חיפשת:

טבעת שורות יהלומים

טבעת יהלום - טבעות יהלומים - תכשיטי שחיבר
טבעות יהלומים מעוצבת פיירו- מודל פיירו 3 שורות. טבעת שלא ניתן לפספס על שום יד. מודל שנעשה לפני הכל בעבודת מחשב מדויקת כי לשמור על גימורים ומידות מדויקות. כל "כוס" שמחזיקה יהלום למעשה עשויה מ-8 שיני זהב ממש קטנות, גם כדי שהיהלום יהיה מוחזק …
טבעות יהלומים קטלוג 2022 - מיליון יהלומים
טבעות יהלומים רוכשים רק בחנות המפעל מיליון יהלומים, התרשמו ממגוון רחב של טבעות יהלומים באיכות הגבוהה ביותר טבעות קלאסיות ומודרניות עם אופציה של עיצוב אישי וייחודי.
טבעות יהלומים מעוצבות במחיר לכל כיס ️ תכשיטי יהלומים אפולו
טבעת משגעת, משובצת במרכז יהלום בצורת ליטוש Radiant (רדיאן) ומכל צד שתי זרועות משובצות יהלומים לבנים. טבעת יהלומים עשירה ומתאימה לכל אחת כטבעת אירוסין.
טבעות יהלומים | Goldiam - תכשיטים בעיצוב אישי, מהמפעל ...
https://goldiam.co.il/jewelry-showcase/37
טבעת יהלומים חצי משובצת סט לטבעת D47227. מק"ט: D47227-2 Wedding. מחיר: 4,400 ₪ ... טבעת יהלומים אינפינטי 3 שורות יהלומים דקות ...
טבעת שורות יהלומים – JB JEWELERS
https://www.jb-jewelers.com/product/diamond-row-ring
צור קשר. תיאור. קולקציות תכשיטי היוקרה של JB JEWELERS עשויות עבודת יד מוקפדת, בעיצוב ובייצור בלעדי. מאחורי כל עיצוב תכשיט עומדת תשוקה רבת שנים ואהבה ליופי, לדימיון וליצירתיות, ... ובעיקר האהבה להעניק, לרגש ולחדש כל פעם מחדש.
קטלוג תכשיטי יהלומים - טבעות אירוסין, שרשראות יהלומים ...
https://www.joolme.co.il/תכשיטים
טבעות אירוסין יוקרתיות. הכי פופולאריות. טבעת אירוסין Capella טבעת אירוסין Federico טבעת אירוסין Angeli טבעת אירוסין Honfleur טבעת אירוסין Caen טבעת אירוסין Pisa. +. טבעות יהלומים. +. עגילי יהלומים. +. שרשראות יהלומים.
טבעת יהלום - טבעות יהלומים - תכשיטי שחיבר
https://www.sheibar.co.il › pave
בחלקה העליון והשטוח של הטבעת ניתן לראות כ-10 שורות של יהלומים ששובצו בצפיפות רבה ובכך יוצרת משטח חלק ויפה של "שטיח" יהלומים שחורים. בנוסף ניתן לראות משני צידי ...
קטלוג תכשיטי יהלומים - טבעות אירוסין, שרשראות יהלומים, צמידים ...
www.joolme.co.il › תכשיטים
תכשיטי יהלומים בקנייה ישירה מהבורסה ליהלומים, בחר כל תכשיט, טבעת אירוסין, עגילי יהלומים, שרשראות עם תליון יהלומים או צמידים ורכוש אונליין עכשיו.
טבעת יהלומים 5 שורות - Shiri Diamonds
טבעות נישואין. טבעות עם חריטת שם. טבעות יהלומים לגבר. לפי סגנון. טבעות אירוסין מיוחדות. טבעות אירוסין קלאסיות. טבעות אירוסין זולות. טבעות נישואין מיוחדות. טבעות נישואין קלאסיות.
טבעות יהלומים | טבעת יהלום - DIAMOND HOUSE
https://www.diamondhouse.co.il › טב...
טבעות יהלומים במגוון רחב של דגמים וגדלים ישירות מיהלומן בבורסה ליהלומים. טבעות יהלומים במגוון עיצובים ולכל מטרה: טבעת יהלום לאישה, טבעת יהלומים שורה מתנה ...
טבעות יהלומים | Goldiam - תכשיטים בעיצוב אישי, מהמפעל בבורסת ...
goldiam.co.il › jewelry-showcase › 37
טבעת יהלומים חצי משובצת סט לטבעת D47227. מק"ט: D47227-2 Wedding. מחיר: ... טבעת יהלומים 3 שורות לאישה ...
טבעת שורה יהלומים באיכות גבוהה - יהלומי קורט
https://www.kurtdiamonds.co.il › טבע...
טבעות יהלומים שורה הינן טבעות משובצות יהלומים בעלות מראה ייחודי ונוצץ. חברת קורט יהלומים מציעה קולקציית טבעת יהלומים שורה בעיצובים מרהיבים וייחודיים.
