חיפשת:

חנות ציפורניים בירושלים

שרלוקס – חנות הכובעים המובילה בירושלים | כל העיר ירושלים
https://www.kolhair.co.il/businesses/108181
Sep 25, 2019 · מאז ששרלוקס נפתחה ועד היום, צברה החנות הצלחה רבה בקרב הקהל הירושלמי שלגמרי אימץ את טרנד הכובעים: "כשרק פתחנו את החנות היא הייתה מורכבת בעיקר מקהל של אמריקאים ותיירים. כיום אני יכול לומר שרוב הקהל שלנו הוא ישראלי, והגיל הממוצע של הקונים הוא בין 25 ל- 35.
בניית ציפורניים, לק ג'ל ומניקור בירושלים: מומחה ליופי בדפי זהב
https://www.d.co.il/h-c42275-e0-p0-l0-city3000
בניית ציפורניים, לק ג'ל ומניקור. בניית ציפורניים, לק ג'ל ומניקור בירושלים. בניית ציפורניים, לק ג'ל ומניקור.
בניית ציפורניים בירושלים באמצעות אקריל וג'ל - בזק B144
https://www.b144.co.il › ירושלים
ברוכים הבאים חיה נייל - בניית ציפורניים, בניית ציפורניים בשיטות מתקדמות , לק גל , מניקור . שירות אדיב ומקצועי לכל מגוון… placeBR זקס משה 7, ירושלים.
בניית ציפורניים בירושלים טיפים ומידע מקצועי - yullia
https://yullia.com › בניית-ציפורניים-בירו...
בניית ציפורניים בירושלים - רשת טיפולי היופי המובילה בישראל הפרושה לנוחותכם ברחבי yullia המדינה. היכנסו לפרטים נוספים על.
מומלצים בבניית ציפורניים בירושלים - דפי זהב
https://www.d.co.il › recommended
מחפש המלצה על בניית ציפורניים, לק ג'ל ומניקור בירושלים ? דפי זהב יסייע לך בבחירת מומלצים בבניית ציפורניים בירושלים באמצעות דירוג והמלצות הגולשים, מחירון, ...
נייל סטודיו ירושלים ~ בית ספר לבניית ציפורניים ~ קורסים ~ לימודים
https://www.nailstudio.co.il › location
נייל סטודיו ירושלים בהנהלת קתרין קנדינוב מציע מגוון קורסים, השתלמויות, ... בכל מקצועות היופי: קורס בניית ציפורניים, קורס פדיקור מקצועי, קורס עיצוב גבות, ...
‫עיצוב ציפורניים | גלמז - Glamz‫‬‬
https://glamz.com › nails › locality=י...
טיפולים קוסמטיים, עיצוב שיער, הסרת שיער, איפור קבוע, טיפוח ציפורניים. יפו 25, ירושלים. 09:00 - 19:00. 09:00 - 19:00. ‎240 ₪. בניית ציפורניים.
אוריאן כהן - עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים | כל העיר ירושלים
https://www.kolhair.co.il › עסקים
במשך שנים היא עשתה בניית ציפורניים ולאט לאט מתחת לציפורניים התחילה סוג של ירקת, או פטרייה. התחלתי בסדרה של טיפולים, עבדנו עם חומרים עדינים ...
גלרי אקדמי – בית ספר למקצועות היופי בירושלים
https://www.galleryschool.co.il
גלרי אקדמי – בית ספר למקצועות היופי הגדול ביותר בירושלים ומרכז שיווק למכירת מוצרים ותכשירים. טלפונים: 1-700-500-121, 02-6739919. WhatsApp הודעה לווטסאפ: 050-8844021.
חנות למוצרי ציפורניים בירושלים הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › חנות-למוצרי-ציפו...
