חיפשת:

חתך שסע תשחץ

שסע ניתוק תשחץ מורדו - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › שסע-ניתוק-תשחץ-מורדו
http://pitaronfree.blogspot.com › blo... שסע, חתך | שסע חתך תשבץ. מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף. הפעם, קבלנו את ההגדרה שסע .
קרע, חתך – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
www.israwords.co.il › קרע-חתך › תשחץ
Dec 21, 2016 · הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קרע, חתך. זוהי הגדרה בת 8 אותיות. לחיפוש קל יותר של תשובות לתשחצים במנועים החיפוש תוכלו לחפש באופן הבא: "קרע, חתך תשחץ" להתמקדות טובה יותר.
שסע - crosswords עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.crosswords.co.il/שסע
Jul 07, 2019 · שסע תשחץ, שסע תשבץ, מה זה שסע בתשחץ, מה זה שסע בתשבץ ... ח-ת-ך, גזרת השלמים. בניין: פָּעַל (קַל) חֲתָךְ. כתיב מלא: חתך. הגייה: חלק דיבר:
שסע – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
www.israwords.co.il › שסע › תשחץ
Apr 15, 2013 · אפשרויות: חתך . קצת מידע רנדומלי על הביטוי "חתך ": חתך סטרטיגרפי מציג את השינויים בהרכב הסלעים במרחב נתון, בהתאם לסוג החומרי של הסלע – יחידה ליתוסטרטיגרפית, יחידת הזמן המוגדרת להרכב לוח הזמנים הגאולוגי יחידת "סלע – זמן ...
שסע - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/שסע
פתרונות תשחץ עבור שסע - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
שסע - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
www.note.co.il › solutions › שסע
פתרונות תשחץ עבור שסע - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
שסע קרע | שסע, קרע תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ...
www.asklital.com/2018/03/שסע-קרע-שסע-קרע-תשבץ
לא יודעים את התשובה? תשאלו את ליטל! שלום חברים. ההגדרה שברצוננו לפתור היום היא שסע קרע. תוך מספר פעולות נגלה את הפתרונות האפשריים להגדרה זו. ראשית, הביטוי "שסע קרע" יכול להופיע במדור התשבצים בעיתונים היומיים, בשבועונים ...
hebrew-blog-corpus/Noun.txt at master - GitHub
https://github.com › blob › master › hbc › data › hmntx
פצע. פצץ. פצצה. פקד. פקודה. פקולטה. פקח. פקחות. פקחית. פקיד. פקידה. פקידות. פקיחה ... שסע. שסק. שעבוד. שעה. שעון. שעועית. שעורה. שעטה. שעיר. שעל. שעלת.
שסע, קרע תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ותשבצים
http://www.asklital.com › תשחצים
כולם יודעים שבשביל לפתור תשחץ או תשבץ צריך לשאול את ליטל… בהצלחה! מודעות פתרון של 2 אותיות: פתרון של 3 אותיות: חרך, חתך, קרע פתרון של 4 אותיות:
שבר, חריץ | שבר חריץ תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ותשבצים
www.asklital.com › 2019 › 06
לא יודעים את התשובה? תשאלו את ליטל! שלום חברים. ההגדרה שברצוננו לפתור היום היא שבר, חריץ. תוך מספר פעולות נגלה את הפתרונות האפשריים להגדרה זו. ראשית, הביטוי "שבר, חריץ" יכול להופיע במדור התשבצים בעיתונים היומיים ...
חתך - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
www.note.co.il › solutions › חתך
חתך. הפעם, אנו מעוניינים למצוא פתרונות אפשריים להגדרת תשחץ: "חתך". הגדרה זו הופיעה מספר פעמים בתשבצים שונים בעיתונים: ידיעות אחרונות (7 ימים), ישראל היום ומגזין לאישה.
שסע חתך תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף. הפעם, קבלנו את ההגדרה שסע חתך . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. ראשית, נסתכל על ההגדרה שסע, ...
קרע, חתך – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/קרע-חתך/תשחץ
Dec 21, 2016 · הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קרע, חתך. זוהי הגדרה בת 8 אותיות. לחיפוש קל יותר של תשובות לתשחצים במנועים החיפוש תוכלו לחפש באופן הבא: "קרע, חתך תשחץ" להתמקדות טובה יותר.
הגדרות למילה - Definitions.net
https://www.definitions.net › def
תת חלוקה של איבר בגוף שצורתה עגולה והיא מופרדת מחלקים אחרים על ידי שסע או מפרץ ... פצע דלקתי ולרוב מוגלתי על העור או ברקמה רירית פנימית הגורם לעיתים לנמק של ...
שבר, חריץ | שבר חריץ תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ...
www.asklital.com/2019/06/שבר-חריץ-שבר-חריץ-תשבץ
כולם יודעים שבשביל לפתור תשחץ או תשבץ צריך לשאול את ליטל… בהצלחה! מודעות פתרון של 2 אותיות: פתרון של 3 אותיות: חתך, סדק, שסע
שסע – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/שסע/תשחץ
Apr 15, 2013 · אפשרויות: חתך . קצת מידע רנדומלי על הביטוי "חתך ": חתך סטרטיגרפי מציג את השינויים בהרכב הסלעים במרחב נתון, בהתאם לסוג החומרי של הסלע – יחידה ליתוסטרטיגרפית, יחידת הזמן המוגדרת להרכב לוח הזמנים הגאולוגי יחידת "סלע – זמן ...
קרע, חתך – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il › תשחץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קרע, חתך. זוהי הגדרה בת 8 אותיות. לחיפוש קל יותר של תשובות לתשחצים במנועים החיפוש תוכלו לחפש באופן הבא: "קרע, חתך תשחץ" להתמקדות ...
חתך - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/חתך
חתך. הפעם, אנו מעוניינים למצוא פתרונות אפשריים להגדרת תשחץ: "חתך". הגדרה זו הופיעה מספר פעמים בתשבצים שונים בעיתונים: ידיעות אחרונות (7 ימים), ישראל היום ומגזין לאישה.
שסע קרע | שסע, קרע תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ותשבצים
www.asklital.com › 2018 › 03
ביטויים דומים: שסע קרע 3 אותיות, שסע קרע מילון, שסע קרע פירוש, שסע קרע מילה נרדפת, שסע קרע תשחץ, שסע קרע תשבץ מחפשים תשובות נוספות ? הכניסו את ההגדרה ב תיבת החיפוש! מצאתם פתרון שלא מופיע כאן?
שסע, חתך - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il › solutions › ש...
פתרונות תשחץ עבור שסע, חתך - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
שסע - crosswords עזרה בתשחץ ותשבץ
www.crosswords.co.il › שסע
Jul 07, 2019 · שסע תשחץ, שסע תשבץ, מה זה שסע בתשחץ, מה זה שסע בתשבץ ... חָתַךְ. כתיב מלא: חתך. שורש וגזרה: ח-ת-ך ...