חיפשת:

חצי כדור אקסטזי

"סופר אקסטזי": סם חזק במיוחד נפוץ בסקוטלנד - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › ... › אירופה
משטרת סקוטלנד חושדת שמותם של שני צעירים קשור בכדור האקסטזי החדש: "גילינו כי הכדורים האלה חזקים במיוחד. כשמישהו יבלע כדור אחד, עשויה להיות לו ...
מחקר בבריטניה: הסם הכי מדכא - אקסטזי - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
התוצאות, כפי שמפרסמת היום (ב') רשת BBC, היו חד-משמעיות: גם מי שנטל חצי כדור אקסטזי הודה כי סבל ממצבי רוח מרים. ואילו מי שנטל כמות גדולה של כדורים, ...
מחקר בבריטניה: הסם הכי מדכא - אקסטזי
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-2496774,00
אוניברסיטה בלונדון ערכה מחקר מקיף בנושא, וגילתה כי די בחצי כדור כדי לסבול ממצבי רוח מרים
N12 - השוטרים רמסו את זכויות הנאשם - כתב האישום בוטל
www.mako.co.il › news-law › legal
Dec 08, 2019 · המשטרה חזרה בה מכתב אישום שהוגש נגד גבר בן 30 שנחשד במכירת חצי כדור אקסטזי ב-50 שקלים. אלא שאחרי שנחשפו מחדלי החקירה בתיק והתברר שזכויותיו הופרו - כתב האישום בוטל
שידול קטינה לשימוש בסמים קשים: מאסר ממושך לסוחר סמים …
https://www.din.co.il/articles/12460/B-24708
Feb 13, 2020 · במסגרת ההתכתבות הציע האיש לספק לקטינה סמים מסוגים שונים כולל תרופות מרשם, קנביס, lsd וכדורי אקסטזי.
אקסטזי – סם האהבה - פארמליין – Pharmaline
https://www.pharmaline.co.il › article
בספרות מתואר מקרה של בחור אוסטרלי שלקח כדור אקסטזי, ומאחר שבפרק הזמן ... של PMA איטי יותר בהשוואה ל-onset של אקסטזי שפועל תוך חצי שעה, ...
MDMA – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › MDMA
היסטוריה
המדריך המלא לצריכת MDMA - מה לעשות ומה לא לעשות - מגזין קנאביס
https://www.קנאביס.com › המדריך-המלא...
תוספי תזונה והרבה מים: הקפידו מאד על שתיית חצי ליטר מים בכל שעה כדי למנוע התייבשות. ... במשטרת ת"א בודקים: מי שם 'אקסטזי' בפיצה של שוטרים?
בזמן שאתם קוראים את הכתבה הזאת, השכנים שלכם עושים MDMA ...
https://www.haaretz.co.il › magazine
מה אם היה כדור שהיה גורם לכם לדבר עם בני הזוג שלכם על הדברים ... נמוכים של תחלואה ותמותה (גם כאשר נעשה בו שימוש למטרות בילוי בתור 'אקסטזי').
אקסטזי : כל מה שצריך לדעת
https://lib.cet.ac.il › pages › item
אקסטזי ובשמו המדעי - MDMA הוא חומר סינטטי. ... שיא ההשפעה מורגש כ- 45 דקות מאוחר יותר ואחר כך מתחילה השפעתו להתפוגג (אלא אם נבלע עוד כדור).
אקסטזי : כל מה שצריך לדעת
lib.cet.ac.il › pages › item
אקסטזי ובשמו המדעי - MDMA הוא חומר סינטטי. חומר כימי שמיוצר במעבדות נסתרות שאינן חוקיות ואינן נתונות בפיקוח רפואי כלשהו.&nbsp;על האקסטזי, צריכתו והשפעותיו על הגוף.</P>
אקסטזי: על מה כל הרעש?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3002321,00.html
Nov 10, 2004 · בטבליות האקסטזי המכונות "מיצ'ובישי", המיוצרות בדנמרק, שילבו גם חומר נוסף – PMA (פרא-מתאו-קסיאמפיתמין) – הנחשב מסוכן יותר וחזק יותר מהאקסטזי הרגיל. במינון של 60 מיליגרם ה- PMA עלול לגרום לעלייה חדה ופתאומית בטמפרטורת הגוף ובלחץ הדם.
