חיפשת:

חמאם קיבוץ צאלים

ספא צאלים - ספא בצאלים
https://spa.co.il › ספא-צאלים
ספא בצאלים - חוויה במדבר , קיבוץ צאלים ממוקם בצפון הנגב, כשעה ורבע מתל אביב וחצי שעה מבאר שבע. ... כתובת: צאלים, קיבוץ צאלים, מידע על חמאם צאלים מידע נוסף » ...
חמאם צאלים - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/1646
חמאם צאלים. מתחם חמאם צאלים שבנגב מציע חוויה בשילוב מים תרמו מינראליים. לצד בריכת ישיבה וג'קוזי יש במקום גם סאונה יבשה וטיפולים אלטרנטיביים.
קיבוץ צאלים, תיירות ונופש
www.zeelim.co.il
קיבוץ צאלים, תיירות ונופש. ברוכים הבאים לחאן צאלים! אנו שמחים להזמינכם לחגוג איתנו ולהינות מאירוח של מיליון כוכבים! זה הזמן לחוויה משפחתית, מחכים לכם בחאן צאלים!! מתחם לינת שטח תחת חופה של כוכבים! בריכת שחייה וחמאם- חוויה תרמו מינרלית לכל המשפחה!
חמאם צאלים - בריכת מים תרמומינרלים, צאלים | Weekend
https://m.weekend.co.il/23599/5793
חמאם צאלים | בריכת מים תרמומינרלים, בצאלים בנגב. בריכה, הפעלות למבוגרים, יום כיף, ימי גיבוש - למחירים, חוות דעת, קופונים, תמונות – כנסו עכשיו !
חמאם צאלים - GoNegev - גונגב
https://gonegev.co.il › attraction › חמ...
חמאם צאלים. דף הבית / אטרקציות בנגב / חמאם צאלים. לילות מדבר. חמאם צאלים. פרטי התקשרות. טלפון: 0523575273. פקס: 08-9989272. כתובת: צאלים. להזמנות חייגו.
חמאם צאלים , צאלים | Weekend
https://www.weekend.co.il/attraction/default.aspx?id=1572&lang=he
חמאם צאלים - בריכת מים תרמומינרלים לחוויה בלתי נשכחת. למים תכונות ייחודיות וסגולות מיוחדות והם מכילים גופרית, סידן, נתרן, מגנזיום, אשלגן, פלואור ועוד. במקום בריכה וג'קוזי המלאים במי הקסם המיוחדים ותורמים להתרגעות ולחוויה יוצאת דופן לגוף ולנפש. בנוסף, תיהנו גם מסאונה יבשה ...
חמאם צאלים - צאלים - מעיין חם - איזי
https://easy.co.il › page
אורחן קיבוץ צאלים מציע לכם אירוח כפרי מיוחד במינו: 33 חדרי אירוח מפנקים ומרווחים. חמאם- בריכה וג'קוזי של מים תרמו מינרליים הנובעים ממעמקי האדמה וסאונה יבשה.
חמאם צאלים - צימרים
https://www.weekend.co.il › attraction
חמאם צאלים - בריכת מים תרמומינרלים לחוויה בלתי נשכחת. ... השער של הקיבוץ היה סגור ולא היה ברור איך נכנסים, והיכן נמצא החמם בקיבוץ.
חמאם | קיבוץ צאלים, תיירות ונופש
http://www.zeelim.co.il › חמאם
חמאם צאלים- חוויה לגוף ולנפש... בריכת מים תרמו מינרלים הנובעים ממעמקי האדמה בטמפרטורה של 37 מעלות.המים מגיעים מקידוח של 500 מטר מבטן האדמה ומכילים מלחים...
חאן צאלים - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › ... › ספא
מתחם תיירות הכולל לינת שטח, בריכה, חמאם, סאונה, מדשאות ומגרש ספורט. מגוון טיולים, מסלולי אופניים... צאלים, 85520 Ze'elim.
חמאם צאלים - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com › attractions
כל המידע על חמאם צאלים - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, הוראות הגעה והמלצות על אטרקציות נוספות באזור. יוצאים לטייל בארץ ישראל עם טיולי!
לינת שטח קיבוץ צאלים — הבשור דרום אדום - האתר הרשמי, טיולים ...
https://www.habsor.co.il › ...
אירוח בקיבוץ צאלים היושב על נחל הבשור במועצה האזורית אשכול, מקנה לכם בנוסף למתחם לינת השטח כניסה חופשית לחמאם ולבריכת השחייה(בעונה). חמאם סגור בהתאם להנחיות ...
חמאם | קיבוץ צאלים, תיירות ונופש
www.zeelim.co.il/חמאם
חמאם צאלים- חוויה לגוף ולנפש... בריכת מים תרמו מינרלים הנובעים ממעמקי האדמה בטמפרטורה של 37 מעלות. גופרית, סידן ,נתרן, מגנזיום, אשלגן, פלואור ועוד... הטמפרטורה של המים והעובדה כי לא הוספו למים חומרים נוספים מספקת לגוף תחושת הנאה, פינוק ושחרור שאין כמוה.