חיפשת:

חידונים בכל הנושאים

חידות לילדים - חידונים בכל מיני נושאים להכרת אישים חשובים
www.hida.co.il/tag/אישים
חידות לילדים בכיתה ד בנושא ממציאים - מי המציא את הנורה? מי זה אלפרד נובל? חידון על אישים חשובים שאחראים על כמה מההמצאות החשובות ביותר. חידות לילדים בכיתה ד.
מיודע? חידון ידע כללי - חלון ירוק - אתר קק"ל לצעירים
greenwin.kkl.org.il › greenwin_games › Quizzes
חידונים בכל הנושאים. חנוכה בחידות ציורים מיודע? תחפושות בטבע פורים מיודע? ...
חידות לילדים - חידונים בכל מיני נושאים להכרת אישים חשובים
http://www.hida.co.il › tag › אישים
חידות לילדים בנושא אישים - הכירו את האנשים המופיעים על השטרות, מי הם האנשים שעל שמם נקראים הרחובות, הכירו את האנשים שאחראים על כמה מההמצאות הכי חשובות.
170 שאלות ותשובות על חידון ידע כללי לחידון פאב וירטואלי בשנת 2021
https://ahaslides.com › blog › 170-ge...
הרץ את החידון הזה בתוכנת החידון החי של AhaSlides. קח אותו מספריית התבניות בשביל כיף פשוט ואינטראקטיבי בכל אירוע. אנשים משחקים בחידון הידע הכללי ...
חידות לילדים - חידונים בכל מיני נושאים להדפסה
www.hida.co.il › tag › להדפסה
חידות לילדים - חידונים להדפסה בנושאים שונים: חגים, חשבון, ידע כללי ועוד. פעילות להרחבת הידע ולהעברת הזמן בבית או בכיתה בכיף.
למי זה מתאים - מלחמת מוחות • שעשועון טריוויה אינטראקטיבי
https://milchemet.co.il/למי-זה-מתאים
זה הזמן לתת במה לגאונים שבחבורה ולגלות את המוכשרים הנחבאים אל הכלים! 'מלחמת מוחות' - התכנית הכי מלהיבה ומרתקת בכל קייטנה, כל אחד יכול לנצח – התאמה מיוחדת לכל הגילאים. בניית שאלות פרטניות מעולמם של משתתפי הקייטנה, על הצוות, הפעילות, האטרקציות ועל ההווי החברתי המדויק של הקייטנה.
חידות עם פיתרונות, חידונים עם פתרונים
pinat-hay.com › hidot2
חידות עם פתרונות, חידונים עם פתרונים . הודעה: יצא דף חידות טריווייה חדש. בדף זה חידות לפי הנושאים הבאים: חידות בסגנון "מבחן אמריקאי" חידות כלליות. חידון ידיעת הארץ. חידות על הצומח
משחק טריוויה יומית - כוח בנג'י - חידה חידון ומשימה - CloseApp
https://closeapp.co.il › אפליקציות
בכל יום נפתח משחק שכולל חידה, חידון, ומשימה יומית. ... החידון היומי – משחק טריוויה יומי; אנימציית המעבר על הנושא היומי; העלאת תמונה למשימה ...
7.3-5 חידון התנ"ך הארצי לנוער ... - Edu
cms.education.gov.il/EducationCMS/Applications/...
חידון התנ"ך הארצי לנוער יהודי מתקיים בארבעה שלבים בכל אזורי הארץ. סעיף זה מנחה את המורים ואת המפקחים האחראים לקיים את החידונים באופן הוגן ואחיד.
ynet לא נוהג לפרסם, אבל עכשיו גוף התקשורת יוצא לקמפיין ...
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001392763
Nov 30, 2021 · המשרד הגה קמפיין שהמסר העיקרי שלו הוא אחד הנושאים הנפיצים בכל מה שנוגע לתקשורת וחדשות: המלחמה בפייק ניוז ...
כיצד לארח חידון לבניית צוותים בחינם בשנת 2021! (טיפים ...
https://ahaslides.com/iw/blog/host-free-quiz-for-team-building
Oct 20, 2021 · מפעל המשרדים המוזר של צ'רלי, תרגילי שולחן העבודה של יורי, לחמניית הקינמון שפולה השאירה במקרר למשך 6 שבועות; הכל חומר מצוין לחידון מצחיק שבמרכזו שחקניו. גם אם אתה פועל מרחוק, בטוח יהיו כמה מוזרויות של המשרד הווירטואלי שמתחננות לקבל מענה. כמובן, אתה לא צריך לקבל את שלם חידון ...
חידות עם פתרונות, חידונים עם פתרונים - אתר פינת החי
http://www.pinat-hay.com › hidot2
הודעה: יצא דף חידות טריווייה חדש. בדף זה חידות לפי הנושאים הבאים: חידות בסגנון "מבחן אמריקאי". חידות כלליות. חידון ידיעת הארץ.
מיודע? חידונים בכיף - חלון ירוק - קרן קימת לישראל
https://greenwin.kkl.org.il › quizzes
חובבי חידון ידע כללי בנושאי ציונות, טבע, סביבה ועוד? ... ממש כאן אנחנו מפרסמים חידונים העוסקים בציונות ומורשת, אהבת הארץ, טבע, ... חידונים בכל הנושאים.
תחומים חידונים ליום העברית
https://hebrew-academy.org.il › topic
לכבוד יום העברית תשפ"א קיימנו את אליפות העברית – חידון ידע בעברית במגוון נושאים מכל תחומי הלשון. התחרות הסתיימה אבל אתם מוזמנים להמשיך לשחק להנאתכם.
