חיפשת:

חיילים של שלום דומרני

"חיילים" של דומרני נעצרו בדרום "בדרך לחיסול"
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4319890,00
Dec 14, 2012 · שניים המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני נעצרו על טרקטורון לאחר מרדף ממושך באשקלון. הם חשודים בעבירה של סיכון חיי אדם בכביש. פרקליטם: ממשיכים להתנכל להם
"חיילים" של דומרני נעצרו בדרום "בדרך לחיסול" - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
שניים המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני נעצרו על טרקטורון לאחר מרדף ממושך באשקלון. הם חשודים בעבירה של סיכון חיי אדם בכביש.
החברות שהפכה לסכסוך: כשאברג'יל אמר "רוצה להיות חייל של דומרני"
https://news.walla.co.il › item
בתגובה, אברג'יל מפרגן לדומרני בחזרה: "אני יום אחד הולך לטלוויזיה, אני אומר להם 'כן, אני חייל של שלום דומרני". דומרני: "לא, מותק אני לא מוכן" ...
בדרום דרוכים: שלום דומרני השתחרר מהכלא לאחר שש שנים - וואלה ...
news.walla.co.il › item › 3463015
Oct 04, 2021 · שלום דומרני השתחרר היום (שני) מכלא גלבוע, לאחר יותר משש שנות מאסר. דומרני, המכונה "הבוס" של הדרום, נשלח לכלא לאחר שהודה בשני ניסיונות רצח במסגרת עסקת טיעון ב-2015.
"חיילים" של דומרני נעצרו בדרום "בדרך לחיסול"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4319890,00.html
Dec 14, 2012 · שניים המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני נעצרו על טרקטורון לאחר מרדף ממושך באשקלון. הם חשודים בעבירה של סיכון חיי אדם בכביש.
השיחה שחשפה את אחורי הקלעים של מלחמות העבריינים בדרום ...
https://news.walla.co.il/item/2931003
Feb 02, 2016 · השניים, שניר וזאנה וע', שלימים יהפוך לעד מדינה נגד דומרני, ישבו בדירת מסתור באשדוד ו"זימרו" על המאבק הקשה בין שני הארגונים ויחסי הכוחות ביניהם אל מול מצלמות האבטחה של המשטרה. השיחה, שנערכה זמן קצר לאחר החיסול בספטמבר 2015, והגיעה היום (שני) לידי וואלה!
שלום דומרני: העבריין הבכיר ביותר בדרום - ייצור ידע
https://www.ידע.com/2017/05/23/%d7%a9%d7%9c%d7...
May 23, 2017 · ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה. * * *. שלום דומרני (המכונה גם 'הדון מהדרום') הוא ראש ארגון פשיעה ארצי שמרכזו בדרום הארץ, המרצה היום עונש של שש שנות מאסר.
מלחמת ארגוני הפשע דומרני ושלמה: האם התקיימה סולחה? - כאן דרום ...
https://www.kan-ashkelon.co.il › law
דיווחים ושמועות עקשניות מדברות על סולחה בין שלום דומרני ויריבו הגדול, בני שלמה. יש מי שאפילו מציין שיחת טלפון שנעשתה בין השניים בימים ...
דומרני תיכף משתחרר, בני שלמה כבר בחוץ: הדלת המסתובבת של עולם ...
https://batyam.mynet.co.il › article
שלום דומרני ובני שלמה ... השניים לקחו עמם חיילים מאנשיו של דומרני, מה שהוביל להתנגשויות אלימות רבות ולשלל הנחת מטענים שהונחו מתחת למכוניות ...
שלום דומרני משתחרר מהכלא, והאחים לביא הכינו לו הפתעה
https://www.mako.co.il/men-weekend/Article-6c2f82db3f9aa71026.htm
פייסבוק
https://www.facebook.com › photos
החייל של דומרני, הרומן וניסיון הרצח - משולש רומנטי וקטלני נחשף בעולם התחתון ... נא לא לקרוא להם חיילים. ... אבל מה קשור התמונה של שלום דומרני לסיפור?
