חיפשת:

ח פ רשות העתיקות

פניות הציבור - Israel Antiquities Authority
http://www.antiquities.org.il › asfan_...
פניות הציבור. הודעה של אספן לפי סעיף 23(א) לחוק העתיקות. מספר זהות / ח.פ. שם משפחה / תאגיד, שדה חובה. שם פרטי, שדה חובה, שם האב. אזרחות זרה, מספר דרכון.
רשות העתיקות - קיטל נכסים בע"מ
https://datacheck.co.il/PsakDin.asp?id=728771
דוח מידע משפטי כולל את כל ההחלטות ופסקי הדין עפ"י שם הנבדק (אדם או חברה) או לפי מספר ח.פ. דוח מידע משפטי על רשות העתיקות דוח מידע משפטי על קיטל נכסים בע"מ. דוחות בדיקת רקע וקרדיטצ'ק על הצדדים בתיק זה. דוחות בדיקת רקע, בדיקת נאותות ובדיקת אשראי צרכני על הצדדים לפי שם, ת"ז או ח.פ.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il › contact_us
צור קשר. נשמח לעמוד לשירותך! לחצ/י כאן לרשימת טלפונים וכתובות לפי נושאים. או שלח/י לנו טופס פנייה
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il/active_digs_heb.aspx
הדד אלי מטעם רשות העתיקות: ח' אל תינה (תחנת כפר מנחם) a-7761: נדב-זיו ליאת מטעם רשות העתיקות: מזור (מחלף קולה, כביש 6) a-7762: מסארווה עבדאללה מטעם רשות העתיקות: ח' גילן (ו הגז אזור עירון) a-7763
רשות העתיקות - Ynet
https://www.ynet.co.il › tags
רשות העתיקות - מגוון כתבות אודות רשות העתיקות באתר ynet. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. חדשות חמות, עדכונים ומבזקים.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il/modules_heb.aspx?menu=3
אגודת הידידים של רשות העתיקות; מינהל שימור; אתר פרוייקט יפו
רשות העתיקות, מינהל מקרקעי ישראל - ניהול ופיתוח תשתיות ...
https://datacheck.co.il/PsakDin.asp?id=581937
עוד טענה רשות העתיקות כי דין התביעה להידחות על הסף גם בשל השיהוי בהגשתה, הואיל וזו הוגשה בחלוף למעלה משש וחצי שנים ממועד התשלום הראשון על חשבון סכומי האגרה. הוסיפה רשות העתיקות וטענה בבקשתה כי התביעה נעדרת עילה וזאת מן הטעם שסכומי האגרה שולמו כדין על בסיסן מכוחן של תקנות העתיקות, אשר הותקנו בדרך שהותוותה ב פסק דין דנקר ועל בסיס החלטת הממשלה.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il/contact_us.asp
או שלח/י לנו טופס פנייה. למשלוח דבר דואר: מוזיאון רוקפלר, ת.ד. 586, סולטן סולימן, ירושלים 91004. פקס הנהלת רשות העתיקות: 02-6288391.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il › Voucher_heb
שם/מספר התוכנית שמופיע על פני הגרמושקה או מכתב הועדה או שם ישוב+כתובת/גוש חלקה. إسم\رقم الخريطة كما هو على الخارطة المقدمة الى لجنة التنظيم او على مكتوب اللجنة أو إسم البلدة + العنوان \ القسيمة والكوشان. מספר או שם תוכנית הוא שדה חובה. رقم أو إسم المخطط إجباري.
Israel Antiquities Authority - רשות העתיקות
www.antiquities.org.il
הודעה לציבור בדבר כוונה לשינוי מדיניות רשות העתיקות בענין מתן היתר להוצאת עתיקות מישראל. לצפייה בהודעה ופרטים נוספים לחצו כאן.
רשות העתיקות - iaa-archives.org.il
iaa-archives.org.il › default_heb
בחר פרויקט. האגודה למען ירושלים. י מוזיאון רוקפלר. סקרי הקרן הבריטית לחקר ארץ ישראל. תי חפירות העפל. תיקי ועדות תכנון מחוזי. תיקי ועדות תכנון עירוני. תיקי מחוז, תת-מחוז ותיקים אזוריים. תיקי סקר וחפירות בדיקה אזוריים.
מערכת המכרזים של רשות העתיקות
israntique.michrazim.info/tenders-public/?status=פתוח&subject=&type=מכרז&tender...
