חיפשת:

חיל האוויר הסיני

טאיוואן: 13 מטוסים של חיל האוויר הסיני נכנסו למרחב האווירי ...
www.maariv.co.il › breaking-news › Article-883176
Dec 10, 2021 · משרד ההגנה של טאיוואן אמר כי 13 כלי טיס של חיל האוויר הסיני נכנסו למרחב האווירי של האי ביממה האחרונה. רויטרס 10/12/2021 13:18. העתק קישור.
חיל האוויר הסיני | מעריב
https://www.maariv.co.il › תגיות
חיל האוויר הסיני – כל מה שרציתם לדעת אודות חיל האוויר הסיני : חדשות חמות, כתבות ומידע עדכני - למידע נוסף, היכנסו עכשיו.
חיל האוויר של צבא השחרור העממי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חיל_האוויר_של
לקראת מלחמת קוריאה ובחודשים הראשונים במהלכה, לפני הצטרפותה של סין למלחמה, הסינים עסקו בתפקידו של חיל האוויר שלהם והסיוע הצבאי של רוסיה. לאחר דין ודברים סוכם ש קורפוס של חיל האוויר הרוסי יסייע בהגנה על שטח אווירי מוגבל בצפון קוריאה על גדת נהר יאלו, וכוחות של חיל האוויר של צבא השחרור העממי במסגרת חיל המתנדבים הסיני יספקו סיוע אווירי לכוחותיהם.
חיל האוויר של צבא השחרור העממי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חיל_האוויר_של_צבא_השחרור_העממי
חיל האוויר של צבא השחרור העממי (בסינית מופשטת: 中国人民解放军空军, באנגלית: People's Liberation Army Airforce, או בראשי תיבות: PLAAF) מכונה גם כ"חיל האוויר השחרור העממי" (בסינית: 人民空军), על גבי מטוסי החיל לעיתים כתוב "חיל האוויר הסיני" (בסינית: 中国空军) הוא זרוע האוויר של צבא השחרור העממי של סין. כוחו
טאיוואן: 13 מטוסים של חיל האוויר הסיני נכנסו למרחב האווירי ...
https://www.maariv.co.il/breaking-news/Article-883176
Dec 10, 2021 · משרד ההגנה של טאיוואן אמר כי 13 כלי טיס של חיל האוויר הסיני נכנסו למרחב האווירי של האי ביממה האחרונה. רויטרס 10/12/2021 13:18. העתק קישור.
הקברניט: דרקון עם גלגלי עזר: מדוע חיל האוויר הסיני יפסיד לכל ...
www.youtube.com › watch
המעצמה הקומוניסטית בנתה את אחד מחילות האוויר הכי גדולים ומתקדמים בעולם, אך יש בו ליקוי מבני קריטי אחד ...
צבא השחרור העממי – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/הצבא_הסיני
צבא סין או הצבא העממי של סין (בסינית: 人民解放军) הוא שמם של כלל הכוחות המזוינים של הרפובליקה העממית של סין. הצבא מחולק לחמישה חילות: כוח קרקעי (הכולל בתוכו גם חיל שריון), ארטילריה, חיל ים, חיל אוויר ומשטרה צבאית. זהו הצבא הגדול ביותר בעולם במספר חייליו.
מה זה חיל האויר הסיני - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › חיל_האויר_הסיני
התקבלו 5 פירושים במילון לחיל האויר הסיני. חיל אוויר. חיל אוויר הוא אחד החילות בצבא מודרני של מדינה. חיל האוויר אחראי על הפעלת כלי טיס לצורך לחימה, ...
הקברניט: דרקון עם גלגלי עזר: מדוע חיל האוויר הסיני יפסיד ...
https://www.youtube.com/watch?v=IxGNlN3B9J8
Aug 27, 2018 · המעצמה הקומוניסטית בנתה את אחד מחילות האוויר הכי גדולים ומתקדמים בעולם, אך יש בו ליקוי מבני קריטי אחד ...
צבא סין: בדרך להפוך לצבא החזק בעולם?
www.mako.co.il › pzm-magazine › Article-57185a7996ba
Nov 16, 2011 · חיל האוויר של צבא סין נחשב כיום לשלישי בגודלו בעולם, ומשרתים בו לא פחות מרבע מיליון חיילים (לשם השוואה, בחיל האוויר הישראלי יש על פי פרסומים זרים 50 אלף חיילים). ההערכות מדברות על 2,500 מטוסי קרב מסוגים שונים, ביניהם מטוסים מתוצרת עצמית המזכירים את המיג 21 הרוסי, ולא מעט מטוסים חדשים שרובם הושבחו על ידי התעשייה המקומית.
