חיפשת:

חלקי חילוף לטלויזיה פיליפס

תיקון טלוויזיות ושירותי ביטוח, philips - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c18660-e0-p...
מחפש philips? ... בהתראה קצרה הוא הספיק לבוא ולתקן את התקלה ובכך לחסוך לי עלויות גבוהות של חלקי חילוף. אני ממליץ בחום על שמעון, זכיתי לשירות מקצועי, ...
דובין - חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים ותעשייתים | מכשירים ...
www.dubin.co.il › category › תמי-4-1
למידע נוסף קנה עכשיו. מנוע שואב אבק קריאני 1200W צר 230V. מקט:471491. רגיל. 257 ₪. למידע נוסף קנה עכשיו. מנוע שואב אבק קוריאני רחב 1300W 230V. מקט:471492. לרכישת מוצר זה התקשרו לקבלת פרטים.
פיליפס - מותגים מבית אלקטרה
www.electra-trade.co.il › brand › philips
Philips: חדשנות, בכל יום מחדש Philips היא חברה מובילה, ששמה לה למטרה לחדש, להפתיע ולייעל את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. כל המוצרים של Philips, מאופייניים בעיצוב מרהיב ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם: ממסכי טלוויזיה שטוחים ...
חלקי חילוף לטלוויזיה פיליפס - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › חלקי-חילוף-לטלוויזיה-...
חלקי חילוף לטלוויזיה פיליפס. דרגה ראשונה פיליפס טלוויזיה חלקי חילוף בהנחות מרתקות ... hebrew.alibaba.com › g › philips-tv-spare-parts. רכשו את פיליפס ...
אינטואיטיבי וללא מאמץ פיליפס חלקי טלוויזיה - Alibaba.com
https://hebrew.alibaba.com › פיליפס חלקי טלוויזיה
קנה ב- Alibaba.com כדי ליהנות מנוחות עם פיליפס חלקי טלוויזיה. ... האינה זול סין מפעל מחיר שטוח מסך SKD CKD led טלוויזיה חלקי חילוף. מוכן למשלוח.
פיליפס חלקי חילוף ואביזרים ★ תיקון ★ שירות
https://www.sakit.co.il/philips-man-he
חלקי חילוף למיקרוגלים שלטים למזגנים פילטרים למקררים מערכות טיהור מים ומסננים ... מחזיק דיסקה למעבד מזון פיליפס מסופק בצבע שחור עבור מודלים: hr7774 .. ₪85.00.
תעודת אחריות מסכים - 2021 - מותגים מבית אלקטרה
https://www.electra-trade.co.il › scree...
נקה בחירה TCLטושיבהCecotecBrevilleג'טפוינטליבהרווירלפולרילקספיליפסMieleסאוטר ... לאחר תום תקופת האחריות, הלקוח יוכל לרכוש מחברת אלקטרה חלקי חילוף למכשירי ...
דרגה ראשונה חלקי חילוף סמסונג טלוויזיה בהנחות מרתקות ...
https://hebrew.alibaba.com/g/samsung-spare-parts-tv.html
רכשו את חלקי חילוף סמסונג טלוויזיה מהשורה הראשונה ב- Alibaba.com ותיהנו מתכונות מדהימות המשמחות אתכם. חלקי חילוף סמסונג טלוויזיה מגיעה עם מבצעים מעולים שיחסכו לכם כסף.
ישראל - Philips
www.philips.co.il
We're a health technology company improving people's health and well-being through meaningful innovation
דרגה ראשונה חלקי חילוף סמסונג טלוויזיה בהנחות מרתקות ...
hebrew.alibaba.com › g › samsung-spare-parts-tv
Samsung הטלוויזיה חילוף חלק HDV56U V56 LED lCD טלוויזיה האם העיקרי טלוויזיה. מוכן למשלוח. 4.95 $-‏6.50 $/ יחידה. 10 יחידות (מינימום הזמנה) 2.12 $/יחידה (משלוח) CN CND Electronic Technology (shenzhen) Co., Ltd. 10 YRS. צור קשר עם הספק.
ישראל - Philips
https://www.philips.co.il
פיליפס OneBlade By clicking on the link, you will be leaving the official Royal Philips Healthcare ("Philips") website. Any links to third-party websites that may appear on this site are provided only for your convenience and in no way represent any affiliation or endorsement of the information provided on those linked websites.
