חיפשת:

חניה באזור דיזנגוף סנטר

איתור חניונים | פנגו
https://www.pango.co.il › fast-parking
החניון המהיר - לצאת מהחניון בלי להתעכב בעמדת התשלום בעזרת איתור חניונים קל ופשוט של ... ש סנטר. בר אילן 2, רעננה. waze ניווט לחניון › ... דיזנגוף 30 נתניה.
דיזנגוף סנטר חניון תחתון - חניה חינם
חניונים.com › דיזנגוף-סנטר
לחץ כאן לחיפוש מקומות חניה חינם באזור דיזנגוף סנטר חניון תחתון דיזנגוף סנטר חניון תחתון שעות הפתיחה של דיזנגוף סנטר חניון תחתון משתנות מעת לעת ומומלץ מאוד לברר עם החניון טרם ההגעה.
חניון על בדיזינגוף סנטר בע"מ, דיזנגוף 50, תל אביב - דפי זהב
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על חניון על בדיזינגוף סנטר בע"מ דיזנגוף 50, תל אביב - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום חניוני רכב.
מידע שימושי - דיזנגוף סנטר
https://dizengof-center.co.il › מידע-שי...
חנייה במתחם הסנטר: שני חניוני המתחם (תחתי ועילי) פועלים 24 שעות ביממה, במהלך כל השנה. טלפון חניון הסנטר: 03-5281537 ליציאת אנשים בעלי מוגבלויות תנועה ...
חניה בתל אביב באזור הסנטר? - אוף-טופיק - פורום רכב
https://carsforum.co.il › רכב › אוף-טופיק
יש בדיוק 3 מקומות חניה חינמיים באזור הזה ככה שהסיכוי שלך לחנות בחינם די קטן ושואף ... יש באיזור לא מעט חניונים בתשלום - חניון דיזנגוף סנטר, ...
מידע שימושי - dizengof-center.co.il
dizengof-center.co.il › מידע-שימושי
החברה לניהול – דיזנגוף סנטר, רח' דיזנגוף 50, תל אביב, 6433222 ימים א'- ה': 09:00 – 17:00. ימי שישי ושבת – סגור.
חניון דיזנגוף סנטר השכרה - חניה חינם
https://חניונים.com/חניון-דיזנגוף-סנטר-השכרה
לחץ כאן לחיפוש מקומות חניה חינם באזור חניון דיזנגוף סנטר השכרה חניון דיזנגוף סנטר השכרה שעות הפתיחה של חניון דיזנגוף סנטר השכרה משתנות מעת לעת ומומלץ מאוד לברר עם החניון טרם ההגעה.
רשימת חניונים של אחוזות החוף
https://www.ahuzot.co.il/Parking/ParkingDetails/?ID=45
29/04/2022 00:34. חניון תל-נורדאו. כתובת החניון : פרישמן 28 תל-אביב יפו. שעות פעילות החניון : 24 שעות 7 ימים בשבוע. מתחם, איזור אותו משמש החניון : תאטרון בית לסין דיזנגוף, רחוב דיזנגוף, רחוב בן-יהודה, מלון ...
מחיר החניה בדיזנגוף סנטר | הסוקר
https://www.hanutk.co.il/tlv-stores/parking-tel-aviv/dizengof-ce-parking
המחירים נתונים לשינוי על ידי דיזנגוף סנטר מבלי שהשינויים יעודכנו בדף זה. טלפון החניון: 03-5281537. ממולץ להשתמש ב – gps על מנת להגיע לחניון. יש הרבה רחובות חד סטריים באזור. החניון פעיל 24 שעות ביממה.
חניון דיזינגוף סנטר מחיר - חניה חינם
https://חניונים.com/חניון-דיזינגוף-סנטר-מחיר
מחיר חניון דיזינגוף סנטר מחיר: שעה ראשונה 19 ₪ שעה שניה בחינם . וכל שעה נוספת תוספת 3 ₪ וכל היום זה 70₪. שעות הפתיחה של חניון דיזינגוף סנטר מחיר משתנות מעת לעת ומומלץ מאוד לברר עם החניון טרם ...
חניון על בדיזינגוף סנטר - דיזנגוף 50, תל אביב יפו (דיזנגוף סנטר)
https://easy.co.il › page
הכל אודות חניון על בדיזינגוף סנטר בדיזנגוף 50, תל אביב יפו (דיזנגוף סנטר) - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד חניונים תוכלו למצוא באתר איזי.
דיזנגוף סנטר חניון - חניה חינם
חניונים.com › דיזנגוף-סנטר
שעות הפתיחה של דיזנגוף סנטר חניון משתנות מעת לעת ומומלץ מאוד לברר עם החניון טרם ההגעה. עלות החניה של דיזנגוף סנטר חניון עשויה להשתנות בהתאם לזמן השהיה ושעת ההגעה ולכן מומלץ לבדוק עם החניון.