טבעות יהלומים | eDiamonds
https://ediamonds.co.il/טבעות-יהלומים
טבעות יהלומים. חנות תכשיטים / תכשיטי יהלומים / טבעות יהלומים. eDiamonds מציגה קולקציית טבעות יהלומים ייחודית. תכשיטי eDiamonds משובצים יהלומים איכותיים בעלי תעודות רשמיות ללא פשרות. לבחירתכם טבעות יהלומים בעיצובים מקוריים ומרגשים. אם תרצו, נוכל לעצב יחד את טבעת החלומות שלכם ולבטא ...
טבעות יהלומים מעוצבות במחיר לכל כיס ️ תכשיטי יהלומים אפולו
apollodiamonds.co.il › תכשיטים › טבעות
טבעת יהלומים חישוק "פאווה" טבעת יהלומים מושלמת! כל אישה צריכה אחת כזו על היד שלה, או לפחות בקופסת התכשיטים שלה. בתמונה: טבעת יהלומים מעוצבת בזהב לבן 14k ומשובצת 5 שורות יהלומים בשיבוץ "פאווה".
טבעות חצי נישואין - Shiri Diamonds
https://www.shiridiamonds.com › Hal...
טבעת יוקרתית משובצת שורה של 9 יהלומים · טבעת חצי נישואין דגם אדר - משובצת 13 יהלומים · טבעת יהלומים משולבת יהלומים שחורים ולבנים · טבעת יהלומים דקה (חצי נישואין) ...
טבעת יהלום - טבעות יהלומים - תכשיטי שחיבר
sheibar.co.il › pave
טבעת יהלומים "גוליאנה x2", טבעת גלגל עשירה ביופייה. על גבי טבעת זו ניתן לראות נוכחות של 2 שורות יהלומים קטנים ויפים. יהלומים אלו שובצו בצורה צפופה אחד לשני בכדי להבטיח מיקסום של נצנוץ לתכשיט.
מחפשים קולקצית טבעות שורה מעוצבות מיוחדות? רק במאור תכשיטים
https://mjm.co.il › product-category › designed-rings › קו...
קולקצית טבעות שורה מעוצבות. בית · Fine Jewelry – Catalog · טבעות יהלומים מעוצבות. קולקצית טבעות שורה מעוצבות. סינון לפי:.
טבעות יהלומים – JB JEWELERS
https://www.jb-jewelers.com/product-category/jewelry/rings/diamonds-rings
טבעות חותם (2) טבעות יהלומים (277) טבעות לגבר (3) טבעות משובצות אבני חן (45) תכשיטי זהב 18 קראט (275) תכשיטי יהלומים (276) [+] תכשיטי יהלומים לאישה …
טבעת יהלומים שורה Eight - יהלומי קורט - Pinterest
https://www.pinterest.com › ... › Ringe
Dec 23, 2019 - טבעת יהלומים שורה קלאסית, 1.04 קראט יהלומים (שמונה יהלומים של 0.13 נקודות). מגיע בזהב 14k-18k mv צהוב לבן או אדום.
טבעות יהלומים קטלוג 2022 - מיליון יהלומים
milliondiamonds.co.il › product-category › diamond-rings
טבעות יהלומים רוכשים רק בחנות המפעל מיליון יהלומים, התרשמו ממגוון רחב של טבעות יהלומים באיכות הגבוהה ביותר טבעות קלאסיות ומודרניות עם אופציה של עיצוב אישי וייחודי.
טבעת יהלומים - פז - ג׳קסון תכשיטים
https://jackson.co.il › ... › טבעות יהלום
טבעת יהלומים – פז. ₪9,382 ₪7,818. טבעת קלאסית משובצת עם 6 שורות יהלומים מלמעלה ושתי שורות נוספות בצדדים. ניתן להזמין בזהב צהוב/ לבן/ אדום 14. מידע נוסף.
טבעות יהלומים | eDiamonds
ediamonds.co.il › טבעות-יהלומים
טבעת יהלומים ואמרלד דגם Leticia. SALE טבעת יהלום 0.63 קראט ב-25% הנחה!!! 4,800 ...
טבעות יהלומים - רויאלטי תכשיטים
https://www.royalty.me › cat
רשת רויאלטי מציעה ללקוחות קולקציית טבעות יהלומים, טבעות יהלום וטבעות זהב משובצות ... טבעת זהב משובצת בסגנון פווה ב 7 שורות יהלומים במשקל של מעל לקראט.
טבעות יהלומים - קטלוג טבעות יהלומים מיוחדות ומעוצבות ...
גיספן תכשיטים מציג טבעות יהלומים המשלבת בין איכות גבוהה לבין יופי ייחודי בסטייל מושלם. קטלוג טבעות יהלומים במגוון עיצובים לבחירה, כמובן שכל טבעת יכולה להגיע עם יהלום בגודל ובתקציב מותאם אישית לפי טעם ויכולת של כל אחד. יהלומים לבחירת הלקוח לפי גודל, …
טבעות יהלומים - קטלוג טבעות יהלומים מיוחדות ומעוצבות | גיספן ...
www.gispanjewelry.co.il › product-category › diamond
טבעת אירוסין יוקרתית זהב אדום עם שלוש שורות יהלומים ₪ 11,000.00 – ₪ 11,300.00 בחר אפשרויות הוסיפי ל-Wishlist