משרד המשפטים - התאמות פרטניות בחינוך לתלמיד ולהורה
www.justice.gov.il › Units › NetzivutShivyonהיכרות עם צרכיהם של תלמידים עם מוגבלויות שונות וסוגי התאמות הנגישות הדרושות למתן מענה לצרכים אלה. עיקרי החובות ולוחות הזמנים החלים לפי החוק ולפי תקנות אלה על המוסד החינוכי, לביצוע ההתאמות ...
ניהול קונפליקטים בכיתה - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
origin-pop.education.gov.il › teaching-tools › teachingליסודי: מפתחות לניהול קונפליקט. נחלק לכל תלמיד דף עם ציור של חמישה מפתחות . הילדים יכתבו במפתחות מה יסייע להם ליישב קונפליקטים בדרך מכבדת. לדוגמה: לוותר לחבר, להתחשב, להתאפק, לדבר על הבעיה ...
מתי"א שלהבת - טפסים
https://sites.google.com/site/matyashalhevrt/טפסיםטופס תח"י. טופס תל"א. מאגר היגדים למטרות. מאגר היגדים למוקדי כוח ומוקדים לחיזוק. היגדים לפרופיל תלמיד - לקוח מהאינטרנט. תל"ק חינוך לשוני. תל"ק בחשבון. השתתפות התלמיד בתכנית האישית
תכניות התערבות - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...האם יש בתכנית התייחסות להיבטים הרגשיים של המורים והתלמידים עם לקויות למידה והפרעת קשב לצד עיסוק והכשרה בתכני הוראה-למידה מתאימים? האם התכנית פועלת לחיבור השותפויות: מורה-תלמיד-הורה? טבלה מפורטת של תכניות התערבות המיועדות לטפל באוכלוסיית התלמידים עם לקויות למידה ו/או ...
מחוון לשיחה אישית
meyda.education.gov.il › files › hemedהיכרות עם התלמיד. בניית חוזה אישי בניית חוזה אישי היא מיומנות חדשה יחסית לתלמידים ולמורים כאחד, ויש להתאים אותו לתהליך החברתי, הערכי והלימודי בבית הספר.
תוכנית אישית לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים הלומדים בכיתה רגילה
upload-community.kipa.co.il/115201252493.docהקפדה על כללי הכיתה (מגיע בזמן, מביא ציוד מכין שעורים) קבלת סמכות וגבולות עצמאות במטלות לימודיות מוטיבציה ללמידה הבנה חברתית יוזמה לקשר עם אחרים (מביע רצונות, שואל שאלות, מבקש עזרה וכד') יכולת שילוב בכתה רגילה יכולת לשתף פעולה בקבוצה התמודדות עם קושי
10 דרכים לא לפספס אף תלמיד בכיתה | אורט דיגיטל
https://ortdigital.ort.org.il/13-reasons-whyמצד שני – אנחנו מרגישים לא שייכים, מעט מבוהלים מכל הדמויות הסמכותיות שעוטפות אותנו. יצירת סדרת מפגשי "הפסקת קפה" מאפשרת לנו להזמין בכל פעם תלמיד/ה אחר/ת לחלוק כוס קפה, תה, עוגייה קטנה באחת ההפסקות הקצרות של היום, בחדר המורים, בחצר או על ספסל בבית הספר. לפעמים לדברים פשוטים יש ...
Test4U.co.il - טופס ירוק
https://www.test4u.co.il/info/green-paperכסת המינימום בלימודי הנהיגה לרישיון לרכב פרטי עומדת על 28 שיעורים. במסגרת שיעורי הנהיגה, מורי הנהיגה יקנו לתלמידים מיומנויות נהיגה המבוססות על תבחינים (פרמטרים) קבועים, דוגמת הכנה לנסיעה, הבנת המרחב, הפעלת כלי הרכב והפעלת המערכות שבו, יכולת תמרון בתוך כלי הרכב, היכרות עם ...
אוגדן שילוב:
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFilesשאלון הפניה של תלמיד לוועדת שילוב ................................ ... טופס דוגמא להערכה מעצבת/מסכמת בחטיבת ביניים ... היכרות עם התלמיד, איסוף מידע ממקורות.
חוזרי מנכ''ל - Edu
https://apps.education.gov.il/mankal/Horaa.aspx?siduri=216תמצית ההוראה. חוזר זה מונה את העקרונות המנחים בתהליך המעבר ממסגרת גן הילדים למסגרת בית הספר, מציג המלצות ושיקולים חינוכיים בנושא, ומפרט את השלבים השונים ואת תפקידיהם של הגורמים השונים המעורבים בתהליך. להלן עקרונות פעולה חשובים התורמים ליצירת רצף חינוכי בין הגן לבין בית ...
טפסים למורות - אתר יועצת בית הספר
sites.google.com › a › nartטפסים למורות. בהמשך לסדנא שהתקיימה מטעם הקרן לקידום מקצועי, מצרפת את הקישור הבא בנושא דחייה חבתרית. בשבוע הבא 1-5/2 נקיים שבוע בריאות.. התוכנית נשלחה במייל ויום השיא יתקיים ביום חמישי 5/2. חודש ...
תיק מורה - טפסים
http://www.form.matipt.edu1.org.il › ...רמת תפקוד תלמידי הכיתה · שילוב תלמידי לקוי למידה בכיתות רגילות · טופס הפנית תלמיד לועדת השמה · תוכנית פעולה. הוסף הודעה/תגובה ...
