חיפשת:

חוק תעודת זהות ביומטרית

חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי ... - נבו
https://www.nevo.co.il › law01
"תעודת זהות" – כמשמעותה בחוק המרשם. פרק ג': נטילת אמצעי זיהוי ביומטריים והפקת נתוני זיהוי ביומטריים. סימן א': נטילה והפקה לצורך הנפקת מסמך זיהוי.
חוק המאגר הביומטרי אושר - סקירה, משפטי
https://www.mishpati.co.il/article/13096
הוצאת תעודת זהות ביומטרית (הליך) – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › הוצאת_תעודת
תעודת זהות ביומטרית ראשונה מונפקת ללא עלות. צעיר שטרם מלאו לו 18: אם הוא מסכים לשמירת צילום טביעות אצבע במאגר הביומטרי, הוא חייב להגיע ללשכה עם אחד מהוריו (גם אם ההורים אינם נשואים זה לזו).
בקשה לתעודת זהות | רשות האוכלוסין וההגירה
www.gov.il › he › service
Jul 01, 2021 · בקשה לתעודת זהות. שירות זה מיועד למי שרוצה להגיש בקשה לתעודת זהות ישראלית. כדי לדעת מה צריך להביא ללשכה בחרו את האפשרות המתאימה לכם. חובה להציג תעודת זהות בקבלת שירות בלשכות הרשות. רישיון ...
בקשה לתעודת זהות | רשות האוכלוסין וההגירה
https://www.gov.il/he/service/biometric_smart_id_request
Jul 01, 2021 · בקשה לתעודת זהות. שירות זה מיועד למי שרוצה להגיש בקשה לתעודת זהות ישראלית. כדי לדעת מה צריך להביא ללשכה בחרו את האפשרות המתאימה לכם. חובה להציג תעודת זהות בקבלת שירות בלשכות הרשות. רישיון ...
חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע, ה תש"ע
https://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMM
על המבקש לצרף לטופס הבקשה שתי תמונות פספורט. 3. יש לציין. כי. הנפקת דרכון כרוכה באגרה. 4. מהאמור לעיל עולה כי כיום זיהוי הפונים להנפיק תעודת זהות ראשונה.
שאלות ותשובות בנושא תיעוד ביומטרי | רשות האוכלוסין וההגירה
https://www.gov.il › biometric_qa
תיעוד ביומטרי (תעודת זהות, דרכון ותעודת מעבר), הינו תיעוד הכולל אמצעים ונתונים ביומטריים ייחודיים לכל אדם. ... חוק הביומטריה – מה הוא קובע?
הפעלת תעודת זהות (ללא עלות) | רשות האוכלוסין וההגירה
www.gov.il › he › service
May 12, 2021 · הפעלה לתעודת זהות ראשונה. אם לא הפעלתם את התעודה באמצעות המסרון ואין לכם אפשרות להכנס לאזור האישי הממשלתי, אפשר להתקשר למוקד שירות ארצי 3450*, למסור את מספר תעודת הזהות ולבקש להפעיל את התעודה.
הפעלת תעודת זהות (ללא עלות) | רשות האוכלוסין וההגירה
https://www.gov.il/he/service/activation_of_smart_indentification_card
May 12, 2021 · הפעלה לתעודת זהות ראשונה. אם לא הפעלתם את התעודה באמצעות המסרון ואין לכם אפשרות להכנס לאזור האישי הממשלתי, אפשר להתקשר למוקד שירות ארצי 3450*, למסור את מספר תעודת הזהות ולבקש להפעיל את התעודה.
ואם אני לא רוצה? כל מה שצריך לדעת על המאגר הביומטרי - TechNation
https://www.themarker.com › technat...
מי צריך להנפיק דרכון או תעודת זהות ביומטרית? ... החל ב-1 ליוני 2017 נכנס חוק המאגר הביומטרי לתוקפו, והמשמעות היא שכל התעודות שיונפקו מעתה ...
זיהוי ביומטרי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › זיהוי_ביומטרי
ערך מורחב – חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע. במרץ 2008 אישרה ממשלת ישראל הצעת חוק הקוראת ליצירה מאגר ביומטרי לכל אזרחי ישראל.
חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ...
https://he.wikipedia.org › wiki › חוק_...
בהתאם לכך, נערך משרד הפנים להנפקתה של תעודת זהות ביומטרית, שתוצע לאזרחים במקביל לתעודת הזהות הרגילה, ותינתן למי שיבחר בכך. תקופת הניסוי החלה ביוני 2013 והייתה ...
חוק המאגר הביומטרי אושר - סקירה, משפטי
www.mishpati.co.il › article › 13096
מהי תעודת זהות ביומטרית?
חוק המאגר הביומטרי: סיכונים והזדמנויות - דין ומידע
http://din-online.info › pdf › ham17-11
יונפקו לאזרחי ישראל תעודות זהות חכמות ודרכונים עם שבב אלקטרוני. ,. הכוללים נתוני. זיהוי ביומטריים שיישמרו במאגר מידע מרכזי. המאמר מ.
הוצאת תעודת זהות ביומטרית (הליך) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › הוצאת_ת...
החל מיוני 2017 ניתן להנפיק תעודות זהות ביומטריות בלבד בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה (לא ניתן להנפיק או להאריך תוקף לתעודת זהות שאינה ביומטרית).
הוצאת תעודת זהות ביומטרית (הליך) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/הוצאת_תעודת_זהות_ביומטרית
תעודת זהות ביומטרית ראשונה מונפקת ללא עלות. צעיר שטרם מלאו לו 18: אם הוא מסכים לשמירת צילום טביעות אצבע במאגר הביומטרי, הוא חייב להגיע ללשכה עם אחד מהוריו (גם אם ההורים אינם נשואים זה לזו).
חוק המאגר הביומטרי אושר בקריאה שנייה ושלישית בכנסת - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › item
לפי החוק השנוי במחלוקת, שאושר לאחר מאבק של שנים, יוכנסו אמצעי זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי, כגון תעודת זהות ודרכון, ובמאגרי מידע.
חוק החזקת תעודת זהות והצגתה - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › חוק...
”קצין משטרה בכיר“ ו”ראש רשות מקומית“ – לרבות אדם שהוסמך על ידי אחד מהם בכתב לצורך חוק זה;. ”תושב“ ו”תעודת זהות“ – כאמור בחוק מרשם האוכלוסין, ...
חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים ...
https://he.wikipedia.org/wiki/חוק_הכללת_אמצעי_זיהוי...
חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע, התש"ע-2009‏ (המוכר בשם המקוצר: חוק המאגר הביומטרי) קובע נטילת טביעות אצבעות ותצלומי פנים של כלל תושבי ישראל ושילוב נתונים אלו בתעודות זהות, בדרכונים דיגיטליים ובמאגר נתונים ממשלתי לצורך שימוש בנתונים במערכות זיהוי ביומטרי שיאפשרו ניהול בקרת גישה וסיוע באיתור אנשים החשודים בפלילים על ידי גורמי אכיפת החוק. החוק התקבל למרות ביקורת ומאבקים צ…
חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי ...
he.wikipedia.org › wiki › חוק_הכללת
בהתאם לכך, נערך משרד הפנים להנפקתה של תעודת זהות ביומטרית, שתוצע לאזרחים במקביל לתעודת הזהות הרגילה, ותינתן למי שיבחר בכך. תקופת הניסוי החלה ביוני 2013 והייתה אמורה להסתיים בסוף יוני 2015.