המלצות חנייה - תיאטרון בית ליסין
https://www.lessin.co.il/המלצות-חנייה
כל הזכויות שמורות לתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר. צרו קשר. להזמנת מנוי: 1-800-44-1111. קופה וכרטיסים: 03-7255333. דיזנגוף 101 תל אביב. הכניסה מרח' פרישמן 44. איך מגיעים. רכישת מנוי. תקנון.
דיזנגוף סנטר חניון עליון - חניה חינם
חניונים.com › דיזנגוף-סנטר
כל הפרטים אודות חניה חינם בדיזנגוף סנטר חניון עליון רק באתר חניה חינם תוכל לאתר אזורים מיוחדים לחניה בחינם במאגר חניות החינם הגדול בישראל.
חניון דיזנגוף סנטר | PlugShare
https://www.plugshare.com › location
חניון דיזנגוף סנטר ... דיזינגוף 50 תל-אביב. gps_fixed ... חנייה במתחם הסנטר: שני חניוני המתחם (תחתי ועילי) פועלים 24 שעות ביממה, במהלך כל השנה.
חניון דיזינגוף סנטר מחיר - חניה חינם
חניונים.com › חניון-דיזינגוף
מחיר חניון דיזינגוף סנטר מחיר: שעה ראשונה 19 ₪ שעה שניה בחינם . וכל שעה נוספת תוספת 3 ₪ וכל היום זה 70₪. שעות הפתיחה של חניון דיזינגוף סנטר מחיר משתנות מעת לעת ומומלץ מאוד לברר עם החניון טרם ...
חניון תל-נורדאו - רשימת חניונים של אחוזות החוף
https://www.ahuzot.co.il › Parking
מתחם, איזור אותו משמש החניון : תאטרון בית לסין דיזנגוף, רחוב דיזנגוף, רחוב בן-יהודה, מלון דן, בית כלל. תעריף החניון : שעתי בימים א` - ה`
חניון זול ליד דיזינגוף סנטר - חניה חינם
https://חניונים.com › חניון-זול-ליד-דיזינגוף...
כל הפרטים אודות חניה חינם בחניון זול ליד דיזינגוף סנטר רק באתר חניה חינם תוכל לאתר אזורים מיוחדים לחניה בחינם במאגר חניות החינם הגדול בישראל.
מחיר החניה בדיזנגוף סנטר | הסוקר
www.hanutk.co.il › tlv-stores › parking-tel-aviv
המחירים נתונים לשינוי על ידי דיזנגוף סנטר מבלי שהשינויים יעודכנו בדף זה. טלפון החניון: 03-5281537. ממולץ להשתמש ב – gps על מנת להגיע לחניון. יש הרבה רחובות חד סטריים באזור. החניון פעיל 24 שעות ביממה.
5 חניות סודיות בתל אביב - iCar
https://www.icar.co.il › חדשות_רכב
גם בעיר הכי צפופה ותוססת בישראל, יש כמה מקומות חניה ששווה להכיר. ... חניון הכיכר ברח' לוריא נמצא באיזור שבין דיזינגוף סנטר לים.
מידע שימושי - dizengof-center.co.il
https://dizengof-center.co.il/מידע-שימושי
56 rows · החברה לניהול - דיזנגוף סנטר, רח' דיזנגוף 50, תל אביב, 6433222 ימים א'- ה': 09:00 - 17:00. ימי …
רשימת חניונים של אחוזות החוף
https://ahuzot.co.il/Parking
אין באמור באתר זה כדי לחייב את חברת אחוזות החוף בע"מ. יש לבחור אזור להצגת חניונים קשורים או הצגה של כל החניונים בעיר. ניתן להשתמש בשורת חיפוש חניון לפי שם חניון, כתובת, מתחם וכדו'. חניונים בצפון ...
מסעדות בדיזנגוף סנטר, תל אביב - rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/dizengoff-center
היכנסו ל Rest וקבלו את כל המידע העדכני על מסעדות בדיזנגוף סנטר בתל אביב: חוות דעת גולשים, סוגי כשרות, נגישות לנכים, סוגי מנות ועוד ... מרכז תל אביב דיזנגוף סנטר. ... חניה חינם 2.
חניה, מרפסת ומיקום מעולה, דיזנגוף - סנטר!
https://he.airbnb.com/rooms/50378215
דירה מודרנית בת שני חדרים שרוהטה לאחרונה במיכשור חשמלי מודרני וממוקמת במרכז התוסס, ברח' דיזנגוף. יש שפע של חנויות, מסעדות ובתי קפה במרחק 5 דקות בלבד מחוף הים! הדירה מגיעה עם חניה פרטית. הנכס
חניון על בדיזינגוף סנטר בע"מ, דיזנגוף 50, תל אביב - טלפון ...
https://www.d.co.il/31356050
Jan 15, 2015 · מידע נוסף על חניון על בדיזינגוף סנטר בע"מ. Arrow_Open_part. אזורי שירות. תל אביב. תחומי העסק. חניוני רכב. מספרי טלפון נוספים. טלפון נוסף 03-6203583. פקס 03-5258583.