חיפשת:

טיול יין ואוכל בעמק האלה

טיולים בדרך לירושלים: טיול בעמק האלה
https://www.mako.co.il/travel-israel/tracks-trips/...
Jul 02, 2009 · הדפסה. איזור של יין ואוכל כפרי במרחק חצי שעה נסיעה מ תל אביב זה פיתוי מסעיר מבחינתי, ואחלה דיל עבור תושבי המרכז המפויח. לא חייבים לעלות לצפון או להתגנב לדרום – בעמק האלה, שנייה מלטרון, יש לא מעט מקומות לאכול ולשתות, לפחות על פי הניירת הרשמית.
מסלול טיול משער הגיא לעמק האלה. כרמי זיתים וגפן, יינות מתוצרת ...
tiulim.net › מסלול-טיול-משער-הגיא
אולי הכותרת מציעה שילוב קצת הזוי, אבל זוהי המציאות בשטח. טיול לאורכו של כביש 38, הכביש שמוביל ממחלף שער הגיא לכיוון בית שמש והלאה, לבאים מכביש מס. 1, בין אם מירושלים או מת"א. ובכן, ירדנו מן הכביש ואנחנו רוצים קפה עם משהו ...
סיור יקבים בעמק האלה - איש הענבים
https://grape-man.com › סיור-יקבים-בע...
הסיור בחבל אשתאול יכול לכלול מקבץ מרשים של יקבים מעניינים, ולכן מי שרוצה להבטיח לעצמו ולמשפחתו זמן איכות עם הטבע יכול להתחיל דווקא עם טיול קצרצר, ...
טיולים בדרך לירושלים: טיול בעמק האלה - Mako
https://www.mako.co.il › jerusalem
הרוכשים יין במקום לא יחויבו על הסיור. מתקשרים: 02-9994885. טיול בדרך לירושלים: יקב עמק האלה. מטעי הגפנים בעמק האלה. עיקרית: מסעדת "הפעמון".
סיור יקבים במטה יהודה - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
עמק האלה וסביבתו הוא אזור היין המוכר ביותר, וכנראה גם היחיד בארץ שהגיש בקשה לזכות בתואר "נפת יין" (Appellation).
טעמים מהעמק: סיור קולינרי בעמק האלה
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4869998,00
קפה לי-און
סיור יין: סיור חוצה גבולות- עמק האלה, עמק שורק והרי יהודה
https://tour-yehuda.org.il › events
סיור חוצה גבולות ביקבים השונים: ביקור ביקב משפחתי קטן בעמק האלה – יקב צפרירים, ביקב חברים בהרי יהודה – יקב יהודה, וביקב גדול וייחודי בעמק ...
מטה יהודה: יין, פריחה, ארוחה - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il › ... › כתבות
כל סיור יכלול טיול רגלי באתרי הפריחה, ביקור באחד מיקבי הבוטיק באזור בשילוב ארוחה קלה וטעימות יין ... יין מסדרת Ella Valley של יקב עמק האלה | צילום: אביב רון.
טיול יין ואוכל בעמק האלה - למטייל
https://www.lametayel.co.il/articles/gvwp8
May 29, 2008 · טיול יין ואוכל בעמק האלה. עזרא קדם מתעקש לקרוא לעצמו "טבח" ומה שבדיוק מגדיר את האיש, שנחשב לאחד השפים הטובים והמובילים בארץ, זה: פשטות וצניעות. יחד איתו יצאנו לטיול נפלא של מזון משובח ויין נפלא, והכל במרחק ארבעים דקות מתל אביב... צוות למטייל ברשת. | 29/05/2008.
עמק האלה: קסם של איזור | Weekend
www.weekend.co.il › article
Dec 31, 2015 · עמק האלה: קסם של איזור. עמק האלה הוא אזור קסום בשפלת יהודה שמציע לכם בילוי מושלם ומלא בחוויות, החל מטיול פריחה, מסלולי רכיבה, יקבי בוטיק וצימרים שיארחו אתכם כשהטבע ניבט מהחלון.
טיול ולילה: מסלול מהאגדות בעמק האלה - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/377
Nov 18, 2015 · טיול ולילה: מסלול מהאגדות בעמק האלה. כמו מדי שבוע, אתם מוזמנים ליהנות מ-"טיול ולילה": כתבה בשיתוף משרד התיירות, שתסדר לכם הרפתקאות בטבע, מהבוקר ועד הבוקר למחרת. כמו תמיד, תפרנו לכם יום טיול ...
