חיפשת:

חיישן גדישה

מה זה בידיוק פורק לחץ ? - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Mar 22, 2009 · פורק לחץ אפשר לשים רק על רכבי טורבו. בגלל זה שמים אותו.ויש כאלה ששמים פורק לחץ חיצוני שזה גם הרעש המוכר . אז כמה דברים, פורק לחץ מגיע בתור מצרח חובה ברכבי טורבו, רק שהוא מגיע מקורי ופורק בשקט ...
GTI MK7 BOOST GAUGE KIT | מוצרי APR | PIT-STOP
www.pitstop.co.il/product/gti-mk7-boost-gauge-kit
שעון גדישה בקוטר 2" (54.2mm) אוניברסלי. יחידה עצמאית שעובדת ביחד עם map איכותי, מחוג בצבע אדום. הקיט כולל: * שעון גדישה apr ַָ* חיישן גדישה (map) איכותי * צינור ואקום * …
מי גודש ועם מה - קיצור תולדות ההגדשה - הכנופיה
https://knufia.org/מי-גודש-ועם-מה-קיצור-תולדות-ההגדשה
Oct 11, 2019 · פיתוח נוסף שלה היה חיישן נקישות, מה שאיפשר העלאה ניכרת של יחס הדחיסה והגברת הניצולת. דווקא בשנות ה 90' חלה נסיגה גדולה בשימוש במגדש …
Log In - Facebook
https://m.facebook.com › posts › apr...
שעון גדישה APR ַָ* חיישן גדישה (MAP) איכותי * צינור ואקום * צמת חשמל מושלמת להרכבה קלה ומהירה לרכב * תושבת לחיישן הMAP * פוד לשעון לפתח מיזוג האויר
מה זה בידיוק פורק לחץ ? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=3106498
Mar 23, 2009 · פורק לחץ אפשר לשים רק על רכבי טורבו. בגלל זה שמים אותו.ויש כאלה ששמים פורק לחץ חיצוני שזה גם הרעש המוכר . אז כמה דברים, פורק לחץ מגיע בתור מצרח חובה ברכבי טורבו, רק …
מחפש חיישן גדישה לשעון Greddy - קניה - פורום רכב - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 4016...
מחפש חיישן גדישה לשעון Warning של Greddy, מס' סידורי: GRE 16401301 תמונה בה"פ...
שעון גדישה לרכבי טורבו - מאמרים
https://www.articles.co.il › article › ש...
שעון גדישה יכול להיות בעל חיישן דיגיטלי והוא יכול להיות מכני. כך או כך, השעון עוזר לנהג להבין מתי הגדישה יורדת ומתי היא עולה, ...
מגדש טורבו למכירה - Pit Stop
www.pitstop.co.il/product/קיט-טורבו-k04-למנועי-20tsi
ניהול גדישה חדש – Closed loop boost control above 2.5 bar absolute – עד היום, החיישן המקורי ניטר גדישה עד 1.55 באר. מעבר לכך, חישוב הגדישה נעשה בצורת ניחוש על סמך נתוני מד כמות האויר והסל"ד בפועל.
ריקול לניסאן ג'וק - המנוע עלול לכבות בנסיעה - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
בהודעת הריקול שפרסמה היצרנית עוד ב-8 בדצמבר, נאמר כי בדיקות שערכה העלו שתופסן חיישן גדישה בסעפת יניקת האוויר למגדש, עלול להנתק ממקומו כתוצאה ...
מה כל אלה? - FXP
www.fxp.co.il › showthread
May 06, 2009 · צי'פ, פורק לחץ, דוד אחוריdragon , שעון גדישה +שעון AirFuel של Auto Meter , מנוע משופר גיר מחוזק קלאצ' מחוזק בן שבועיים . ציפ אבסולות +מחשב ניהול מנוע ציפ אבסולות של e&a + שעון גדישה . פלגים מיוחדים ngk פלאתיניום, ABS, בקרת TCS, מה זה כל זה?...
נושמים מזרחית • ***שעונים לרכב, למה צריך את זה
www.mizrahit.co › viewtopic
שעונים לרכב, למה צריך את זה ? אולי הדבר החשוב ביותר והמסובך ביותר בתחום שיפורי ביצועי מנועים, הוא היכולת לדעת מה קורה עם המנוע שלנו, ...
נפילת טורים פטרול.
www.jeepolog.com › forums › showthread
Nov 06, 2021 · האם מותקן אצלך חיישן גדישה פורק לחץ חיצוני ושסתום daws? אם כן צריך לכוון אותם או שיכול להיות שיש חור על אחד הצינורות של המערכת (קרה לי בעבר) אם לא כדאי להתקין. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
מגדש טורבו למכירה - Pit Stop
www.pitstop.co.il › product › קיט-טורבו-k04
ניהול גדישה חדש – Closed loop boost control above 2.5 bar absolute – עד היום, החיישן המקורי ניטר גדישה עד 1.55 באר. מעבר לכך, חישוב הגדישה נעשה בצורת ניחוש על סמך נתוני מד כמות האויר והסל"ד בפועל.
