חיפשת:

טייגר לילי ביקורת

ביקורת מסעדה: טייגר לילי - Mako
https://www.mako.co.il › food-restau...
עם אוכל תאילנדי טעים ואותנטי, שירות קשוב ומוקפד ומחירים לא בשמיים, טייגר לילי מציעה אלטרנטיבה ראויה למיטב המסעדות התאילנדיות בארץ.
טייגר לילי - tiger lilly, רמת החייל, תל אביב - Rest
https://www.rest.co.il › rest
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על טייגר לילי TIGER LILLY - הברזל 32, רמת החייל תל אביב, טייגר לילי - TIGER LILLY - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
טייגר לילי - באתי, אכלתי, שבעתי!
https://foxfoodreviews2.wordpress.com › ...
טייגר לילי. כשאנחנו חוגגים ימי הולדת במשפחה, אנו נוהגים לצאת לפעמים למסעדה וזו משימה לא פשוטה למצוא אחת שתקלע לטעם כולם.
טייגר לילי - tiger lilly מסעדה תאילנדית - מתחם שרונה תל אביב ...
www.rest.co.il › rest › 80207385
מסעדת טייגר לילי (TIGER LILLY) בתל אביב (רמת החייל, מתחם שרונה) היא מסעדה תאילנדית, המגישה אוכל צמחוני, אוכל תאילנדי, פירות ים, תבשילים ומנות ללא גלוטן. טייגר לילי נגישה לנכים, פתוחה בשבת, איננה כשרה וניתן לקיים בה אירועים קטנים. יש חנייה.
טייגר לילי - מסעדה תאילנדית Tiger Lilly
tigerlilly.co.il
טייגר לילי מסעדת טייגר לילי תל אביב מזמינה אתכם ליהנות מטעמים וניחוחות אקזוטיים של המטבח התאילנדי. המסעדה מעוצבת בקונספט של רחוב תאילנדי עטוף בריחות משכרים ובאווירה חמה ואותנטית.
‫‪Tiger Lilly‬, תל-אביב - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור תל אביב › תל-אביב
שלום, אני וחברותיי לקוחות קבועות של מסעדת טייגר לילי- אוכלות שם לפחות פעם בשבוע. היום הגענו למסעדה ברבע לחמש כשאנחנו יודעות שתפריט הצהריים הוא בין 12 ...
תפריט - טייגר לילי - מסעדה תאילנדית Tiger Lilly
tigerlilly.co.il › menu
סי קורנג מו יאנג. ספריבס לבן (600 גר‘) בסגנון תאילנדי (מושרים בסויה, שום וגרגרי כוסברה) עשויים על הגריל ברוטב תמרינדי, רוטב דגים, כוסברה וצ‘ילי. מוגש עם שעועית ירוקה טריה צרובה על הגריל, בצל ירוק ...
ביקורת עסקית • ניב גלבוע בטייגר לילי - YouTube
https://www.youtube.com › watch
ביקורת עסקית • ניב גלבוע בטייגר לילי. 63,402 views63K views. Jan 31, 2019 ... טייגר לילי. Cal israel. Cal israel. •. 137K views 3 years ago ...
טייגר לילי - TIGER LILLY מסעדה תאילנדית - רמת החייל תל ...
https://www.rest.co.il/rest/80140909
Sep 02, 2021 · ניווט. שתף. על המקום. חוות דעת. טלפון ראשי 053-8096525 מס' מקשר. zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד. "טייגר לילי" היא מסעדה תל אביבית הנמצאת באזור רמת החייל ומתבססת על מיטב מאכלי המטבח התאילנדי המסורתי והמודרני.
תפריט - טייגר לילי - מסעדה תאילנדית Tiger Lilly
https://tigerlilly.co.il/menu
סי קורנג מו יאנג. ספריבס לבן (600 גר‘) בסגנון תאילנדי (מושרים בסויה, שום וגרגרי כוסברה) עשויים על הגריל ברוטב תמרינדי, רוטב דגים, כוסברה וצ‘ילי. מוגש עם שעועית ירוקה טריה צרובה על הגריל, בצל ירוק ...
טייגר לילי - מסעדה תאילנדית Tiger Lilly
https://tigerlilly.co.il
טייגר לילי מסעדת טייגר לילי תל אביב מזמינה אתכם ליהנות מטעמים וניחוחות אקזוטיים של המטבח התאילנדי. המסעדה מעוצבת בקונספט של רחוב תאילנדי עטוף בריחות משכרים ובאווירה חמה ואותנטית.
טייגר לילי: ביקורת על המסעדה התאילנדית החדשה ברמת החיל ...
food.walla.co.il › item › 2613472
Feb 07, 2013 · תגיות. טייגר לילי. מסעדת טייגר לילי (צילום: מערכת וואלה!, דיפולט) ג'אנקיות תאילנדיות יש בישראל בשפע. ברובן יקפיצו לכם, ביותר מדי שמן, חומרים שאינם בדיוק מסוגה עילית, או יגישו פאד תאי מחופף. מסעדה תאילנדית ראויה באמת יש רק אחת: בית תאילנדי.