טיולים בדרך לירושלים: טיול בעמק האלה
www.mako.co.il › travel-israel › tracks-trips
Jul 02, 2009 · הדפסה. איזור של יין ואוכל כפרי במרחק חצי שעה נסיעה מ תל אביב זה פיתוי מסעיר מבחינתי, ואחלה דיל עבור תושבי המרכז המפויח. לא חייבים לעלות לצפון או להתגנב לדרום – בעמק האלה, שנייה מלטרון, יש לא מעט מקומות לאכול ולשתות, לפחות על פי הניירת הרשמית.
חמש ארוחות בוקר מומלצות בחבל היין של מטה יהודה בדרך לירושלים - יין
https://www.haaretz.co.il › food › wine
יקב עמק האלה – בשבועות האחרונים החליטו לרענן את שורות היקב הזה ולמשוך מבקרים באמצעות בופה בוקר שרקח שף יונתן אלקריף.
סיור יקבים במטה יהודה
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5413652,00
פלם
יקבים שפתוחים בשבת- הרשימה המלאה - WineRoutine
http://www.wineroutine.com › יקבים-...
היקב שנמצא בכפר אוריה, מייצר יין בשימוש בכדי חרס גדולים והוא אופציה נהדרת למי שמחפש יקב שפתוח בשבת. ... בכל פעם בנושא אחר, מלא יין ואוכל טוב.
טיול שבת לעמק האלה - חלק א' - Mouse Cafe
cafe.mouse.co.il/post/923816
Mar 08, 2009 · התכנון היה לבקר בעמק האלה, להנות מהפריחה והירוק, לעצור בקטנה לאיזו ארוחה כפרית מלבבת ולהרגיש אירופה. יצאנו לדרך אופטימיים ו...
טיול ולילה: מסלול מהאגדות בעמק האלה - טיולי
www.tiuli.com › articles › 377
Nov 18, 2015 · טיול ולילה: מסלול מהאגדות בעמק האלה. כמו מדי שבוע, אתם מוזמנים ליהנות מ-"טיול ולילה": כתבה בשיתוף משרד התיירות, שתסדר לכם הרפתקאות בטבע, מהבוקר ועד הבוקר למחרת. כמו תמיד, תפרנו לכם יום טיול ...
טעמים מהעמק: סיור קולינרי בעמק האלה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4869998,00.html
עמק האלה סיורים קולינריים - מבשלים טיולים
http://cookatour.co.il › MainPageID
סיורים קולינריים בעמק האלה, אירוח ביתי, סדנאות בישול, יקבים מבשלות בירה מנזרים וטבע קסום. עם מבשלים טיולים המתמחה בתחום התיירות הקולינרית בארץ 077-4660455.
עמק האלה: קסם של איזור | Weekend
https://www.weekend.co.il/article.aspx?id=1115
Dec 31, 2015 · עמק האלה: קסם של איזור. עמק האלה הוא אזור קסום בשפלת יהודה שמציע לכם בילוי מושלם ומלא בחוויות, החל מטיול פריחה, מסלולי רכיבה, יקבי בוטיק וצימרים שיארחו אתכם כשהטבע ניבט מהחלון.
טיול יין ואוכל בעמק האלה - למטייל
https://www.lametayel.co.il › gvwp8
טיול יין ואוכל בעמק האלה. עזרא קדם מתעקש לקרוא לעצמו "טבח" ומה שבדיוק מגדיר את האיש, שנחשב לאחד השפים הטובים והמובילים בארץ, ...
טיול יין ואוכל בעמק האלה - למטייל
www.lametayel.co.il › articles › gvwp8
May 29, 2008 · טיול יין ואוכל בעמק האלה. עזרא קדם מתעקש לקרוא לעצמו "טבח" ומה שבדיוק מגדיר את האיש, שנחשב לאחד השפים הטובים והמובילים בארץ, זה: פשטות וצניעות. יחד איתו יצאנו לטיול נפלא של מזון משובח ויין נפלא, והכל במרחק ארבעים דקות מתל אביב... צוות למטייל ברשת. | 29/05/2008.
דרך היין יקבים בעמק האלה - תיירות חקלאית באתר צימר - צימרים
https://www.zimmer.co.il › winery-el...
דרך היין יקבים בעמק האלה, שריגים (לי-און). 02-9991512. חנות יין/משקאות. סדנאות יין ... טיולי סוסים במבוא חורון. 050-9712193. טיולי סוסים. הפעלות לילדים.