חיפשת:

טייק אווי בזכרון יעקב

מסעדות עם Take Away בזכרון יעקב - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/zichron-yaakov/takeaway
Jan 13, 2022 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם Take Away בזכרון יעקב באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בזכרון יעקב.
פיצלה זכרון יעקב - מסעדת טייק אוואי | ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurant/pizzale-zichron
פיצלה זכרון יעקב - מסעדת טייק אוואי | ROL מסעדות. אתר המסעדות של ישראל. מסעדות. מסעדות לפי איזור, סוג, או שעות פעילות - מצאו את המסעדה שלכם. פורטל המסעדות ROL (רול) נוסד בשנת 2004 ושינה את …
מסעדות עם Take Away בזכרון יעקב - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › zichron-yaakov
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם Take Away בזכרון יעקב באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות ...
המייסדים 16 | מסעדת בשרים כשרה בזכרון יעקב
https://hameyasdim16.co.il
מסעדת המייסדים 16 - אתר הבית של מסעדת המייסדים 16, מסעדת בשרים כשרה ברחוב המייסדים 16, זכרון יעקב. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 077-7298105.
מסעדה סינית בזכרון יעקב עם תפריט סיני עשיר - בזק B144
www.b144.co.il › מסעדות-סיניות
מסעדות סיניות בזכרון יעקב – משלוחים, טייק אווי ועוד. אחד השירותים הבסיסיים של כל מסעדה סינית בזכרון יעקב שמכבדת את עצמה הוא האפשרות לבצע הזמנת משלוחים או לבוא ולקחת הזמנה בטייק אווי.
מסעדות כשרות בזכרון יעקב, עם Take Away - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/zichron-yaakov/kosher/takeaway
Jan 02, 2022 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות כשרות בזכרון יעקב, עם Take Away באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בזכרון יעקב. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
מה אוכלים בזכרון יעקב? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
המושבה זכרון יעקב הוקמה בשנת 1882, וחוגגת יומולדת 137 בדצמבר. ... בקופסה שעשויה מבמבוק, ואם לוקחים טייק אווי המרכיבים יארזו בקופסת קרטון.
צ'יאנג מאי מסעדה סינית - זכרון יעקב ביקורות וחוות דעת - Rest
www.rest.co.il › rest › 40187760
מסעדת צ'יאנג מאי בזיכרון יעקב מגישה אוכל סיני וסושי. המסעדה לא כשרה, פתוחה בשבת, נגישה לנכים, ניתן לקיים בה כנסים ואירועים ויש אפשרות לקייטרינג, טייק אווי ועסקיות.
משלוחי אוכל בזכרון יעקב - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › all_fo...
רוצים להזמין משלוחים בזכרון יעקב? Rest משלוחים מציגה את כל המסעדות המבצעות משלוחי אוכל בזכרון יעקב.
אומה - הנדיב 29, זכרון יעקב - מסעדה אסייתית • כשר - איזי
easy.co.il › page › 26241158
הזמנתי טייק אווי תוך בירור כמה זמן לפני להזמין כדי שלא יהיו עיכובים כשהגעתי האיסוף התעכב ברבע שעה, סה"כ לא סוף העולם רק טיפה מבאס באופן כללי המנות יקרות מעט אך הסושי טעים ויש מנות מעניינות סה ...
המייסדים 16 | מסעדת בשרים כשרה בזכרון יעקב
https://hameyasdim16.co.il
המסעדה ממוקמת בתחילת רחוב המייסדים ההיסטורי והמדרחוב הקסום של זכרון יעקב. במסעדה מרפסת הצופה לנוף ים, מקורה ומחוממת בחורף, ממוזגת ונהנית מבריזה קרירה בקיץ. בשל היותנו מסעדה משפחתית קטנה, חשובה לנו האווירה האינטימית והיחס האישי לכל סועד.
10 הכי טובות: מסעדות בזכרון יעקב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g609101...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬. סוג בית העסק. מסעדות. נשנוש מהיר.
vivino זכרון יעקב - ויוינו
https://www.vivino.co.il › zichronyaa...
בסניף של ויוינו בזכרון יעקב תצפו במתרחש במטבח ממש מול העיניים שלכם. כאן תוכלו לבחור לשבת במתחם הפנימי או במרפסת כאשר בשניהם תיהנו מהאווירה האיטלקית השמחה.