מחוון לשיחה אישית
https://meyda.education.gov.il/files/hemed/ppu1.docכדי לבנות חוזה מהימן ומשמעותי נדרש הרבה מן התלמיד: מודעות עצמית גבוהה, פתיחות (במיוחד בהקשר הרגשי והחברתי), כנות, וכן יכולת שפתית גבוהה. מיומנויות אלו מתפתחות בהדרגה. למורה העוסק בכך יש תפקיד חשוב בפיתוח מיומנות זו, והוא נדרש להיות רגיש ביותר, מתעניין אך לא לוחץ.
טופס 2: שאלון הכרות עם הילד/ה - מרחב בית הספר הדמוקרטי רעננה
http://merchav-school.co.il › טופס-הרשמה-חלק-אטופס 1: שאלון פרטים אישיים. טופס 2-4: שאלוני הכרות (להורים ולתלמיד/ה). טופס 5: הצהרה לקראת פגישת היכרות. טופס 6: ויתור על סודיות.
משרד המשפטים - התאמות פרטניות בחינוך לתלמיד ולהורה
https://www.justice.gov.il/Units/NetzivutShivyon/MercazHameidaLenegishut/...שלב זה נקרא הנגשה פרטנית. מתן ההתאמות הפרטניות (חלק ב) במוסד החינוך ייעשהבהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות פרטנית לתלמיד ולהורה), התשע"ח – 2018. מאמר זה מתאר את ההליך לקבלת התאמות פרטניות עבור תלמיד עם מוגבלות או הורה עם מוגבלות, בהתאם לתקנות.
טופס שאלון היכרות.docx - Google Docs
https://docs.google.com › previewשאלון היכרות לתלמיד/ה. לפניך מספר שאלות, היגדים ומחשבות. על שאלות אלו אין תשובה נכונה או לא נכונה, בטא/י את דעתך באופן עצמאי.
דיאלוג מורה תלמיד - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/דיאלוג-מורה-תלמידדיאלוג מורה תלמיד. דפנה בראשי-אייזן, מאירה לוטנר-טמיר, מיכל עוז, חנה שדמי עריכה: שוש צימרמן. החוברת "דיאלוג מורה תלמיד",באה לתת בידי המורים כלים מגוונים לניהול שיחה אישית עם תלמיד, עם הורה או עם איש צוות. היא פונה ישירות אל המורה ומנהלת עמה דיאלוג.
רישום היכרות/ טופס תשנב לכיתה _____
https://regavimgolan.rgl.org.il › originals › 15426...טופס. היכרות/. רישום. לכיתה _____. תשנב. פרטי תלמיד. מספר. זהות: שם משפחה: _____. _____. _____. שם פרטי: __. __. ____. _____. תאריך לידה. : ____/____/____.
טפסים שימושיים - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsטופס הגשת בקשה לקבלת פרטי שירות. פרישה מוקדמת לעובדי הבעלויות של מוסדות חינוך. אישור חשבון בנק לצורך קבלת גימלה. בקשה לצירוף שירות קודם במדינה. הגדלת שירות בגין רדיפות הנאצים. הגדלת שירות ...
קשר מורה - תלמיד/ה | פרקטיקות להוראה איכותית | כלי עזר להוראה ...
pop.education.gov.il › teaching-tools › teaching-practicesממחויבות זו נגזרים מאפייני הקשר בין המורה לתלמיד/ה: קשר חם, דואג ואכפתי, המבוסס על היכרות טובה עם עולמם של התלמידים ועל כבוד ואמון הדדי, תוך שמירה על כללי האתיקה.
ערכה למחנך: קליטת תלמידי כיתות ז' - עמקים-תבור
http://amakim.iscool.co.il › LinkClickכאלה שאינם תלמידים ישירים שלכם. ... פתוחה, מתעניינת, שמאפשרת העמקת היכרות, הבעת אכפתיות, עידוד ויצירת קשר. ... טופס הסכמה לפרסום תמונות של הילד באינטרנט.
תכניות התערבות - Edu
cms.education.gov.il › EducationCMS › Unitsשינוי עמדות על תלמידים עם הפרעת קשב וריכוז, היכרות עם איכות החשיבה האחרת של התלמיד, דרכי תקשורת משמעותית עם התלמיד. כלים התנהגותיים ופדגוגיים לניהול כיתה עם תלמידים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז.
שאלון היכרות עם תלמידים ששפת הבית שלהם אינה עברית - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › questionnaireאופן ההעברה: העברה כיתתית: אם יש בכיתה קבוצת תלמידים שמדברים שפה אחרת מעברית, מומלץ להעביר את. השאלון לכל הכיתה. זוהי ה. זדמנות לשוחח עם הכיתה על הגיוון ...
שאלון פרטים אישיים יש למלא את הטופס בכתב יד קריא ובחתימת ...
https://www.kefar-tavor.muni.il › 2020/01 › טפסי-...טופס. וויתור סודיות. אנו. הח"מ, הורי התלמיד/ה ... אינני/נו מסכימים לחתום על טופס וויתר הסודיות למסירת מידע ______ ... להורי תלמידי כיתות א'.
טפסים למורות - אתר יועצת בית הספר
https://sites.google.com/a/nart.tzafonet.org.il/counselor/tfasem-lamoremהסכם התנהגות/ עם תלמיד ... טופס הפניית תלמיד לוועדת שילוב.pdf (173k) נדין יועצת, 2 באוק׳ 2012, 11:15. v.1.