חיפשת:

חידון עולם לילדים

50+ שאלות טריוויה בגיאוגרפיה לילדים שייקחו אותם ברחבי העולם
https://iw.celebs-networth.com › 50-...
50+ שאלות טריוויה בגיאוגרפיה לילדים שייקחו אותם ברחבי העולם. משחקים כיפיים. טריוויה גיאוגרפית לילדים, מקרוב של העולם. אדולפו פליקס / אנספלש.
בעלי חיים – טריוויה קידס
https://www.triviakids.com/?cat=93
מבחר עצום של יצירות לילדים בנושאים שונים הכוללים חגים ומועדים, דמויות מאגדות וסרטים, בעלי חיים, מסביב לעולם, מוזיקה, תחבורה ועוד רבים.
חידון שאלות טריוויה לילדים | הדוקטור - פורטל בריאות ורפואה
https://www.hadoctor.co.il › בריאות-הילד
או לגבי מקומות בעולם, בירות של ערים, מדינות שונות, סוגי אקלים, שאלות על עמי העולם, על מאפייני תושבי מדינות ועוד. המשחק יכול להיות מופנה לילד אחד או לכמה ילדים ...
משחקים. סרטים. בדיחות. קומיקס - עולם הילדים, אתר ילדים ...
https://kids.hidabroot.org
סרטים לצפייה באורך מלא. לכל הסרטים. מבט עיוור - חלק ב'. מבט עיוור - חלק א'. הלהקה חלק ה' - הפסגה. בורג משוחרר - חלק א'. הלהקה חלק ד' - על בלימה. דוד מקופח. חרב דוד חלק ג' - סוף הדרך.
חידון לילדים הפלסטינים מציג עולם ללא ישראל - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=_kFimT-0XBY
שודר בטלוויזיה הפלסטינית (פת"ח), 1/9/2008
YouKid.co.il | יוקיד - עולם מופלא לילדים
https://www.youkid.co.il
YouKid.co.il | יוקיד - עולם מופלא לילדים. ברוכים הבאים ל"Youkid" - עולם שלם של תוכן איכותי לילדים עם מגוון רחב של סרטים, הצגות, שירים ועוד המון תכנים בהתאמה אישית לעולמם הקסום של הילדים ובסביבה בטוחה.
חידות - אתר משחקים ופנאי לילדים ...
www.yo-yoo.co.il/hidot
הרמזים יעזרו לכם להתקדם לפתרון של החידה אבל אם ממש לא הצלחתם תוכלו לראות את התשובה לחידה , לכל החידות שלנו יש תשובות ופתרונות מלאים. תוכלו לבחור חידה ממגוון הקטגוריות שלנו : חידות בתמונות , לילדים , גפרורים , חשיבה , היגיון , קשות קלות ועוד מלא נושאים שמכילים חידות מסודרות.
7 חידות לילדים, שגם מבוגרים ייהנו מהן - הידברות
https://www.hidabroot.org/article/1130398
Oct 28, 2019 · הרב יגאל כהן – עד גיל 20 לא הכרתי את בורא עולם. ... אספנו בשבילכם 7 חידות לילדים, שיכולות לאתגר גם אתכם, המבוגרים – וגם להעלות חיוך על הפנים שלכם. כשתגלו את התשובה, כמובן.
100 שאלות טריוויה לילדים | בואו להראות לנו מי זה מלך הטריוויה - הפטריה
https://www.pitria.com › tag › שאלות-...
המבחן הקשה הזה יבדוק עד כמה טוב אתם מכירים את דגלי העולם · גלעד גזית ינו 7, 2020. אם גם אתם אוהבים חידונים תשמחו לדעת שהכנו לכם היום אתגר מיוחד, מדובר בשאלון ...
טריוויה לילדים שאוהבים ללמוד – חינוכי ומומלץ!
https://www.trivo.co.il › content › טרי...
עשרות אלפי שאלות טריוויה לילדים ידע כללי מחכות לכם כאן! ... ולראות מי הכי חכם בשלל נושאים ותחומים שמעניינים אותם, כמו עולם הטבע, מדע, חלל, גאוגרפיה ועוד.
חידות לילדים בנושא יבשות - שאלות ופתרונות
http://www.hida.co.il › יבשות
חידות לילדים – יבשות. חידון עם שאלות בנושא יבשות – באיזו יבשת נמצאת ארץ ישראל? היכן נמצא המדבר הכי גדול? מי גילה את יבשת אמריקה? ענו ובידקו אם צדקתם.
המבחן הקשה הזה יבדוק עד כמה טוב אתם מכירים את דגלי העולם
https://www.pitria.com/flags-of-the-world
Apr 14, 2020 · השאלון הזה יגלה לנו מי מכם באמת היה ער בשיעורי גאוגרפיה. אם גם אתם אוהבים חידונים תשמחו לדעת שהכנו לכם היום אתגר מיוחד, מדובר בשאלון בחן את עצמך שיבדוק עד כמה הייתם מרוכזים בשיעורי גיאוגרפיה, או בקיצור עד כמה אתם באמת זוכרים דגלים של מדינות מרחבי העולם.
חידות לילדים - חידונים עם תשובות להרחבת הידע הכללי בנושאים ...
www.hida.co.il/tag/ידע-כללי
ידע כללי. חידות לילדים בכיתה ג. •. חידות לילדים בכיתה ד. מי אני? סגנונות באומנות. מי אני? סגנונות באומנות - אימפרסיוניסטי, ריאליסטי, מופשט ועוד. האם תדעו לזהות את סגנון הציור לפי הרמזים והתמונה?
חידות לילדים - חידון כייפי בנושא דגלים
www.hida.co.il/דגלים
חידות לילדים – חידון אינטראקטיבי כייפי ומגניב ללימוד דגלים של מדינות. האם תדעו לזהות לאיזו מדינה שייך הדגל שבתמונה? בחרו את התשובה הנכונה ובדקו אם צדקתם
טריוויה בירות העולם – טריוויה קידס
https://www.triviakids.com/?p=346
ב ארצות / בינוני / טריוויה גאוגרפיה תויג ארצות / בירות העולם / חידון מאת Trivia Kids.
טריוויה קידס – טריוויה קידס | מבחר חידונים לגדולים וקטנים
https://www.triviakids.com
באתר מבחר עצום של חידונים לילדים וגם לגדולים יותר במגוון נושאים הכוללים: מדע, סרטים, סדרות טלוויזיה, תנ"ך, גאוגרפיה, ספורט, מחשבים, ספרות ועוד רבים אחרים.
טריוויה על ערים ארצות יבשות ומדינות - יויו
http://www.yo-yoo.co.il › trivia › quiz
בוא נראה כמה אתם מכירים על העולם שלנו. ... טריוויה על ערים ארצות יבשות ומדינות. בוא נראה כמה אתם מכירים על העולם שלנו. מאת אקולוקו2248.
סטייל - חידון המדינות - פרוגי
https://www.frogi.co.il › styling
חידון: חושבים שאתם מכירים את ארצות העולם? נכון, הלימודים עוד לא התחילו אבל בא לנו לאתגר אתכם קצת בשאלות גיאוגרפיה או יותר נכון שאלות על ...
חידות טריוויה קלות ומנוקדות לילדים - עם תשובות
http://www.pinat-hay.com › hidot-t-y...
חִידוֹת טְרִיוִיה לִיְלָדִים. לְהַלָּן 20 חִידוֹת, אַחֲרֵיהֶן תְּשׁוּבוֹת. בְּהֶמְשֵׁךְ עוֹד חִידוֹת, עִם עוֹד ...