מסעדות (Take Away) בזכרון יעקב - אפליקציית איזי
https://easy.co.il › ... › מסעדות (טייק אווי)
מסעדות (Take Away) בזכרון יעקב - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
משלוחים Rest - אתר הזמנות ... - mishlohim
https://www.mishlohim.co.il
Dec 22, 2021 · Rest משלוחים - האתר הותיק והגדול בישראל להזמנת משלוחים אוכל ממסעדות. תפריטים מעודכנים עם תמונות להזמנות משלוחים ONLINE ,מבצעים, קופונים והטבות בלעדיות באתר
פיצלה זכרון יעקב - מסעדת טייק אוואי | ROL מסעדות
www.rol.co.il › restaurant › pizzale-zichron
פיצלה זכרון יעקב - מסעדת טייק אוואי | ROL מסעדות. אתר המסעדות של ישראל. מסעדות. מסעדות לפי איזור, סוג, או שעות פעילות - מצאו את המסעדה שלכם. פורטל המסעדות ROL (רול) נוסד בשנת 2004 ושינה את פניו של עולם ...
מה אוכלים בזכרון יעקב? - ynet
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5631603,00.html
Nov 30, 2019 · ניבה בנטו, זכרון יעקב (צילום: לין לוי) המסעדה של ניבה פתוחה מרביעי-שבת בין 17:00-12:00 וחשוב להזמין מקום מראש.
10 הכי טובות: מסעדות בזכרון יעקב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול בזכרון יעקב, ישראל: ראה 3415 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 48 זכרון יעקב מסעדות וחפש על ... מציג תוצאות מחוץ לזכרון יעקב. ... ”טייק אווי מושלם“.
מסעדה סינית בזכרון יעקב עם תפריט סיני עשיר - בזק B144
https://www.b144.co.il/מסעדות-סיניות/זכרון-יעקב
מה מגישים במסעדות סיניות בזכרון יעקב? תמצאו כאן אוכל שהוא ברוב המקרים עשיר מאוד בירקות שונים, באטריות ובאורז; רכיבים ומרכיבים שיש אכן בכל מזרח יבשת אסיה.
מקומות מומלצים לאכול ... - Haaretz הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/restaurant-guide/1.3413298
Nov 08, 2018 · מפעלי בית אל, הממוקמים בשיפולי זכרון, שייכים לקהילת בית אל - גרמנים נוצרים המתגוררים בזכרון יעקב ובבנימינה. המפעל עוסק בתחומי ייצור מגוונים כמו מסנני אב"כ, כריות ושמיכות פוך, אבל מה שמעניין אותנו יותר היא המאפייה שלהם, בה נאפים לחמים ומוצרי מאפה ארוזים. במקום מכינים גם פסטות ...
תפריט טייקאווי יש להתעדכן מול המסעדה לגבי תפריט ושעות פתיחה.
https://adama-bc.co.il › delivry-menu
מסעדת אדמה, מעלה ראשונים 8, גבעת זמרין זכרון יעקב | טלפון: 04-6293183. כל הזכויות שמורות למסעדת אדמה זכרון יעקב. פיתוח טכנולוגי: משלוחים משלוחה © | מדיניות ...
10 הכי טובים: ארוחת בוקר בזכרון יעקב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g609101...
המסעדות הכי טובות לארוחת בוקר בזכרון יעקב, ישראל: חפש חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על המסעדות הכי טובות לארוחת בוקר בזכרון יעקב לפי מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות Take Away בזכרון יעקב - 2EAT
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות Take Away בזכרון יעקב. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
10 הכי טובים: ארוחת בוקר בזכרון יעקב - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g609101-zfp2
המסעדות הכי טובות לארוחת בוקר בזכרון יעקב, ישראל: חפש חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על המסעדות הכי טובות לארוחת בוקר בזכרון יעקב לפי מחיר, מיקום ועוד.
המייסדים 16 | מסעדת בשרים כשרה בזכרון יעקב
hameyasdim16.co.il
מסעדת המייסדים 16 - אתר הבית של מסעדת המייסדים 16, מסעדת בשרים כשרה ברחוב המייסדים 16, זכרון יעקב. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 077-7298105
מסעדות עם Take Away בזכרון יעקב - רעבים? Rest!
www.rest.co.il › restaurants › zichron-yaakov
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם Take Away בזכרון יעקב באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בזכרון יעקב.