שלום דומרני: העבריין הבכיר ביותר בדרום - ייצור ידע
www.ידע.com › 2017/05/23 › %d7%a9%d7%9c%d7%95%d7
May 23, 2017 · שלום דומרני הוא ראש ארגון פשיעה ארצי שמרכזו בדרום הארץ, המרצה היום עונש של שש שנות מאסר. הוא נחשב ליעד כה מרכזי של משטרת ישראל, עד כי במהלך המעקב אחריו, הציבה המשטרה בלון ובו ציוד צילום בסמוך לביתו. ארגון הפשע שלו נחשב ...
שלום דומרני - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › שלום...
לטענת המשטרה, ב־2003 היה דומרני מעורב ברציחתם של העבריינים מאיר גנון (על רקע סכסוך מקומי) וחנניה אוחנה (על רקע הסכסוך בנושא הימורי האינטרנט), אך לא נמצאו ראיות ...
שלום דומרני השתחרר מהכלא
https://www.mako.co.il/men-men_news/Article-765608257c94c71027.htm
Oct 04, 2021 · במשטרת ישראל נערכים כבר כמה חודשים לשחרורו של שלום דומרני, העבריין הבכיר שיצא הבוקר מכותלי בית הכלא לאחר 6 שנים וחצי שריצה בגין שני ניסיונות רצח ואספקת אמצעי לחימה.
שלום דומרני משתחרר מהכלא, והאחים לביא הכינו לו הפתעה
www.mako.co.il › men-weekend › Article-6c2f82db3f9aa
השמן, הקטן והמוח
דומרני הדור הבא: כך הופך בנו של ראש ארגון הפשע לאימת הדרום ...
https://news.walla.co.il/item/2932474
Feb 09, 2016 · שלום דומרני (צילום: מערכת וואלה!, בני בן סימון) בשבוע שעבר נעצר לידור רווח, חבר הילדות של "נינה", יחד עם אחיו, רזיאל, במסגרת ניסיונות המשטרה לשים את ידיה על דמויות מפתח בשתי הקבוצות כחלק מחקירת פרשת "בלוק חוסם". השניים נעצרו בחשד לשורה של סחיטות באשדוד.
שלום דומרני השתחרר מהכלא
www.mako.co.il › men-men_news › Article-765608257c94
Oct 04, 2021 · "שלום קיבל כוח אש ועוצמה בדמותם של חיילים מהארגונים של מיכאל ומור ומיכאל טנסקי כדי להילחם בעבריינים בני שלמה והאחים ממשפחת לביא שברחובות" ,צוין בדו"ח, "המטרה היא להחזיר את דומרני לעניינים כדי להחזיר לו את השליטה בלכיש.
באשדוד ובדרום מתכוננים לשחרורו של דומרני מהכלא - המלחמה בפתח
https://ashdodnet.com › מגזין-אשדוד
בעוד כחודש ולאחר שש וחצי שנים, אמור שלום דומרני להשתחרר מהכלא ... מאז שהוא נכנס לכלא, המתחרים שלו צברו עוצמה רבה – כוח, חיילים וכסף .
חדשות 2 - אלימות, איומים וכסף: כך נראים חייו של שלום דומרני ...
www.youtube.com › watch
בשנים האחרונות עלה שמו של שלום דומרני לכותרות לעיתים תכופות בעקבות מספר מקרים בהם חייו ניצלו לאחר שניסו ...
חלם להיות שלום דומרני: כך נפל ראש ארגון הפשע בני שלמה - Mako
https://www.mako.co.il › men-men_...
חלם להיות שלום דומרני: כך נפל ראש ארגון הפשע בני שלמה ... קצין משטרה לשעבר מנסה להסביר: "בני היה חייל בכיר של דומרני עד שהוא וכמה חיילים ...
דומרני הדור הבא: כך הופך בנו של ראש ארגון הפשע לאימת הדרום ...
news.walla.co.il › item › 2932474
Feb 09, 2016 · "חיילים" של דומרני: "הולך להיות בלגן, כולנו צריכים לשים גופיות (שכפ"צים)" החשש לפעולת נקם מסיבית בין הארגונים החלה כבר לפני כמה חודשים, כשהתעצמה היריבות בין הקבוצות עם חיסולו של שלום שלמה, אחיו של בני, בספטמבר 2015.