טייגר לילי - tiger lilly מסעדה תאילנדית - מתחם שרונה תל ...
https://www.rest.co.il/rest/80207385
Aug 02, 2020 · מסעדת טייגר לילי (TIGER LILLY) בתל אביב (רמת החייל, מתחם שרונה) היא מסעדה תאילנדית, המגישה אוכל צמחוני, אוכל תאילנדי, פירות ים, תבשילים ומנות ללא גלוטן. טייגר לילי נגישה לנכים, פתוחה בשבת, איננה כשרה וניתן לקיים בה אירועים קטנים. יש חנייה.
טייגר לילי - מסעדה תאילנדית Tiger Lilly
https://tigerlilly.co.il
מסעדה תאילנדית מעוצבת בקונספט של רחוב תאילנדי עטוף בריחות משכרים ואווירה חמה ואותנטית. טכניקות בישול מסורתיות וחומרי הגלם שיובאו היישר מתאילנד. כנסו לאתר.
Tiger Lilly‬, תל-אביב - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
www.tripadvisor.co.il › Restaurant_Review-g293984
Nov 02, 2015 · למי שמתגעגע לתאילנד או רוצה לדמיין את הטעמים הייחודיים. ממליץ בחום רב על ארוחת טעימות זוגית של השף יניר גרין במסעדת טייגר לילי - מסעדה תאילנדית. חוויה קולינארית יוצאת דופן. תגיעו רעבים במיוחד.
ביקורת מסעדה - "טייגר לילי" - טיים אאוט
https://timeout.co.il › טייגר-לילי-שנת-ה...
מתברר שטייגר לילי היא לא עוד מסעדת קופונים טיפוסית, אלא מסעדה מהסוג ... עם תנאי פתיחה שכאלה קשה להתמודד, אך טייגר לילי הצליחה לעמוד במשימה.
ביקורת מסעדה: טייגר לילי
www.mako.co.il › food-restaurants › Article-91d8317e
Feb 21, 2013 · טייגר לילי. חלל גדול, מעוצב ומוקפד | צילום: איתי סיקולסקי, יחסי ציבור. כבר בכניסה ניחוחות האוכל מעוררים את החושים. מגוון האלכוהול שמוצג בבר וכמות השולחנות והכיסאות הגדולה מבהירים שהגעת לממלכה אחרת. ברגע זה, כל מה שחשקה נפשי היה לצלול לתפריט ולחפש את המנות שיזכירו לי חוף ...
טייגר לילי: תאילנדית עם נטייה אשכנזית - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
אוכל · ביקורות. טייגר לילי: תאילנדית עם נטייה אשכנזית. האוכל אינו אותנטי כמו בבית תאילנדי, לפעמים גם מעגלים פינות בטעמים, אבל התמחור סביר ...
ביקורת מסעדה: טייגר לילי
https://www.mako.co.il/food-restaurants/Article-91d8317e3ccfc31006.htm
Feb 21, 2013 · טייגר לילי. חלל גדול, מעוצב ומוקפד | צילום: איתי סיקולסקי, יחסי ציבור. כבר בכניסה ניחוחות האוכל מעוררים את החושים. מגוון האלכוהול שמוצג בבר וכמות השולחנות והכיסאות הגדולה מבהירים שהגעת לממלכה אחרת. ברגע זה, כל מה שחשקה נפשי היה לצלול לתפריט ולחפש את המנות שיזכירו לי חוף ...
טייגר לילי רמת החייל - טייגר לילי - מסעדה תאילנדית Tiger Lilly
https://tigerlilly.co.il/ramat-hahayal
טייגר לילי רמת החייל BRANCHES נגישות הסניף טייגר לילי סניף רמת החייל טייגר לילי – בנגקוק תל-אביב היא מסעדה תאילנדית אותנטית הממוקמת ברחוב הברזל שברמת החייל. בטייגר לילי תמצאו את מיטב מאכלי המטבח התאילנדי. טריות חומרי הגלם ...
טייגר לילי - TIGER LILLY מסעדה תאילנדית - רמת החייל תל אביב ...
www.rest.co.il › rest › 80140909
ניווט. שתף. על המקום. חוות דעת. טלפון ראשי 053-8096525 מס' מקשר. zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד. "טייגר לילי" היא מסעדה תל אביבית הנמצאת באזור רמת החייל ומתבססת על מיטב מאכלי המטבח התאילנדי המסורתי והמודרני.
אין נמר כמו טייגר לילי - ביקורת מסעדות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food › res...
שמה אמנם מועתק ממסעדה לונדונית, אבל "טייגר לילי" התל אביבית מציעה תפריט תאילנדי אותנטי המבוסס על דוכני הרחוב, שניחן בתכונה נדירה. מחויבות.