חיפשת:

טיול מאורגן לסרנגטי

טיולים מאורגנים לטנזניה - גוליבר
https://www.gulliver.co.il › ResultsGo
בגוליבר מבחר עצום של טיולים מאורגנים לטנזניה. באתר מידע רב על כל אחד מהטיולים, חוות דעת של גולשים, מפות, תמונות ועוד.. תהליך ההזמנה באתר נוח, פשוט ומהיר.
מישורי הסרנגטי - הנדידה הגדולה בעולם - GoTravel
www.gotravel.co.il › travel
מסלול הנדידה מקביל לגלגל החיים של הגנו, הזברה ושאר הפרסתנים המשתתפים במרוץ האדיר הזה. הגלגל מתחיל את סיבובו. בחודשי פברואר-מרץ, בעונת ההמלטות, ממליטות נקבות הגנו בסוואנות של שמורת סרנגטי ( Serengeti) ושמורת נגורנגורו ( Ngorongoro) כ-8,000 עגלים מדי יום, ועד אפריל נולדים כ-400,000 עגלים לאוויר העולם.
טיול מאורגן לטנזניה- טיולים מאורגנים לטנזניה במחיר משתלם - אשת טורס
https://www.eshet.com/organized/africa/tanzania
באזור המכתש תוכלו למצוא רכסים געשיים זרועי מכתשים, ימות וביצות, קניונים, הרים ומישורים, דיונות ואוכלוסייה של חיות בר מהגדולות בעולם (למעשה מרבית המינים של בעלי החיים המאפיינים את מזרח אפריקה, כ- 25,000 בעלי חיים). ואם זה לא מספיק, האזור מהווה גם בית לשבטים שונים, ביניהם בני שבט ...
טיולי ספארי באפריקה | החברה הגיאוגרפית
טיול: טיול לטנזניה בעקבות הנדידה הגדולה: סוג טיול: ספארי, משפחות: 11.10.22: ימים: 8: מדריך: יפורסם בהמשך: בטיסה ישירה | כולל טיסת פנים מעל הסרנגטי | בסוכות: טיול: טיול קלאסי לטנזניה בנדידה הגדולה
טנזניה - קילימנג'רו, סרנגטי וזנזיבר | סיפור דרך
מכיוון שהזמן שלנו היה מוגבל, נכנסו לסרנגטי ביום הראשון ועשינו ספארי (game drive) עד השקיעה. ... (Safari Blue) הוא טיול מאורגן שבו שטים אל אי שקיים רק בזמן השפל, ועד סיום ארוחת הצהריים הוא חוזר להיות שקוע ...
מישורי הסרנגטי - הנדידה הגדולה בעולם - GoTravel
https://www.gotravel.co.il/travel/?p=1637
מזרחית לסרנגטי נמצא פלא נוסף של טנזניה – מכתש נגורנגורו ( Ngorongoro Crater ), "מכתש" קלדרה [*], אשר גם הוא נמצא בנתיבי הנדידה הגדולה. בדרך אל שמורת נגורנגורו נמצא ערוץ אולדובאיי (Olduvai Gorge), המכונה "ערש האנושות". אתר פרה-היסטורי בו התגלו שרידי עצמותיו של האדם הקדמון שחי לפני מליון וחצי שנים.
היכרות עם שמורת סרנגטי - הערבות האינסופיות - GoTravel
www.gotravel.co.il › travel
שמורת הסרנגטי בטנזניה נחשבת לשמורת הטבע המגוונת ובעלת כמות בעלי החיים הגדולה ביותר בעולם, והיא נחשבת לספארי החיות הטוב באפריקה ובעצם בעולם כולו. לכן טיול ספארי לטנזניה, ללא ביקור בסרנגטי, נחשב לפספוס. זוהי שמורת הטבע האחרונה בעולם בה יש נדידה טבעית של פרסתנים (בעלי פרסות), לאחר השמדת עדרי הבופלו הגדולים במערב ארצות הברית בסוף המאה ה- 19.
שבועות בטנזנזיבר – כולל סרנגטי | My trip
https://my-trip.co.il/טיול-מאורגן-לטנזניה-וזנזיבר9
טיול מאורגן לטנזניה וזנזיבר בשבועות 2021 - השמורות היפות ביותר כולל שמורת הסרנגטי המפורסמת, מפגש עם בני שבט המסאי ונופש מפנק בזנזיבר כולל בלו ספארי וסיורים מעניינים.
טיול מאורגן לטנזניה הנוסע העצמאי | דרכים TRAVEL
https://www.drahim.co.il › ... › טנזניה
דרכים - 20 שנה של טיולים מאורגנים שהם חוויה לכל החיים. ... השבטים ובעיקר מישורי האין קץ של מזרח אפריקה; טיול בטנזניה הינו חווית חיים שתיחקק בראשכם ובעיקר ...
טיול מאורגן למונטנגרו | טיולים מאורגנים למונטנגרו עם רימון טיולים מאורגנים
https://www.rimon-tours.co.il/טיול/אירופה/מונטנגרו/טיול...
טיול מאורגן למונטנגרו ארץ ההרים השחורים פנינת הבלקן: פירוש השם מונטנגרו הוא 'ההר השחור' והשם הזה אכן הולם את המדינה הבלקנית ההררית המשופעת בנופים דרמטיים ועוצרי נשימה.
