חיפשת:

טייס ליום אחד טיסה זוגית

טיסה בשמי הארץ - toMix - עולם של חוויות
https://www.to-mix.co.il › טיולים
טיסה זוגית פרטית מעל נופי הארץ ... טיסות חוויה מכל הסוגים: טיסות חוויה רומנטיות בשמי הארץ, התנסות בחוויית “טייס/ת ליום אחד” , בו אתם מטיסים בעצמכם את המטוס, ...
חוויה בסימולטור טיסה | החל מ 425 ₪ | 92 ביקורות גולשים ...
www.giftush.co.il › טייס-ליום-אחד
טיסה של כחצי שעה בסימולטור (ניתן להרחיב לזמן ארוך יותר). עד 4 משתתפים (אחד מטיס ושלושה מלווים). טיסת סימולטור זוגית - חווית הטיסה כוללת: תדריך הניתן ע"י מדריך טיסה מיומן.
תעופה FNA חיפה, קופון הנחה, טיסה, צפון, חיפה | קופונופש
www.cuponofesh.co.il › FNA_חיפה_טייס
טייס ליום אחד. ''טייס ליום אחד'' הינה טיסת חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת, המעניקה לך הזדמנות נדירה לחוות את הריגוש שבטיסה מנקודת מבטו של הטייס. במהלך הטיסה, נמצא לצידך טייס מקצועי, בעל ידע וניסיון רב, שנצברו במהלך אלפי שעות טיסה.
טיסה רומנטית: חוויה זוגית במטוס פרטי - בסקייטריפ | SkyTrip
https://skytrip.co.il › טיסה-רומנטית
רוצים לקנות למישהו את המתנה המושלמת – טייס ליום אחד? חולמים ללמוד להטיס מטוס? חייגו למספר 050-5518080 או מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!
טיסות חוויה - טיסה רומנטית | טיסות כיף | טייס ליום אחד - מונאייר תעופה
https://www.moonair.co.il › טיסות-חווי...
בוא להיות טייס ליום אחד ולטוס בטיסה בה אתה מחזיק את ההגאים ומטיס מטוס בעצמך בשיעור טיס ראשון. חוויית הטיסה והשליטה במטוס היא חוויה ייחודית ומרגשת שלא דומה לשום ...
טייס ליום אחד ב – כל הקופונים והמבצעים | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › ... › פנאי וכיף
מבצעים שווים על טייס ליום אחד עם GROO (גרו). אל תפספסו את המבצעים החמים!
FNA תעופה חיפה, חיפה - כרטיסים בהנחה - קופונופש מועדון חברים
https://cpnclub.co.il › supplier
טייס ליום אחד, טיסות רומנטיות וטיסות חוויה. צפון, חיפה , שדה תעופה חיפה ... טיסה זוגית רומנטית זו דרך מקורית לאמר לה כמה שאתה אוהב אותה.
טיסה רומנטית בצפון - טיסות רומנטיות בשמי הארץ - פנו אלינו - סקאי ...
https://www.israelsky.com › romantic...
הטיסה הרומנטית תחל בשדה התעופה חיפה בשעה ובתאריך לבחירתם. שם תפגשו את אחד מטייסנו המנוסים. הטיסה הרומנטית הינה טיסה בגובה נמוך מעל נופי הארץ בהתאם למסלול הטיסה ...
טיסות חוויה - טיסה רומנטית | טיסות כיף | טייס ליום אחד ...
www.moonair.co.il › טיסות-חוויה-ראשי
בטיסה מעל נופי הארץ, בחוויית ״טייס ליום אחד״ בה אתם מטיסים את המטוס, ובמיגוון. טיסות רומנטיות בשקיעה – הטיסה במטוסי הססנה של מונאייר היא חוויה בלתי נשכחת לזוגות, למשפחות, למבוגרים, לילדים, לבודדים ולקבוצות. בית.
טיסות כיף בשמי הארץ - טיסה רומנטית
www.funtisa.com › 46008 › Romantic_Flight
טיסה רומנטית לקיסריה; הצעת נישואין מקורית (19/04/2008) טייס ליום אחד (18/02/2008) טיסת כיף לילדים (18/09/2007) טיסת לילה / טיסה בשקיעה (09/09/2007) ביקור קסום בראש פינה (23/08/2007) טיסה רומנטית (22/08/2007) מחפש רעיון למתנה?
תעופה FNA חיפה, קופון הנחה, טיסה, צפון, חיפה | קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › אטרקצ...
''טייס ליום אחד'' הינה טיסת חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת, המעניקה לך הזדמנות נדירה לחוות את הריגוש שבטיסה מנקודת מבטו של הטייס. במהלך הטיסה, נמצא לצידך טייס ...
טייס ליום אחד - מונאייר תעופה בע"מ | moonair
https://www.moonair.co.il/טיסות-חוויה-ראשי/טייס-ליום-אחד
טייס ליום אחד הינו שיעור טיסה לכל דבר, לכן לא ניתן לצרף נוסעים נוספים לטיסה, בהתאם לתקנות הטיס. תדריך לפני הטיסה ע״י מדריך מקצועי הכולל הכרת מערכות המטוס, תכנון הטיסה והכנה לטיסה.
