חיפשת:

חותמת עשויה חרס או מתכת

תיאור אישי מעמק צורים | עיר דוד
https://www.cityofdavid.org.il › article
בשנה שעברה, לדוגמה, נמצאו תגליות משמעותיות, לרבות "בולה" (חותמת עשויה חרס או מתכת), שחושבים כי שמשה לאטום שקי בד המכילים כסף.
איך מכינים חותמת ומה הם סוגי החותמות ? | עדן מתנות
edgifts4u.com › איך-מכינים-חותמת
איך מתרחש תהליך יצירת חותמת?
בולה – האנציקלופדיה היהודית
https://jewiki.org.il/w/בולה
בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. מטרת הבולה הייתה לחתום מסמך.
בולה – האנציקלופדיה היהודית
jewiki.org.il › w › בולה
בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה.
בולה – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › בולה
בּוּלַה (מ לטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. מטרת הבולה הייתה לחתום מסמך. היא הוצמדה לשרוך שקשר את המסמך, ונטבעה ב טביעת חותם של כותב המסמך. בולות מ שושן מתקופת אורוכ.
בולה - מילון צרפתית
http://www.zarfatit.co.il › targum › בו...
בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה.
סוג של חותמת עשויה חרס או מתכת תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ...
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
ביטויים דומים: סוג של חותמת, עשויה חרס או מתכת 4 אותיות, מן חותמת עשויה חרס או מתכת מילון, סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת פירוש, מה זה סוג של חותמת, עשויה טין ...
סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת ...
https://www.crosswords.co.il/סוג-של-חותמת-עשויה-טין-או-מתכת
6/7/2019 · 6/7/2019 · סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת תשחץ, סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת תשבץ, מה זה סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת בתשחץ, מה זה סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת בתשבץ
בולה - מילון G
milon.g.co.il/targum/בולה
בּוּלַה (מ לטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת.פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. מטרת הבולה הייתה לחתום מסמך.
בולה : definition of בולה and synonyms of בולה ...
dictionary.sensagent.com/בולה/he-he
בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת.פירוש המילה הוא בועה, החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. ברומא העתיקה, התייחסה …
היום חל "צום גדליה" - הסבר קצר ...
https://www.tapuz.co.il/threads/היום-חל-צום-גדליה-הסבר-קצר.15533953
9/9/2021 · "בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. מטרת הבולה הייתה לחתום מסמך.
בולה - יוניונפדיה
https://he.unionpedia.org › בולה
שושן מתקופת אורוכ הבולה של קרל הרביעי, קיסר האימפריה הרומית הקדושה בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת.
היום חל "צום גדליה" - הסבר קצר | תפוז פורומים
www.tapuz.co.il › threads › היום-חל-צום
Sep 09, 2021 · "בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה.
בולה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בולה
בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה.
בולה – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/בולה
אם התכוונתם למשמעות אחרת, ראו בולה (פירושונים). בּוּלַה (מ לטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. מטרת הבולה הייתה לחתום מסמך. היא הוצמדה לשרוך שקשר את המסמך, ונטבעה ב טביעת חותם של כותב ...
בולה באנגלית | פירוש בולה בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › בולה
בּוּלַה (מלטינית: bulla, ברבים: bullae) היא סוג של חותמת, עשויה חרס (טין) או מתכת. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה.
חותמות דואר הרשות הפלסטינית בשנותיו הראשונות – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חותמות_דואר
הסכם אוסלו א' - העברת האחריות על רצועת עזה ויריחו
סוג של חותמת, עשויה חרס או מתכת ...
www.asklital.com/2018/03/סוג-של-חותמת-עשויה-טין-או-מתכת-סוג...
לא יודעים את התשובה? תשאלו את ליטל! שלום חברים. ההגדרה שברצוננו לפתור היום היא מן חותמת, עשויה חרס או מתכת. תוך מספר פעולות נגלה את הפתרונות האפשריים להגדרה זו. ראשית, הביטוי "סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת…
בולה. בּוּלַה היא סוג של חותמת ...
https://he.google-info.org/685231/1/בולה.html
בּוּלַה היא סוג של חותמת, עשויה חרס או מתכת. פירוש המילה הוא בועה – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. מטרת הבולה הייתה לחתום מסמך. היא הוצמדה לשרוך שקשר את המסמך, ונטבעה בטביעת חותם של כותב המסמך. ברומא העתיקה ...
כלי חרס - CET
lib.cet.ac.il › pages › item
שלבים בהתפתחות אומנות כלי החרס
BULLA – בולה סטודיו לעיצוב
bulla.co.il
בּוּלַה היא סוג של חותמת, עשויה חרס או מתכת שהיו קיימות בעת העתיקה. פירוש המילה הוא "בועה" – החותמות נקראו כך על שם צורתן שדמתה לבועה. חותמת משמשת כעדות על אותנטיות על מקוריות של מסמך.
סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת ...
https://www.israwords.co.il/סוג-של-חותמת-עשויה-טין-או-מתכת...
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת. זוהי הגדרה בת 31 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה. אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר!
סוג של חותמת תשחץ - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › סוג-של-חותמת-תשחץ
סוג של חותמת, עשויה טין או מתכת | סוג של חותמת עשויה חרס או מתכת תשבץ ... ראשית, נסתכל על ההגדרה "מן חותמת, עשויה טין או מתכת" בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות ...
נקודת המפגש: שומרון - סבסטיה
https://rysapir.blogspot.com/2011/12/blog-post.html
שומרון - סבסטיה. הידעתם כי תל שומרון-סבסטיה הוא אחד התלים הארכיאולוגים הגדולים ביותר בארץ ישראל ! שטחו מעל 700 דונם (להשוואה: תל לכיש - 125 דונם ). גובהו מעל פני הים כ- 460 מטרים ולפיכך מזג האויר בו נוח בכל עונות השנה. לאתר מספר תכונות מיוחדות: האתר לא קרוי על שם בונהו - עמרי מלך ישראל ...