חיפשת:

טיול ערב רומנטי בירושלים

כך תחגגו את ט"ו באב 2021 בירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/article/tu-bav-events
9 מקומות רומנטיים בירושלים - החיים לפי שירלי - בלוג לייף סטייל והשראה
https://www.shirleyslife.co.il › roman...
אזור העיר העתיקה מרכז במקום אחד הרבה מקומות רומנטיים בירושלים: תוכלו לשים פתק בין ... יש כאלה שאוהבים ליהנות ביחד משקיעה יפה, טיול בטבע או חווית אקסטרים.
טיול רומנטי בירושלים – אטרקציות וסיורים מומלצים | YOLO ...
https://www.yolo-blog.com/romantic-jerusalem
Sep 07, 2020 · ירושלים, ישראל. ירושלים היא עיר רב גונית ומיוחדת, היא עתיקה אבל גם חדשנית ויש בה ערב רב של תרבויות. למרות שירושלים נמצאת במרחק של כשעה נסיעה מגוש דן, כבר הרבה זמן שלא ביקרתי בעיר כתיירת. ולכן כשהוזמנתי לסיור בלוגריות בעיר הצטרפתי בשמחה.
ירושלים - מדריך מסע אחר אונליין: טיול לירושלים, מסלולים ...
https://www.masa.co.il/location/ירושלים
טלפון: 02-6233166 מוזיאון ארצות המקרא כתובת: רח' גרנות 25, שדרות המוזיאונים טלפון: 02-5611066 מוזיאון הבית השרוף (בית קתרוס) כתובת: רח' הקראים 2 טלפון: 02-6287211 מוזיאון לאמנות יהודית בהיכל שלמה כתובת: רח' המלך ג'ורג' 58 טלפון: 02-6247908 מוזיאון הטבע כתובת: מוהליבר 6…. קרא עוד. פנינה חדשה בנבי סמואל.
5 מקומות רומנטיים בירושלים - מקומות בילוי שקטים לזוגות | אלדן
https://rent.eldan.co.il/he/you-may-want-to-read...
מאמר מאת:eldan. ירושלים היא לא רק עיר הקודש אלא גם מקום שבו אפשר לבלות ערב רומנטי עם חברים ובני זוג. אם אתם רוצים למצוא פינת חמד אינטימית ושקטה, יש לפחות 5 מקומות שיכולים להתאים. אי אפשר להישאר אדישים לאווירה המיוחדת בירושלים ואין סיבה לוותר על זה גם במהלך טיול רומנטי.
ספא לזוגות בירושלים: יום פינוק רומנטי - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/article/spa-for-couples-in-jerusalem
May 25, 2017 · בירושלים תמצאו מגוון מרשים של מתחמי ספא שיעבירו לכם את היום באווירה של רוגע ואינטימיות. ... שאינו מצריך הליכה או טיול. ... האווירה המושלמת ליום כיף רומנטי שמוקדש רק לכם ולבן/בת הזוג.
סיור רומנטי בירושלים - המזוודה סיורי חוויה בירושלים
https://www.hamizvada.co.il/category/סיור-רומנטי-בירושלים
סיור רומנטי בירושלים אשר טומנת בחובה סיפורים רומנטיים רבים, רוויי ייצרים ותשוקות אשר רק יד הדמיון יכולה לצייר. אחד מסיפורים אלו הינו סיפור אהבתו של איתמר בן אב"י ללאה אבושדיד. איתמר, בנו של מחייה השפה העברית אליעזר בן יהודה, התאהב בגיל ‏‎26‎‏ בלאה.
יום כיף בירושלים - המלצות שוות לבילוי בבירה - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/135
סיור לילי רומנטי בירושלים - BeeTravel
https://www.beetravel.co.il › article
קבלו פה המלצה לסיור לילי בירושלים או כנסו לקישור הבא: סיור לילי בירושלים. תצפית ברחבת שער יפו (מעל ממילא). כשתגיעו לשער יפו תביטו לכיוון מערב ותזהו מרפסת תצפית, ...
