חיפשת:

חנות אתיופית רחובות

קטגוריות - BIBC - קהילת העסקים של ביתא-ישראל
https://bibc.co.il › categories
תבשילים אותנטיים מאינג'רה, לחם אתיופי קפה ... סוד הקסם של המטבח האתיופי, חנות תבלינים אוטנטית ... הפיצה הכי טעימה ברחובות.
תפריט גוג'ו רחובות - גוג'ו רחובות מסעדה אתיופית
https://gojo.co.il/menu
תפריט גוג'ו רחובות הזמינו משלוח מנות טבעוניות עסקית טעימות יחיד 42 ₪ טעימות ממגוון מנות: מיסיר קיי וואט – עדשים ברוטב פיקנטי עשיר. מיסיר אליצה – עדשים חצויים ברוטב …
תבלינים ועשבי תיבול ברחובות מחנויות מומלצות - בזק B144
https://www.b144.co.il › רחובות
מחפשים חנות תבלינים ברחובות המתמחה בשיווק ומכירת צמחי תבלין, תערובת תבלינים או עשבי תיבול ברחובות? היכנסו ובחרו חנות תבלינים לפי המלצות גולשים באתר.
אסמי ביגוד מאתיופיה - בני משה 23, רחובות - חנות בגדים - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות אסמי ביגוד מאתיופיה בבני משה 23, רחובות - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד חנויות בגדים תוכלו למצוא באתר איזי.
עסקים קטנים של יוצאי אתיופיה – יש דבר כזה!
https://iaej.co.il › עסקים-קטנים-של-יוצאי...
בבעלותה של אביבה דניאל (25) חנות התבלינים "פסילדס" בשוק מחנה יהודה בירושלים. ... כי בחלק מהזמן היא לומדת ברחובות כדי להיות שיננית.
גוג'ו רחובות מאכלים אתיופים - אתר הבית
https://gojo.co.il
גוג'ו רחובות מסעדה אתיופית אותנטית בה תוכלו ליהנות מכל מה שיש למטבח האתיופי להציע. גוג'ו מאכלים אתיופים כולל אוכל טבעוני עשיר וגם מנות בשרים. הזמינו משלוח.
הגיע הזמן לגלות את נפלאות האוכל האתיופי - פינת אוכל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › dining ›
... הל אתיופי עז ריח וטעם, זרעי כוסברה וחרדל שחור, ג'ינג'ר ושום יבש הם רק ... לפעול מתחילים באי חנות התבלינים שבשוק רחובות לזורר בזה אחר זה.
אסמי ביגוד מאתיופיה - חנויות בגדים - הרצל 164 רחובות - טופר (T.co.il)
https://www.t.co.il › mobile › busin
קראו על אסמי ביגוד מאתיופיה ברחובות הרצל 164 רחובות ביקורות של לקוחות, מפת הגעה, פרטי התקשרות מעודכנים ועוד. מכירים את בית העסק? הוסיפו תגובה.
מרקטו שוק | חנות תבלינים אתיופים | Ethiobiz | אתיוביז
https://www.ethiobiz.co.il › spice-shops
שמי בנציון ואני הבעלים של "מרקטו שוק" , חנות תבלינים מוגוונת עם מוצרים מהארץ ומוצרים שמיובאים מחו"ל בדגש על אתיופיה. ... מסעדה אתיופית | טעם את-יופיה.
חנות | Shop | אלמז אמנות אתיופית
https://www.almaz.co.il/shop
חנות למכירת מוצרים בעבודת יד אתיופיים ALMAZ.co.il אלמז אומנות אתיופית, עבודות יד אתיופיות וטקסטיל. אלמז אומנות אתיופית בישראל almaz.co.il הינה עמותה ללא מטרת רווח הפועלת ללא ליאות לקידום תעסוקה הכשרה של אמנים יוצאי אתיופיה ...
גוג'ו רחובות מאכלים אתיופים - אתר הבית
גוג'ו רחובות מסעדה אתיופית אותנטית בה תוכלו ליהנות מכל מה שיש למטבח האתיופי להציע. גוג'ו מאכלים אתיופים כולל אוכל טבעוני עשיר וגם מנות בשרים. הזמינו משלוח
אסמי ביגוד מאתיופיה, הרצל 164, רחובות - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על אסמי ביגוד מאתיופיה הרצל 164, רחובות - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום חנויות בגדים.
צפו בסרטון שמסעיר את העדה האתיופית ברחובות ובארץ.... בעלי ...
www.be106.net/233/11966
May 28, 2016 · אתה טיפש או מה הם עסוקים בעדה אתיופית יותר מדי. . ... אביבית בר זוהר פותחת במרכז רחובות את חנות מותג הקוסמטיקה והיופי החדש שלה royal glow cosmetic ... מצבה של רחובות היה פחות טוב מהממוצע הארצי במדד:
גוג'ו - אתיופית ברחובות, ביתי (אוכל ביתי), תבשילים - 2eat ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=23166
ביקרנו בגוג'ו - מסעדה אתיופית, מתוך רצון להתנסות באוכל מתרבות שונה.