חיפשת:

טויוטה אייגו צריכת דלק אמיתית

טויוטה אייגו - חוות דעת, מחירים ומפרט טכני - iCar
https://www.icar.co.il › טויוטה › טויוטה...
טויוטה אייגו היא מכונית קטנה ומעוצבת עם צריכת דלק מצוינת. הכנסו לקרוא על הדגם החדש, דגמי יד2, וקבלת מידע על ליסינג, טרייד אין ומימון.
טויוטה אייגו בישראל - צריכת דלק של כל רכב באתר קילומטר לליטר ...
http://www.kml.co.il › כתבה › Report...
טויוטה אייגו נחשבת למכונית עירונית קומפקטית. יחידת הכוח מורכבת ממנוע בנזין בנפח 1.0 ל' בעל 3 צילנדרים המספק 68 כ"ס, ותיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים או ...
טויוטה אייגו 2016 - אוטו
https://www.auto.co.il/model/toyota-aygo_2016
Oct 09, 2016 · טויוטה אייגו צריכת דלק. חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.
טויוטה אייגו 2016 - מבחן דרכים - Wheel חדשות ומבצעי רכב
https://wheel.co.il › בלוג
לאחר היעדרות קצרה מהשוק, חוזרת טויוטה אייגו לישראל עם עיצוב חדש ונאה, אבזור נדיב, שלל אופציות לעיצוב אישי ויחידת ... צריכת דלק, זיהום אוויר
צריכת דלק של כל רכב באתר קילומטר לליטר | kml לוח רכב
www.kml.co.il/כתבה/Reports_טויוטה-אייגו-בישראל
מאגר כתבות מעולם הרכב טויוטה-אייגו-בישראל של קילומטר לליטר- פורטל הרכב היחיד בארץ שמציג את צריכת הדלק האמיתית של הרכב שלך.
טויוטה אייגו (2014-2018) - כבישים
https://www.kvishim.co.il/cars/טויוטה-אייגו-2014-2018
Nov 15, 2018 · המכונית חסכונית ביותר (טויוטה אייגו, צריכת דלק אמיתית: 18 ק"מ לליטר). תמורה לכסף: המכונית העירונית של טויוטה היא שליש מהטריו אייגו-פיג'ו 108-סיטרואן C1.
Images tagged "צריכת-דלק"
https://www.automag.co.il › ngg_tag › צריכת-דלק
אני מיטלבת לגבי הרכישה ביגלל צריכת הדלק ואים כדאי להתקין מארכת גז הרכב ... יש לי פיזו 107 שלמעשה זה מכלולים של טויוטה אייגו יחד עם סיטרואן C1 כולם אותו רכב ...
טויוטה אייגו החדשה: עיצוב צעיר ועדכני - Toyota Aygo
https://www.toyota.co.il › articles › a...
הכירו את הטויוטה אייגו, מכונית המיני הייחודית שתתאים לצרכים שלכם ותספק לכם ... ה- AYGO החדשה משיגה צריכת דלק של 23.8 ק"מ/ליטר (דגם אלקטרוני, נסיעה משולבת).
צריכת דלק אמיתית סיטרואן C1\טויוטה אייגו\פיג'ו 108 - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 5911...
אני מחפש רכב ידני, קטן (90% מהזמן נוסע 1), אמין וחסכוני שיקח אותי 4 ימים בשבוע מרחובות למרכז ת"א וחזרה (23 ק"מ לכל כיוון לפי WAZE, רוב הנסיעה ...
טויוטה אייגו (2014-2018) - כבישים
https://www.kvishim.co.il › cars › טויו...
כל המידע שצריך לבחירת רכב: צריכת דלק, מחיר, בטיחות, מבחן דרכים, ... המכונית חסכונית ביותר (טויוטה אייגו, צריכת דלק אמיתית: 18 ק"מ לליטר).
צריכת דלק של כל רכב באתר קילומטר לליטר | kml לוח רכב
www.kml.co.il/Models/טויוטה_יאריס
מחפש רכב טויוטה יאריס ? טויוטה יאריס – יאריס החלה את שיוווקה בארץ בשנת 2000 וזכתה להצלחה רבה בזכות השילוב בין מנוע מוצלח, עיצוב שובב ותא נוסעים מרווח.
10 המכוניות החסכוניות בישראל - Mako
https://www.mako.co.il › cars-weekend
בעידן של הידוק החגורה, מחירי דלק משתוללים ואל מול נתוני צריכת דלק רשמיים שהושגו בתנאי מעבדה, ... סיטרואן C1, פיג'ו 107, טויוטה אייגו
טויוטה אייגו 2016 צריכת דלק - אוטו
https://www.auto.co.il/Fuel/1067
טויוטה אייגו; מבחני דרכים; גרסאות; צריכת דלק; רכבים מתחרים; ליעוץ חינם עם מומחה רכב
טויוטה אייגו - אוטו
https://www.auto.co.il/model/toyota-aygo
Dec 02, 2019 · טויוטה אייגו צריכת דלק. חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.
טויוטה אייגו החדשה הושקה בישראל: 70 אלף שקל לאוטומטית
https://www.themarker.com › cars
היצרנית מצהירה שהמכלולים כוילו מחדש לשיפור תצרוכת הדלק ואיכות הנסיעה. לפי הנתונים הרשמיים, צריכת הדלק הופחתה ל-23.8 קילומטרים לליטר, לעומת 22.7 ...
צריכת דלק של כל רכב באתר קילומטר לליטר | kml לוח רכב
www.kml.co.il
נתוני צריכת הדלק האמיתיים מבוססים על נתוני הגולשים בארץ. לשם כך, יצרנו דף רכב אינטראקטיבי שבו הגולש ממלא את צריכת הדלק של רכבו, והנתונים הללו נבדקים ומשוקללים בכל יום.
טויוטה אייגו - כבישים
https://www.kvishim.co.il/cars/טויוטה-אייגו
יואב קווה 2018-11-14. טויוטה אייגו, ציון מסכם (מתוך 5) 4.0. עיצוב חמוד. מנוע חסכוני מאוד. מרחב ישיבה מפתיע לטובה. תא מטען קטן. הפלסטיקה הפנימית די זולה. תיבת הילוכים מעט מציקה.
טויוטה אייגו 2021 1.0 ל', רוב', Open Top מפרט טכני - אוטו
https://www.auto.co.il/car/12694
הרכבים הכי נצפים באתר. בקטגוריה: בחר קטגוריה הכל טנדרים יוקרה מיניוונים מנהלים מסחריות משפחתיות משפחתיות גדולות ספורט פנאי\שטח קטנות. בחר קטגוריה. בחר קטגוריה. הכל. טנדרים. יוקרה. מיניוונים.
טויוטה אייגו 2020 - אוטו
https://www.auto.co.il/model/toyota-aygo_2020
Jun 14, 2018 · הדור השני של טויוטה אייגו הוצג ב-2014 ועלה ארצה באיחור ניכר מהתכנון המקורי – רק בינואר 2016. מאז עודכן פעמיים: ב-2017 כשנוסף מערך הבטיחות האקטיבי למכונית, ופעם נוספת בסוף 2018 כשהגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים. מאז לא חל שינוי בדגם.