מערכת המכרזים של רשות העתיקות. טבלה זו מכילה את מכרזי הרשות, הודעות על כוונה לביצוע התקשרות עם ספק יחיד, ספק חוץ וכוונה לביצוע שיתופי פעולה. במסך זה ניתן לסנן לפי סוג פרסום, לחפש ולהוריד את מסמכי המכרז, להגיש שאלות הבהרה ולצפות בריכוז התשובות לשאלות אלו.
הארכיון המדעי 1919-1948 - IAA archives
https://www.iaa-archives.org.il › defa...
משכנו של הארכיון של רשות העתיקות הוא במוזיאון רוקפלר עד יום זה . הבריטים החלו באיסוף ותיעוד אתרים ארכיאולוגיים מיד עם הכיבוש הבריטי של ארץ-ישראל בידי אלנבי ...
כרך קח, התשנ"ח / 1998 of Hadashot Arkheologiyot / חדשות ... - jstor
https://www.jstor.org › stable
כרך קח, התשנ"ח / 1998. Published by: Israel Antiquities Authority / רשות העתיקות ... ח' חלאילה, ע' מרדר, ר' רבינוביץ, פ' נחשוני, ג' גבירצמן and נ' פורת.
רשות העתיקות מחויבת בהשבת כספים לבעל קרקע מכוח דיני עשיית ...
https://www.psakdin.co.il › Court › ר...
עיזבון המנוחה לילי דנקנר ז"ל נ' מנהל רשות העתיקות, פ"ד נב )774 )4, ... 1,310,228( ש"ח ליום הגשת התביעה( ששולם לקבלן עבודות עפר אשר ביצע ...
חוק העתיקות, תשל"ח-1978 - נבו
https://www.nevo.co.il › law01
פרק ח': הפקעות ... "הרשות" – רשות העתיקות כמשמעותה בחוק רשות העתיקות, תשמ"ט-1989; ... (2) לשמור על מקום החפירה ועל העתיקות שנתגלו בה ולהבטיח את שימורם;.
חוק העתיקות – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/חוק_העתיקות
”הרשות“ – רשות העתיקות כמשמעותה בחוק רשות העתיקות, התשמ״ט–1989; ”מקרקעין“ – לרבות כל חלק של ים, אגם או נהר או מים אחרים וקרקעיתם של אלה;
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il › modules_heb
ספריית רשות העתיקות. הספרייה הארכיאולוגית החשובה במזרח התיכון. ראשיתה בימי המנדט הבריטי, כנראה בשנת 1926. בספרייה נמצא אוסף של פרסומים וותיק ונרחב בתחום הארכיאולוגיה בארץ. תחומי ההתמחות של ...
Israel Antiquities Authority - רשות העתיקות
www.antiquities.org.il
הודעה לציבור בדבר כוונה לשינוי מדיניות רשות העתיקות בענין מתן היתר להוצאת עתיקות מישראל. לצפייה בהודעה ופרטים נוספים לחצו כאן
רשות העתיקות - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Reports › Report_579
הרשות ממונה על אכיפת חוק העתיקות. ,. התשל. ח" ... פ. קדו כראוי . מ. אז. 1993. מעסיקה הרשות עובדי מש. יר. ות התעסוקה ששכר משול בידי משרד.
636649 | רשות העתיקות
https://mr.gov.il › ilgstorefront
שם המפרסם: משרד הבינוי והשיכון. מס' פרסום: 636649. סטטוס: פורסם. מס׳ הליך: תאריך פרסום: תאריך עדכון: 14/07/2019. רשות העתיקות. פניה למפרסם. איש קשר: דוא״ל: ...
רשות העתיקות - iaa-archives.org.il
iaa-archives.org.il/default_heb.aspx
משכנו של הארכיון של רשות העתיקות הוא במוזיאון רוקפלר עד יום זה . הבריטים החלו באיסוף ותיעוד אתרים ארכיאולוגיים מיד עם הכיבוש הבריטי של ארץ-ישראל בידי אלנבי בשנת 1918.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il/Voucher_heb.aspx
על פי סעיף 2 (2-4) לתקנות העתיקות (אגרות למתן אישור פעולות), התשס"א-2001 ותיקון הודעה תש"ע-2010 – (להלן: "התקנות") על המבקש אישור של מנהל רשות העתיקות לפי 29 לחוק העתיקות, התשל"ח-1978, לשלם אגרה בעד בדיקת תכניות. גובה האגרה לתשלום על פי התקנות הנו 130 ₪.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il › modules_heb
להלן רשימת ההודעות בהן רשות העתיקות מודיעה כי בכוונתה להתקשר עם מי שלפי דעתה הוא ספק יחיד, או עם ספק חוץ לרכישת טובי חוץ. אדם הסבור כי קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות, רשאי לפנות לרשות ...