עכשיו אנחנו נעשה סקירה לנתח חנות למוצרי ציפורניים בירושלים שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
חנויות אופניים בירושלים - 10 המומלצות ביותר מעודכן אוקטובר ...
https://www.t.co.il/710-s566-חנויות+אופניים-ירושלים.html
אני ממליץ בחום על חנות זו למי שגר בירושלים. חנות קטנה ומאוד חמימה עם יחס אישי ורצון גדול מאוד לעזור ללקוח. אני לקוח קבוע שם ותמיד אני מרוצה מהשירות, תיקונים איכותיים במחיר משתלם. מאוד.
דגים לאקווריום בירושלים: הכירו את אקווה מאדנס | כל העיר ...
https://www.kolhair.co.il/businesses/89497
Apr 29, 2019 · אוריאן כהן - עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים הכירו את Ry digital - חברת קידום אתרים בירושלים רוצים לצאת לדרך עצמאית?
חנות – גלרי אקדמי
https://www.galleryschool.co.il/store
גלרי אקדמי – בית ספר למקצועות היופי הגדול ביותר בירושלים וחנות שיווק ומכירה עם מגוון תכשירים ומוצרים מהמותגים המובילים בעולם היופי. אצלנו תוכלו למצוא מוצרי איפור, טיפוח ויופי באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הטובים ביותר וללא תחרות! התלמידים של ביה"ס זכאים לשלל הטבות והנחות ...
נייל סטודיו ירושלים ~ בית ספר לבניית ציפורניים ~ קורסים ...
https://www.nailstudio.co.il/location/נייל-סטודיו-ירושלים
את ההבדל הגדול עושה צוות מקצועי וצוות מורות מיומנות ומקצועיות שנבחרו בקפידה. בסניף מתקיימים באופן שוטף קורסים ברמה גבוהה בכל מקצועות היופי: קורס בניית ציפורניים, קורס פדיקור מקצועי, קורס עיצוב גבות, קורס הסרת שיער בשעווה, קורס הלחמת ריסים, קורס איפור קבוע וקורס הרמת ריסים.
חליפות חתן בירושלים | כל העיר ירושלים
https://www.kolhair.co.il/businesses/83040
Feb 28, 2019 · רוברטו חליפות חתן בירושלים. רוברטו חליפות (צילום: Justin Orwin) " רוברטו " הינה רשת חנויות לבגדי גברים וחליפות המובילה בישראל מזה 40 שנה. ברשת הוותיקה נמכרת סחורה אירופאית ברמה הגבוהה ביותר והיא יבואנית בלעדית של אחד ממותגי האופנה המובילים בעולם – John Peter London.
מוצרים לבניית ציפורניים, מוצרים לק ג'יל - Bio Sculpture Gel
https://biosculpture.co.il/shop
בנוסף, תמצאו ציוד לבונות ציפורניים ובין היתר: כלי עבודה, מכשור, קישוטים ואביזרים נלווים מהמתקדמים בענף. אנו מזמינים אתכם ליהנות מעולם בריא ומטפח יותר, ולגלות מגוון רחב של מוצרים לבניית ציפורניים שיעניקו לכן וללקוחותיכם חוויה בלתי נשכחת. עמוד הבית המוצרים שלנו.
ציפורן פלוס - מוצרי בניית ציפורניים, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי ...
https://nail-plus.co.il
כל מה שאת צריכה לעסק שלך וללקוחות שלך, כל מוצרי בניית הציפורניים, מוצרי הקוסמטיקה, מוצרי לק ג'ל ועוד, הכל במקום אחד, ציפורן פלוס
בניית ציפורניים בירושלים - מרכז הקוסמטיקאיות הישראלי
https://www.cosmetica4u.co.il › ירושלים
קוסמטיקאיות » בניית ציפורניים » בניית ציפורניים בירושלים. בניית ציפורניים הפכה עם השנים לאומנות של ממש, אנחנו מזמינים אותכם ליהנות מבנייה אצל הבונות הטובות ...
ציוד וחומרי קוסמטיקה בירושלים - איזי
https://easy.co.il › list › Cosmetic-Ma...
ציוד וחומרי קוסמטיקה בירושלים - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם. ... חנות מוצרי טיפוח • ציוד וחומרי קוסמטיקה.