פריסת תוכנית שנתית - כיתה ד' - אתר המתמטיקה
https://sites.google.com/a/nart.tzafonet.org.il/...
Sep 23, 2011 · גיאומטריה. אפריל -. מאי. *גופים: תיבות - הכרה, מושגים, אלכסונים, פריסות, נפח תיבות, שטח פנים. *קשר בין משקל לנפח. 25.5 – 18.3. *סימני התחלקות 3,6,9. חזרה על סימני התחלקות 2,5,10.
בדרך למַעֲגָנָה לקחתי צַנְרָן ומַקְּלוֹר. חידון לשון
https://www.ynet.co.il › ... › כללי
ביום הפתוח יתקיימו משעות אחר הצהריים המוקדמות בבית האקדמיה סדנאות של אנשי לשון ומומחי אקדמיה בכל תחומי הלשון: קריינות, ניקוד, עריכת לשון, ...
חידות לילדים - חידונים בכל מיני נושאים להכרת אישים חשובים
www.hida.co.il › tag › אישים
חידות לילדים בנושא אישים - הכירו את האנשים המופיעים על השטרות, מי הם האנשים שעל שמם נקראים הרחובות, הכירו את האנשים שאחראים על כמה מההמצאות הכי חשובות. בחרו חידון וענו על החידות. חידונים אינטראקטיביים וכיפיים להכרת אישים.
אלפי תפזורות לפי נושאים להורדה והדפסה
www.popy.co.il › school › tirgulon
פופי תרגולון - הורידו והדפיסו מגוון רחב של תפזורות בנושאים שונים, באתר תהנו מאלפי דפי עבודה,מבחנים,תפזורות ועוד..
7.3-6 חידון התנ"ך הארצי לנוער ... - Edu
cms.education.gov.il/EducationCMS/Applications/...
חידון התנ"ך הארצי לנוער יהודי מתקיים בארבעה שלבים בכל אזורי הארץ. סעיף זה מנחה את המורים ואת המפקחים האחראים לקיים את החידונים באופן הוגן ואחיד.
חידות עם פיתרונות, חידונים עם פתרונים
pinat-hay.com/hidot2.htm
בכל אופן השם מאביו היה מהשורש הערבי ב.ר.כ. (לכן היה נכון יותר לכתוב "ברכּ חוסין אובמה) גם אצל חוסני מובארק מקור השם מהשורש ב.ר.כ (לכן, אפשר שהיה עדיף לכתוב בעברית "מובארכּ", ויש העושים זאת, למשל באציקלופדיה של ynet ועוד).
חידות לילדים - חידונים בכל מיני נושאים להדפסה
https://www.hida.co.il/tag/להדפסה
יום העצמאות – תפזורת. יום העצמאות - תפזורת - חפשו את המילים המופיעות בבנק המילים והקיפו אותן בעיגול. חידות לילדים בכיתה ב. •. חידות לילדים בכיתה ג. •. חידות לילדים בכיתה ד.
7.3-5 חידון התנ"ך הארצי לנוער יהודי
cms.education.gov.il › educationcms › applications
בכל מחוז ייערכו באותו יום שני חידונים מחוזיים, אחד לבתי הספר הכלליים ואחד לבתי הספר הדתיים. ה. החידונים ייערכו בנפרד, תחילה החידון לבתי הספר הכלליים ואחר כך החידון לבתי הספר הדתיים. ו.
חידון קהוט בעברית במגוון נושאים | הדוקטור- פורטל בריאות ורפואה
https://www.hadoctor.co.il › קואצינג-אי...
מגוון הנושאים של חידון קהוט בעברית או בכל שפה אחרת עוסק בתחומים כמו שאלות טריוויה, ידע כללי, שאלות היכרות בקהוט, שאלות בנושאי חגים כמו קהוט לסוכות לחג שמח ...
מיודע? חידונים בכיף - KKL
https://greenwin.kkl.org.il/greenwin_games/Quizzes
חידון פסח קק"לי. עצמאות מיודע? טריוויה יום העצמאות. מיודע איפה הדגל? מיודע? ל"ג בעומר. בחנו את עצמכם: האם בל"ג בעומר אתם מתחשבים בסביבה? מיודע? חידון שבועות.
נושאים למבחנים- כיתה ו' - מתמטיקה
sites.google.com › a › yesod
Jun 07, 2018 · נושאים למבחן סוף ספר ראשון בחשבון לכיתה ו', שיתקיים ביום שלישי ה- 26.12.17. פורסם: 4 בדצמ׳ 2017, 9:25 על ידי: משתמש לא ידוע [ עודכן 4 בדצמ׳ 2017, 9:26 ] שברים עשרוניים: * הרכב מספרים (עמ' 6- כולו) * הפיכת שבר פשוט ...
בחן את עצמך: חידון קורונה - מדעת
https://www.midaat.org.il › covid19
הקורונה כבר איתנו זמן מה, שומעים ומדברים עליה בכל מקום, אבל כמה אתם באמת יודעים עליה? בואו להשתתף בחידון קורונה כדי לבדוק את רמת הידע שלכם בנושא.
חידות - אתגרים
https://www.etgarim.co.il
... הייחודית לנו בני-האנוש: חשיבה יצירתית, שיטות לחשיבה המצאתית וחיפוש פתרונות ייחודיים. באתר תמצאו מעל 500 חידות בכל הנושאים ודרגות הקושי, מאמרים ועוד.