חיפשת:

חקר מקרה בחינוך

חקר מקרה: תהליכי השפעה וחשיבותם להובלת שינויים משמעותיים ...
www.mop.education › magazine-impact › תהליכי
במאמר זה אנו מעוניינים להביא מעט מניסיוננו בכל הקשור לתהליכי השפעה במערכת החינוך, ובעיקר כיצד ניתן להשפיע על הפרמטרים אשר תורמים להחדרת תרבות של חדשנות, יצירתיות ויזמות בחינוך. המקרה של מכללת אוהלו.
חקר מקרה עם סטודנטים : ניידת בעזרת טכנולוגיה למידה להוראת מתמטיקה
http://telem-pub.openu.ac.il › chais › evening
האוניברסיטה הפתוחה. למידה. בעזרת טכנולוגיה. ניידת. : חקר מקרה עם סטודנטים. להוראת מתמטיקה. מיכל ירושלמי. המגמה לחינוך מתמטי והמגמה. לטכנולוגיות בחינוך.
פורטל מס"ע | חקר מקרה
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/חקר-מקרה
יוזמות לאומיות להרחיב את כוח האדם בצֶבֶר מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (science, technology, engineering, and math – STEM) משקפות את מטרותיה של אמריקה להגברת תחרותיות גלובלית. עם זאת, בעלי העניין של צֶבֶר ה-STEM עשויים לגרום לפעפוע (דיפוזיה) של אחריות מפני שאנשים מניחים שאחרים כבר פועלים.
הטמעת תכנית התערבות חינוך לקריירה בבתי ספר - בית הספר לחינוך
https://education.tau.ac.il › sites › files › education
חקר מקרה. מירב מאירוביץ. ' עידית אריה שמואלי. בהנחיית פרופ. ' רחל גלי צינמון ... חקר מקרה. שיטה. כלים. במחקר נעשה שימוש במתודה.
פורטל מס"ע | חקר מקרה
portal.macam.ac.il › masa-keyword › חקר-מקרה
יוזמות לאומיות להרחיב את כוח האדם בצֶבֶר מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (science, technology, engineering, and math – STEM) משקפות את מטרותיה של אמריקה להגברת תחרותיות גלובלית. עם זאת, בעלי העניין של צֶבֶר ה-STEM עשויים לגרום לפעפוע (דיפוזיה) של אחריות מפני שאנשים מניחים שאחרים כבר פועלים.
חקר מקרה | ייעוץ חינוכי
345mail.wordpress.com › 2014/01/08 › חקר-מקרה
Jan 08, 2014 · חקר מקרה –. מחקר איכותי-חקר מקרה / מצגת פרופ זהבית. במחקר האיכותי לאחר קביעת נושא העבודה וקריאת הרקע התיאורטי. יש לקבוע באיזה כלי יש לעבוד.
מסורות וזרמים במחקר האיכותני : תפיסות, אסטרטגיות וכלים מתקדמים
https://kotar.cet.ac.il › index › Book
פרקי הספר חושפים קשת רחבה של נושאים, ביניהם אתנוגרפיה בחינוך, פרשנות, ... נתונים לפי תאוריה מעוגנת בשדה, חקר מקרה, מחקר פעולה, אתיקה וכתיבה במחקר איכותני.
הוראה באמצעות חקר מקרים – case studies | בָּמוּזה
museandfuse.wordpress.com › 2014/05/09 › case-study
May 09, 2014 · כיצד לכתוב חקר מקרה? ראשית, יש למצוא בעיה שתעמוד בבסיס חקר המקרה.
הוראה באמצעות חקר מקרים – case studies | בָּמוּזה
https://museandfuse.wordpress.com/2014/05/09/case-study-teaching
חקר מקרה: תהליכי השפעה וחשיבותם להובלת שינויים משמעותיים במוסד ...
https://www.mop.education › תהליכי-...
חקר מקרה: תהליכי השפעה וחשיבותם להובלת שינויים משמעותיים במוסד חינוכי ... ניתן להשפיע על הפרמטרים אשר תורמים להחדרת תרבות של חדשנות, יצירתיות ויזמות בחינוך.
חקר מקרה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › חקר_...
חקר מקרה (או מקרה בוחן, Case Study) היא שיטה מחקרית, של תצפית מדעית המקובלת במדעי החברה ובמדעי הרפואה. זוהי שיטת מחקר לא כמותית. במסגרת חקר מקרה נערכת תצפית ...
חקר מקרה | ייעוץ חינוכי
https://345mail.wordpress.com/2014/01/08/חקר-מקרה
Jan 08, 2014 · חקר מקרה –. מחקר איכותי-חקר מקרה / מצגת פרופ זהבית. במחקר האיכותי לאחר קביעת נושא העבודה וקריאת הרקע התיאורטי. יש לקבוע באיזה כלי יש לעבוד.