טיול מאורגן לסרי לנקה: טיולים מאורגנים לסרי לנקה- מסלול הטיול
https://www.pegasusisrael.co.il/tour/טיול_מאורגן_לסרי_לנקה...
טיול מאורגן לסרי לנקהעם פגסוס – מסלול מרתק הכולל את דמבולה, נגומבו,קנדי, נואירה אליה, פארק יאלה, קטארגמה, קולומבו ועוד אתרים מעניינים, יציאות קרובות ומלונות.
קיץ בטנזנזיבר – כולל סרנגטי | טנזניה טריפ
tanzania-trip.co.il › קיץ-בטנזניה
טיול מאורגן בטיסות ישירות – קיץ בטנזניה וזנזיבר – כולל סרנגטי ההרשמה הסתיימה. לחצו כאן ל ספארי בטזניה או חייגו 03-9799923 להתאמת טיול פרטי בטנזניה
טיול מאורגן לטנזניה, שמורות הטבע המופלאות - פגסוס טיולים מאורגנים
https://www.pegasusisrael.co.il › tour
טיול מאורגן לטנזניה טיול ספארי עם פגסוס – מסלול מרתק חוויה חושית ואינטלקטואלית, מפגש עם שמורות טבע מופלאות ועוד, יציאות קרובות ומלונות.
טיול לטנזניה - 8 ימים - טנזניה קלאסי בעקבות הנדידה הגדולה
https://www.geotours.co.il › tanzania
טיול מאורגן לטנזניה עם החברה הגיאוגרפית בטיסה ישירה! 8 ימי ספארי בטנזניה בקבוצות קטנות עם המדריכים הטובים ביותר לאפריקה. למידע על טיולים לטנזניה הכנסו לאתר.
שבועות בטנזנזיבר – כולל סרנגטי | My trip - מיי טריפ
https://my-trip.co.il › טיול-מאורגן-לטנזני...
טיול מאורגן לטנזניה וזנזיבר בשבועות 2021 - השמורות היפות ביותר כולל שמורת הסרנגטי המפורסמת, ... יום 3 | בדרך לסרנגטי פוגשים את המסאי.
טיול בטנזניה – עלויות והשוואת מחירים - טנזניה טריפ |
https://tanzania-trip.co.il › עלויות-והשוו...
ראשית, חשוב להבחין בין שני סוגי טיולי ספארי עיקריים בטנזניה – טיול מאורגן וטיול פרטי. מה זה טיול מאורגן? טיול מאורגן הינו מוצר מובנה שהורכב על ידי החברה תוך ...
טיולים מאורגנים לטנזניה במחיר משתלם - אשת טורס
https://www.eshet.com › tanzania
כל חופשה שתחפשו תמצאו באשת טורס. בקרו באתר למידע על טיול מאורגן לטנזניה, צפו במבצעים ודילים משתלמים במיוחד. הזמינו עכשיו בקלות אונליין >>
היכרות עם שמורת סרנגטי - הערבות האינסופיות - GoTravel
טיול עצמאי-מאורגן באפריקה לחצו לרשימת ההצעות ... האירופים הראשונים ,שהגיעו לסרנגטי, הגדירו את הערבות האינסופיות "כעשב, עשב ועשב".
שבועות בטנזנזיבר – כולל סרנגטי | My trip
my-trip.co.il › טיול-מאורגן
הבוקר נצא בנסיעה אל עבר השמורה המוכרת ביותר בטנזניה ואולי באפריקה כולה – שמורת הסרנגטי (Serengeti National Park) הנחשבת לאחת השמורות העשירות והמגוונות בעולם. במהלך הנסיעה נעצור לביקור מרתק אצל שבט המסאי, אחד השבטים העתיקים והבולטים ביותר במזרח אפריקה.
שמורת הסרנגטי – Serengeti National Park | טנזניה טריפ
tanzania-trip.co.il › שמורת-הסרנגטי
טיול ספארי בשמורת הסרנגטי בתקופת הנדידה הגדולה היא חוויה בלתי נשכחת מלאה במראות מרגשים של הישרדות וטרף בטבע הפראי, המהווה מוקד משיכה לעשרות אלפי תיירים מרחבי העולם מדי שנה. במהלך חודש אוקטובר המוני הגנו והזברות מתחילים במסעם חזרה אל מישוריה הדרומיים של שמורת הסרנגטי ומכתש נגורונגורו. עונת ההמלטות בשמורת הסרנגטי
שמורת הסרנגטי – Serengeti National Park | טנזניה טריפ
https://tanzania-trip.co.il/שמורת-הסרנגטי
טיול מאורגן לסרי לנקה: טיולים מאורגנים לסרי לנקה- מסלול הטיול
www.pegasusisrael.co.il › tour › טיול
טיול מאורגן לסרי לנקהעם פגסוס – מסלול מרתק הכולל את דמבולה, נגומבו,קנדי, נואירה אליה, פארק יאלה, קטארגמה, קולומבו ועוד אתרים מעניינים, יציאות קרובות ומלונות.
טיולים מאורגנים למונטנגרו | טיול מאורגן למונטנגרו עם רימון טיולים
https://www.rimon-tours.co.il/טיולים-מאורגנים/טיולים...
מחפשים טיול מאורגן למונטנגרו? בואו לגלות איתנו את הנופים הפראיים, הכפרים הקטנים והאותנטיים. המדינה מתאימה למטיילים חובבי טבע ולטיולים עם ילדים. היכנסו!