הטלוויזיה LED פיליפס שלי נשרפה - פורום הלווינים והטכנולוגיות הישראלי
https://www.sat-israel.co.il › viewtopic
יש איזה קשר בין *לווינים כללי* לטלויזיה - נניח שניתן לראות ערוצי לווין גם ... שהלך לוח או נשבר מסך ואז שאר הרכיבים בהתאמה, משמשים כחלקי חילוף ללקוח אחר
אזהרה שרות גרוע של פיליפס/ אלקטרה אין חלקי חילוף ! - מגזין HT
https://htmag.co.il › phpbb › viewtopic
לטלויזיה אחריות של 24 חודשים אותם הרחבתי לעוד 36 חודשים בעבור תשלום של מעל ל1000 ש"ח. הטלויזיה במעבדה כבר מעל לחודש וחצי ! לא קיבלתי טלויזיה ...
פיליפס חלקי חילוף ואביזרים ★ תיקון ★ שירות
www.sakit.co.il › philips-man-he
FC8044 (פילטר HEPA) FC8044. Guarantees optimal filtrationReplacement HEPA filter for Philips Vision, Mobilo and City Line vacuum.. ₪165.00. פופולרי.
שירות טכנאים פיליפס
https://www.plrom.co.il › philips-ser...
אנו גם מוכרים חלפים, חלקים ואביזרים למוצרי ברוויל. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר פיליפס ע"י החברה!
חנות למכירת חלקי חילוף למכשירי חשמל ביתיים קטנים
www.sakit.co.il
קנה חלקי חילוף למכשירי חשמל ביתיים ☎ 03-9332211 בפתח תקוה. קטלוג חלקים גדולים בישראל עלות נמוכה חברות שירות קנווד, lg, תומאס.
תמיכה - Philips
https://www.philips.co.il/c-m/consumer-support
· טלוויזיות פיליפס: רטפון - 073-262-5600 (שלוחה 1) · מכשירי אודיו, מקרנים, וטלפונים: ביקונקט -08-941-8222 · מכשירי תאורה: Stephane.gliksman@signify.com · מסכים / מוניטורים: סרב פרו - …
אביזרים וחלקי חילוף. Discover the full range | Philips - פיליפס
https://www.philips.co.il › c-m-pe › a...
Find the perfect Philips אביזרים וחלקי חילוף; Discover the entire Philips range, read reviews, order online today or find your local store.
חלקים ואביזרים למוצרי בית ישראל
https://www.sakit.co.il/spare-parts-for-domestic-appliances-he
חלקי חילוף למיקרוגלים ... פופולרי. שקיות לשואב פיליפס fc8022. fc8022/04. שקיות לשואב פיליפס fc8022.. 0. ₪88.00.
תיקון והחלפת חלקים | מחירון טכנאי טלויזיה של אתר מידרג
https://www.midrag.co.il › Content
מחירים ממוצעים של טכנאי טלויזיה בנושא: תיקון והחלפת חלקים. ... בעלי מקצוע בתחום תיקון והחלפת חלקים ... מחיר תיקון ספק כוח בטלוויזיה של חברת פיליפס.
תיקון והחלפת חלקים | מחירון טכנאי טלויזיה של אתר מידרג
www.midrag.co.il › Content › SubSectorPriceList
תיקון והחלפת חלקים בדף זה מוצג מחירון של טכנאי טלויזיה עבור שירותים בנושא: תיקון והחלפת חלקים. המחירון מציג מה המחיר הממוצע ששילמו הלקוחות הקודמים לטכנאי טלויזיה במידרג. שימו לב! אם המחיר הממוצע עבור החלפת כרטיס מסך בטלוויזיה, לדוגמא הוא 586 ש"ח זה לא בהכרח מה שאתם תשלמו - היות וכל טכנאי טלוויזיה קובע לבד את התעריפים שלו.
פיליפס - מותגים מבית אלקטרה
https://www.electra-trade.co.il/brand/philips
Philips: חדשנות, בכל יום מחדש Philips היא חברה מובילה, ששמה לה למטרה לחדש, להפתיע ולייעל את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. כל המוצרים של Philips, מאופייניים בעיצוב מרהיב ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם: ממסכי טלוויזיה שטוחים ...