חוויה בסימולטור טיסה | 425 ₪ | 92 ביקורות גולשים | גיפטוש ...
https://www.giftush.co.il/טייס-ליום-אחד
טיסה של כחצי שעה בסימולטור (ניתן להרחיב לזמן ארוך יותר). עד 4 משתתפים (אחד מטיס ושלושה מצטרפים). מחיר: 390 ש"ח. טיסת סימולטור זוגית - חווית הטיסה כוללת: תדריך הניתן ע"י מדריך טיסה מיומן.
טייס ליום אחד - חווית חיים של הטסת מטוס! - סקייטריפ | SkyTrip
https://skytrip.co.il/טייס-ליום-אחד
טייס ליום אחד בסקייטריפ - שיעור טיסה חווייתי על מטוס ססנה 172 🛩️ עם מדריך טיסה מיומן. בואו בעצמכם או קנו את החוויה המרגשת במתנה למישהו יקר.
טייס ליום אחד - הזמינו עכשיו טיסת היכרות - סקאי תעופה
https://www.israelsky.com/pilot-for-a-day/introductory-flight
צוות סקאי תעופה החברה המובילה בישראל לטיסות בשמי הארץ וטיסות רומנטיות ישמח לעמוד לשירותכם. בקרו באתר למידע על טייס ליום אחד וצרו עמנו קשר לפרטים והזמנות.
טייס ליום אחד - חווית חיים של הטסת מטוס! - סקייטריפ | SkyTrip
skytrip.co.il › טייס-ליום-אחד
טייס ליום אחד בסקייטריפ - שיעור טיסה חווייתי על מטוס ססנה 172 🛩️ עם מדריך טיסה מיומן. בואו בעצמכם או קנו את החוויה המרגשת במתנה למישהו יקר.
טיסות פרטיות בשמי הארץ - הזמינו טיסה פרטית חוויתית - סקאי תעופה
www.israelsky.com
מלבד הטיסות השוטפות עוברים טייסינו אחת לחצי שנה מבחני רמה ע"י בוחן חיצוני מרשות התעופה האזרחית על מנת להבטיח את כשירותם המבצעית וכן בדיקות רפואיות קפדניות ע"י רופא תעופתי. אנו מאמינים כי עזר הבטיחות החשוב ביותר במטוס הינו כישוריו של הטייס ולכן אנו משקיעים באימוני הטייסים ...
טיסה בשמי הארץ לזוג - Flyme - מרכז הטייס של ישראל
https://flyme.co.il › טיסה בשמי הארץ
חברת FLYME היא אחת החברות המובילות בתחום הטיסה בארץ, ומציעה מגוון רחב של שירותי טיסה שונים: קורס טיסה אזרחית, טייס ליום אחד וכמובן טיסה זוגית בשמי הארץ.
טיסות חוויה - טיסה רומנטית | טיסות כיף | טייס ליום אחד ...
https://www.moonair.co.il/טיסות-חוויה-ראשי
טיסה במטוסי הססנה היא חוויה השמורה לא רק לטייסים. כל אחד יכול ליהנות מחוויה מיוחדת זו. בטיסה מעל נופי הארץ, בחוויית ״טייס ליום אחד״ בה אתם מטיסים את המטוס, ובמיגוון
קופון - טייס ליום אחד - שיעור טיסה בשמי הארץ - אטרקציות אקסטרים
https://sportx.co.il › product › קופון-טי...
האטרקציה המושלמת לבר מצווה ובת מצווה! הילדים שלכם יכולים להיות טייסים ליום אחד במחיר משתלם עם רכישה קבוצתית - רק ב- SPORTX! - כנסו לפרטים נוספים.
הדרכת טיסה וטיסות חוויה בשמי הארץ | סקייטריפ - SkyTrip
skytrip.co.il
שמי דורון שפירא, ואם אתם קוראים את זה ב 2021, אז אני בן 63. הדרכת טיסה היא הקריירה השניה שלי. בראשונה הייתי הבעליה של חברה גדולה ליבוא, אבל החלום להתפרנס מטיסה המשיך להציק לי, עד שניצח. מכרתי את החברה ומאז אני מגשים לאנשים את חלום הטיסה שלהם.
טיסה רומנטית: חוויה זוגית במטוס פרטי - בסקייטריפ | SkyTrip
https://skytrip.co.il/טיסה-רומנטית
טיסה רומנטית בשמי הארץ ️ – אין דרך יפה מזאת להגיד שאתם אוהבים, שחשוב לכם בילוי זוגי רומנטי מיוחד ביחד – חוויה זוגית. בטיסה הזאת תוכלו לקחת את בן או בת זוגכם אל בין העננים, למקום שהוא רק שלכם ואף אחד לא יכול להצטרף אליו, עם מטוס פרטי וטייס שעומדים לרשותכם, ולראות מהאוויר ...