אטרקציות לזוגות בירושלים - 5 מסלולים ... - Abraham Hostels
https://www.abrahamhostels.com › אט...
הזוגות האוהבים ביותר מוצאים את עצמם בבעיה כשהם מנסים לתכנן בילוי רומנטי ולמצוא אטרקציות לזוגות שיספקו את כל הצדדים המעורבים.
הערב הרומנטי המושלם בירושלים
https://www.gojerusalem.co.il › article
כשיש לכם מישהו מיוחד בלב ואתם רוצים לפנק אותו עם ערב מיוחד, סתם שוטטות במרכז העיר אינה עונה על הציפייה לערב רומנטי, אף על פי שלא חסרים בירושלים בארים ...
סיור רומנטי בירושלים - המזוודה - סיורי חוויה תיאטרליים
https://www.hamizvada.co.il › category
סיור רומנטי בירושלים - המזוודה מזמינה אתכם לחווית טיול לילי רומנטי בירושלים עם שחקן. הסיור מתחיל בשעת ערב מוקדמת ובמהלכו נגלה סיפורים ירושלמים רומנטיים ...
9 מקומות רומנטיים בירושלים - החיים לפי שירלי - בלוג לייף ...
https://www.shirleyslife.co.il/romantic-jerusalem
9 מקומות רומנטיים בירושלים. יש משהו בעיר הבירה שלנו, שמכניס אותי ישר לאווירה רומנטית: שילוב בין מבנים עתיקים שעשויים מאבן ירושלמית, דרך הברושים הגבוהים ופינות החמד האינטימיות שפזורות ברחבי העיר וכל המקומות הקסומים, שהופכים את ירושלים לאחד המקומות הכי יפים שיש. אז אם אתן ...
סיור לילי בירושלים | לטייל בירושלים בלילה
https://www.more-tourism.co.il/category/jerusalem-night-tour
סיור חיי הלילה ברים ואלכוהול בשוק מחנה יהודה הוא הלהיט החם של סיורי הלילה בעיר. לקבוצות המחפשות סיור לילי בירושלים וקצת רגוע יותר ניתן לצאת לסיור "החטאים הקטנים" סיור ברים וחיי הלילה של מרכז העיר ירושלים.
מסלולי טיול בירושלים - רומנטי - טיולי
https://www.tiuli.com/tracks?dests=11&features=17
מסלולים בצפון. טיולי מים. טיולים עם ילדים. טיולים לשבת. טיולי 4x4. מסלולי 4x4. שביל ישראל. טיולים בהר הנגב. מסלולי טיול בהחרמון ומקורות הירדן.
אטרקציות לזוגות בירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › ent
מלון הבוטיק My Jerusalem View מזמין אתכם לבקר בנקודת התצפית הגבוהה ביותר ... סיור סגווי בירושלים הוא חוויה מדהימה המשלבת טיול, אטרקציה ואפילו קצת היסטוריה.
סיור רומנטי בירושלים | הכל אודות ירושלים - Jerusalem
http://allaboutjerusalem.com › category
תצפיות בירושלים לא חסר. מכל כיוון וכל מקום שאפשר קצת לטפס בגובה - ירושלים מתגלה במלוא הדרהּ ויופייהּ. הנה מספר המלצות... לקריאה ...
5 מקומות רומנטיים בירושלים - מקומות בילוי שקטים לזוגות | אלדן
https://rent.eldan.co.il › romantic-pla...
אי אפשר להישאר אדישים לאווירה המיוחדת בירושלים ואין סיבה לוותר על זה גם במהלך טיול רומנטי. ירושלים היא עיר שאליה מגיעים זוגות מכל רחבי הארץ לבילוי בלתי נשכח ...
טיול רומנטי בירושלים – אטרקציות וסיורים מומלצים - יולו בלוג טיולים
https://www.yolo-blog.com › romant...
ירושלים היא עיר רב גונית ומיוחדת, היא עתיקה אבל גם חדשנית ויש בה ערב רב של תרבויות. פה תמצאו המלצות לאטרקציות ולסיורים בירושלים.