מגדש טורבו - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מגדש...
הטורבינה השנייה, הגדולה יותר, תתחיל לפעול רק בסל"ד גבוה. תצורה כזו מאפשרת גדישה כבר מסל"ד נמוך. Twincharger - הרכבת שני מגדשים שונים, לרוב בטור. המגדש הראשון ...
בעית גדישה בפאג'רו דיזל 2008 - ג'יפולוג 4X4
http://www.jeepolog.com › forums
נושא: בעית גדישה בפאג'רו דיזל 2008 ... הרגשתי בעיות בסחיבה בעליות קשות לכן חיברתי שעון גדישה לראות מה מצב ... אני הייתי בודק חיישן MAF.
GTI MK7 BOOST GAUGE KIT | מוצרי APR | PIT-STOP
www.pitstop.co.il › product › gti-mk7-boost-gauge-kit
שעון גדישה בקוטר 2" (54.2mm) אוניברסלי. יחידה עצמאית שעובדת ביחד עם map איכותי, מחוג בצבע אדום. הקיט כולל: * שעון גדישה apr ַָ* חיישן גדישה (map) איכותי * צינור ואקום * צמת חשמל מושלמת להרכבה קלה ומהירה לרכב
נפילות גדישה אחרי אינטרקולר חזית (עדכון בעמוד 2) - VAGIT | הפורום
http://www.vagit.co.il › viewtopic
לדעתי זו הריחת גדישה או שמראש מיקום חיישן map לא נכון , או שקניתה קולר ממש ממש ענק שהטורבו לא מצליח לבנות בו גדישה לאורך זמן , אבל לא ניראה ...
חיישן MAP 3 Bar למנועי 2.0TSI | מוצרי APR | PIT-STOP
http://www.pitstop.co.il › product › ח...
כדי לספק שליטה מלאה ובמעגל סגור בגדישה, מס׳ קיטי טורבו של APR מבצעים שימוש בחיישן MAP של Bosch היודע לשלוט בעד 3 באר גדישה. החיישן נדרש רק בקיטים בהם APR ...
מה כל אלה? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=3443147
Jul 05, 2009 · צי'פ, פורק לחץ, דוד אחוריdragon , שעון גדישה +שעון AirFuel של Auto Meter , מנוע משופר גיר מחוזק קלאצ' מחוזק בן שבועיים . ציפ אבסולות +מחשב ניהול מנוע ציפ אבסולות של e&a + שעון גדישה . פלגים מיוחדים ngk פלאתיניום, ABS, בקרת TCS, מה זה כל זה?...
שאיפה לשלמות - סיפור אישי בנושא גדישה (עם סוף טוב) | VAGIT
www.vagit.co.il/forum/viewtopic.php?t=187
(n75 הוא חיישן אלקטרוני הפותח וסוגר את הווסגייט במטרה לשלוט בכמות הגדישה) לאותם ימים הלוג שלי היה נראה כך: כפי שניתן לראות בגרף הראשון, הכחול זה כמות הגדישה שהרכב ביקש, והאדום זה מה שהיה בפועל.
נושמים מזרחית • ***שעונים לרכב, למה צריך את זה
www.mizrahit.co/viewtopic.php?t=90078
שעונים לרכב, למה צריך את זה ? אולי הדבר החשוב ביותר והמסובך ביותר בתחום שיפורי ביצועי מנועים, הוא היכולת לדעת מה קורה עם המנוע שלנו, ...
בדיקת חיישן, קורא לחץ מסילה - דיזל רמלה
https://www.diesel-r.com › הוראות-בדי...
הוראות בסיסיות *לבדיקת חיישן לחץ ע"י סורק תקלות: ראשית יש להתחבר לרכב עם סורק תקלות מתאים המסוגל לזהות את הרכב; לאחר מכן יש להיכנס לרובריקה ...
ריקול לניסאן ג'וק - המנוע עלול לכבות בנסיעה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4171092,00.html
Jan 04, 2012 · בהודעת הריקול שפרסמה היצרנית עוד ב-8 בדצמבר, נאמר כי בדיקות שערכה העלו שתופסן חיישן גדישה בסעפת יניקת האוויר למגדש, עלול להנתק ממקומו כתוצאה מהרכבה וייצור לקוי.
נפילת טורים פטרול.
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/120973-נפילת-טורים-פטרול
Nov 05, 2021 · האם מותקן אצלך חיישן גדישה פורק לחץ חיצוני ושסתום daws? אם כן צריך לכוון אותם או שיכול להיות שיש חור על אחד הצינורות של המערכת (קרה לי בעבר) …
שאיפה לשלמות - סיפור אישי בנושא גדישה (עם סוף טוב) | VAGIT
www.vagit.co.il › forum › viewtopic
(n75 הוא חיישן אלקטרוני הפותח וסוגר את הווסגייט במטרה לשלוט בכמות הגדישה) לאותם ימים הלוג שלי היה נראה כך: כפי שניתן לראות בגרף הראשון, הכחול זה כמות הגדישה שהרכב ביקש, והאדום זה מה שהיה בפועל.