחים.
חנות - Japanika
https://www.japanika.net/shop
קישור לאתר חיצוני - פתיחה בחלון חדש
הדור החדש של הטייק אווי: קונים ויושבים על ספסל
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/SJ6nmq3DD
Nov 05, 2020 · טייק אווי בעידן קורונה: בכיכרות, על ספסלים ובין דוכנים בשוק אחרי שהמסעדנים למדו לעשות משלוחים, הם מנתבים עכשיו את כל המשאבים לטייק אווי - וכשאין אפשרות להושיב אנשים, הופכים הספסלים, הכיכרות ...
בית - Japanika
www.japanika.net
רשת ג'פניקה מתמחה בנפלאות המטבח האסייתי על כל סוגיו, ובפרט בכל הקשור לעולם הסושי. כנסו עכשיו והזמינו אליכם עד הבית משלוח ג׳פניקה מושלם וטעים במיוחד
מסעדות עם Take Away בקיסריה - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › caesarea › tak...
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם Take Away בקיסריה באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בקיסריה.
מסעדות המגישות אוכל חלבי, עם Take Away - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/israel/dairy-meal/takeaway
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות המגישות אוכל חלבי, עם Take Away באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
10 הכי טובות: מסעדות בקיסריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297742-Caesarea_Haifa_District.html
לאכול בקיסריה, ישראל: ראה 3,010 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 29 קיסריה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
take-it
www.take-it.co.il
take-it! / טייק איט - ככה קונים היום! אתר הקניות המוביל בישראל. לרכוש אונליין מוצרים מיוחדים בהנחות ענק, בהנחות משמעותיות. קנייה מאובטחת באינטרנט ושירות מקיף ואחריות על כל המוצרים , אפעל 11 פתח תקווה .
10 הכי טובות: מסעדות בקיסריה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g297742
לאכול בקיסריה, ישראל: ראה 3,010 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 29 קיסריה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
משלוחים משלוחה - כל תפריטי המשלוחים בישראל | עד 30% הנחה
https://www.mishloha.co.il
משלוחה - אתר משלוחי המסעדות הגדול בישראל, הכי הרבה מסעדות, הכי הרבה הטבות, הכי הרבה תמונות, כל תפריטי המשלוחים בישראל.
משלוחי אוכל בקיסריה: רשימת המקומות המומלצים - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › caesarea
חיפשתם משלוחי אוכל בקיסריה? ריכזנו בשבילכם את המקומות הכי מומלצים, כל משלוחי האוכל לפי איזור או שם מסעדה, פלוס הצצה לתפריטי המסעדות - הכל באתר משלוחים.
מסעדות (Take Away) בקיסריה - איזי
https://easy.co.il › ... › מסעדות (טייק אווי)
מסעדות (Take Away) בקיסריה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL | Take Away - מסעדות בקיסריה
https://misadotbecaesarea.co.il › take-...
מחפשים מסעדה בקיסריה? הגעתם למקום הנכון. ROL מסעדות בקיסריה – מדריך המסעדות המומלצות לסועדים בעיר הנמל קיסריה. בעמוד תוכלו למצוא את בחירת המערכת למסעדות ...
הלנה בנמל | מסעדת שף בנמל קיסריה
http://www.hellena.co.il
בעזרת תפריט זה תוכל להתאים את האתר לצרכייך. בעת לחיצה על אחת משני הכפתורים הבאים ישתנה התוכן של התפריט בהמשך. ראשי. אזור אישי. עצירת כל האנימציות.