חקר מקרה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חקר_מקרה
חקר מקרה (או מקרה בוחן, Case Study) היא שיטה מחקרית, של תצפית מדעית המקובלת במדעי החברה ובמדעי הרפואה. זוהי שיטת מחקר לא כמותית. במסגרת חקר מקרה נערכת תצפית על פעילות אנושית במקום ובזמן מסוים.
מבטן של המורות על דפוסי העצמה של מנהלת בית ספר: חקר מקרה
https://www.gordon.ac.il › UserContent › files
רפורמה בחינוך, שנועדה לשים את המורות במרכז העשייה החינוכית. אתי ברששת וליאורה נוטוב ... חקר מקרה ניתן להבין את המקרה הייחודי המסוים, ופעמים רבות.
תפקיד ה"חינוכאי" במפגש בין החינוך הפורמלי לחינוך הבלתי פורמלי ...
education.biu.ac.il › node › 5542
Feb 05, 2020 · מכינה קדם אקדמית השלמת בגרויות. תואר שני. תכניות לימודים לתואר שני. קורסים - סילבוסים. הוראות הנחיות לכותבי תזה. תואר שלישי. לימודי תואר שלישי. טפסים לתלמידי תואר שלישי. רשימת מנחים ונושאי הנחייה.
פורטל מס"ע | המחקר האתנוגרפי על החינוך בישראל
https://portal.macam.ac.il/article/המחקר-האתנוגרפי-על-החינוך...
פורטל מס"ע - במאמר זה מבקשים המחברים להציג את ממצאי המחקר האתנוגרפי של החינוך הפורמלי והלא פורמלי לילדים ולבני נוער בישראל שפורסמו בעשורים האחרונים בארץ ומחוצה לה. מכאן שלא כללו בסקירה זו את החינוך …
פורטל מס"ע | המחקר האתנוגרפי על החינוך בישראל
portal.macam.ac.il › article › המחקר
פורטל מס"ע - במאמר זה מבקשים המחברים להציג את ממצאי המחקר האתנוגרפי של החינוך הפורמלי והלא פורמלי לילדים ולבני נוער בישראל שפורסמו בעשורים האחרונים בארץ ומחוצה לה. מכאן שלא כללו בסקירה זו את החינוך הגבוה ואת הכשרת ...
חקר מקרה: תהליכי השפעה וחשיבותם להובלת שינויים משמעותיים ...
https://www.mop.education/magazine-impact/תהליכי-השפעה-וחשיבותם...
חקר מקרה: תהליכי השפעה וחשיבותם להובלת שינויים משמעותיים במוסד חינוכי ... טרום עיסוקו בחינוך עבד בתעשיית ההייטק, במגוון תפקידי מפתח בחברת אינטל ישראל ואינטל העולמית. בתפקידו האחרון באינטל ...
כתב עת לעיון ומחקר בחינוך גיליון 2, תשע״ז 2016 - NET
https://b2estorage.blob.core.windows.net › יחידת מחקר
מודל לפיתוח מקצועי של מנהיגות בית ספרית — חקר מקרה. חיה אלטרץ ואירית מירו־יפה. 59. חקר שיח בחינוך: היבטים מתודולוגיים והשלכות לחינוך המיוחד.
חקר מקרה - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › חקר-מקרה
חקר מקרה זה בוחן כיצד שני פרויקטים של סיפור דיגיטלי של מועמדים להוראה שנוצרו בקורסים לשיטות אוריינות ... רבות נכתב על ההבטחות והסכנות של טכנולוגיה בחינוך.
הוראה באמצעות חקר מקרה (Case Study Teaching) - פורטל עובדי ...
https://pop.education.gov.il › teachin...
פעילות של חקר מקרה (Case Study) מאפשרת לתלמידים להרגיש חלק מ"העולם האמיתי" ומגרה אותם לחפש מידע ולחשוב על רעיונות שיעזרו להם לפתור בעיות תוך גילוי סקר.
חקר מקרה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חקר_מקרה
חקר מקרה (או מקרה בוחן, Case Study) היא שיטה מחקרית, של תצפית מדעית המקובלת במדעי החברה ובמדעי הרפואה. זוהי שיטת מחקר לא כמותית. במסגרת חקר מקרה נערכת תצפית על פעילות אנושית במקום ובזמן מסוים. בניגוד למחקרים הנשענים על דוגמאות רבות, חקר מקרה עוסק במקרה בודד אותו חוקרים לעומק ולאורך זמן. בין מדעי החברה ניתן למצוא שימוש במתודה מחקרית זו בתחומים רבים, כגון סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, פסיכותרפיה, ייעוץ ארגוני, מנהל עסקים, חינוך, היסטוריה, תורת המשפט ועבודה …
פיתוח מיומנויות חקר מדעי בקרב תלמידים המבצעים חקר פתוח בסביבת ...
https://education.biu.ac.il › node
חקר מקרה: פיתוח מיומנויות חקר מדעי בקרב תלמידים המבצעים חקר פתוח בסביבת למידה המשלבת תקשורת מחשבים והכוונה מטה קוגניטיבית. סטודנט/ית.