סרטון סיני מדמה הפצצה של בסיס אמריקני באוקיינוס השקט - וואלה ...
news.walla.co.il › item › 3388028
Sep 21, 2020 · חיל האוויר של סין פרסם סרטון שבו נראו מפציצים גרעיניים תוקפים בסימולציה מה שנראה כמו בסיס אמריקני באי גואם. הסרטון פורסם בזמן של מתיחות גוברת בין סין לארצות הברית, וביום השני לתרגיל שערכה בייג'ינג סמוך לטייוואן במחאה על ביקוריהם של בכירים אמריקנים באי בשבועות האחרונים.
נחשף תיעוד נדיר ממטוס הקרב הסיני J-10 - Mako
https://www.mako.co.il › Article-ceee...
חיל האוויר הסיני שלא מרבה לפרסם מידע על כוחותיו, חשף לאחרונה תיעוד מתוך מטוס הקרב J-10 המכונה "דרקון נמרץ". בסרטון נשמעים הטייסים מדברים ...
חיל האוויר השלישי בגודלו, 355 ספינות וצוללות: הנתונים ...
https://www.maariv.co.il/news/world/Article-876012
Nov 07, 2021 · צבא סין (צילום: STR/AFP via Getty Images) חיל הים הסיני הוא הכוח הימי הגדול ביותר בעולם, כך עולה מדו"ח של משרד ההגנה האמריקאי שפורסם לאחרונה. מדו"ח עולה כי הצי הימי הסיני כולל כ-355 ספינות וצוללות ל-145 לוחמים.
צבא השחרור העממי – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › הצבא_הסיני
חיל האוויר הסיני הוא הגדול ביותר באזור האסיאתי של האוקיינוס השקטוהשלישי בגודלו בעולם. חיל הארטילריהעריכה טווחי הטילים הבליסטיים השונים שברשות הצבא הסיני חיל הארטילריההסיני הוא החיל בעל השליטה על הטילים הבליסטייםבעלי ראש הנפץ הגרעיני. החיל מחזיק מספר עשרות טילים בליסטיים בעלי טווח בין יבשתי. המשטרה הצבאיתעריכה המשטרה הצבאית הסינית הוקמה בשנת 1983.
חיל האוויר של צבא השחרור העממי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › חיל_...
שבעת האזורים הצבאיים אורגנו מחדש לחמישה פיקודי זירות עיקריים, כאשר כל פיקוד אחראי על התמודדות עם מדינות שכנות באזור המוגדר לו. חיל האוויר הסיני הוא שותף פעיל ...
חיל האוויר הסיני מציג יכולות מורחבות ברחבי טייוואן - Meta-Defense.fr
https://www.meta-defense.fr › חילות-ה...
פלישות של חיל האוויר הסיני לאזור הזיהוי האווירי של טייוואן היו אירוע יומיומי כבר כמה חודשים. אבל מאז הפגנת הכוח ב-10 באפריל עם 52 מטוסים ...
חיל האוויר השלישי בגודלו, 355 ספינות וצוללות: הנתונים ...
www.maariv.co.il › news › world
Nov 07, 2021 · עוד עולה כי חיל הים פועל לחזק את יכולתו לבצע תקיפות מדויקות וארוכות טווח נגד מטרות וכנגד צוללות, זאת במקביל לחיזוק הכוח העולמי של סין בעולם. משרד ההגנה האמריקאי העריך כי הצי הסיני עשוי לגדול ל-460 ספינות עד שנת 2030. בנוסף לצי הימי הגדול ביותר בעולם, סין מחזיקה גם בצבא הגדול ביותר ובחיל האוויר השלישי בגודלו, זאת בנוסף ליכולות הגרעיניות של מדינה.
דרקון עם גלגלי עזר: מדוע חיל האוויר הסיני יפסיד לכל יריב מערבי?
https://www.calcalist.co.il › articles
חיל האוויר הסיני הוא כל כך תבניתי, שבתרגיל הפצצה נסיוני אחד קיבלו הטייסים יד חופשית - והם כל כך הופתעו שהחטיאו את כל המטרות.