שידול קטינה לשימוש בסמים קשים: מאסר ממושך לסוחר סמים שסיפק ...
www.din.co.il › articles › 12460
Feb 13, 2020 · בתחילת חודש מרץ בשנת 2019, הגבר אסף את הקטינה מבית הספר ובמהלך הנסיעה סיפק לה חצי כדור של סם מסוג אקסטזי. כשהגיעו לדירתו, האיש נתן לנערה חצי כדור אקסטזי נוסף ואף הציע לה לעשן סיגריה שהכילה קנביס.
אקסטזי – סם האהבה – פארמליין – Pharmaline
www.pharmaline.co.il › article › 150263
Oct 06, 2020 · השפעת אקסטזי מתחילה בתוך 20-40 דקות, ומגיעה לשיאה שעה וחצי עד שעתיים לאחר נטילת הכדור, משך ההשפעה נע בין 3 ל-7 שעות. מחקרים פרמקוקינטיים באנשים דיווחו על זמן מחצית חיים של 6-8 שעות. אקסטזי עובר מטאבוליזם במערכת ציטוכרום P-450 בכבד למטאבוליטים שהם בעלי פעילות פסיכוטרופית מסוימת.
אקסטזי: על מה כל הרעש?
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3002321,00
Nov 10, 2004 · בסוף השבוע האחרון השתמשו שתי חברות באקסטזי. כל אחת מהן בלעה חצי כדור. האחת לא ניזוקה ואילו חברתה, שבלעה את המחצית השנייה של אותו כדור, מאושפזת במצב לא קל בבית-חולים. בעוד שהמריחואנה היא "סם חברתי", שמשתמשים בו בקבוצות או ביחידות, כאשר העישון הוא העיסוק העיקרי, אקסטזי נחשב ל"סם המסיבות".
MDMA - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › MD...
בעוד ש-MDMA הוא גביש או אבקה לבנה בצורתו הטהורה, כדורי ה"אקסטזי" המכילים אותו מגיעים לעיתים אל הצרכן הסופי כטבליות לבליעה המהולות בחומרים נוספים.
אקסטזי : כל מה שצריך לדעת
https://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=11275
אקסטזי ובשמו המדעי - mdma הוא חומר סינטטי. חומר כימי שמיוצר במעבדות נסתרות שאינן חוקיות ואינן נתונות בפיקוח רפואי כלשהו. על האקסטזי, צריכתו והשפעותיו על הגוף.
אקסטזי – סם האהבה – פארמליין – Pharmaline
https://www.pharmaline.co.il/article/150263
Oct 06, 2020 · אקסטזי – סם האהבה. אקסטזי (- MDMA 3,4-Methylene-dioxy-methamphethamine) הוא נגזרת כימית סמי-סינתטית של הסטימולנט methamphetamine ושל גורם ההזיותmescaline (טבלה מס’ 1), ושייך לקבוצת הסמים המעוררים וגורמי ההזיות. זהו סם פסיכו-אקטיבי, פופולרי מאוד בקרב בני נוער, הצורכים אותו בעיקר במסיבות “אסיד” ו”טרנס ...
מחקר בבריטניה: הסם הכי מדכא - אקסטזי
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2496774,00.html
אוניברסיטה בלונדון ערכה מחקר מקיף בנושא, וגילתה כי די בחצי כדור כדי לסבול ממצבי רוח מרים
N12 - השוטרים רמסו את זכויות הנאשם - כתב האישום בוטל
https://www.mako.co.il/news-law/legal/Article-329fecc02f6ee61027.htm
Dec 08, 2019 · הנחקר לא אמר מה שנכתב בטופס החקירה, האישום נגדו בוטל: מחדלי חקירה רבים, רצופים וקשים התרחשו מיד עם מעצרו של בחור צעיר במהלך מסיבה בגני התערוכה בתל אביב. כבר כשנעצר, הטעה אותו הבלש שהוא אינו חייב לומר דבר - ושדבר לא יעמוד כנגדו.