חיפשת:

חוק חובת דיווח קטינים

חובת הדיווח בישראל - בית הספר לעבודה סוציאלית
https://social-work.biu.ac.il › files › shared › divuach
קטינים. לבין חובת הדיווח במקרי התעללות. במבוגרים חסרי ישע ... חוק למניעת התעללות בקטינים וחסרי ישע ... חובות דיווח נוספות קיימות במספר מצומצם של חוקים.
Haruv | חוקי המדינה בנושא של פגיעות מיניות - מאגר מידע - Haruv
https://haruv.org.il/research-info/מאגר-מידע-על-ילדים-נפגעי...
חוק חובת דיווח - למה, למי ועל מי?
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...
חובת דיווח (תיקון: תש"ן, תשנ"א) (א) היה לאדם יסוד סביר לחשוב כי זה מקרוב נעברה עבירה בקטין או בחסר ישע בידי האחראי עליו, חובה על האדם לדווח על כך בהקדם האפשרי לפקיד סעד או למשטרה; העובר על הוראה זו, דינו - מאסר שלושה חדשים. (ב)
דיווח על התעללות בקטינים (זכות) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/דיווח_על_התעללות_בקטינים
חוק חובת דיווח - למה, למי ועל מי?
cms.education.gov.il › EducationCMS › Units
חובת דיווח (תיקון: תש"ן, תשנ"א) (א) היה לאדם יסוד סביר לחשוב כי זה מקרוב נעברה עבירה בקטין או בחסר ישע בידי האחראי עליו, חובה על האדם לדווח על כך בהקדם האפשרי לפקיד סעד או למשטרה; העובר על הוראה זו, דינו - מאסר שלושה חדשים. (ב)
חובת דיווח חוק העונשין
http://www.psychology.org.il › UserContent › files
חובת דיווח )תיקון מס' ... לדווח על כך בהקדם האפשרי לעובד סוציאלי שמונה לפי חוק או למשטרה; העובר על ... חובת דיווח לפי סעיף זה לא תחול על קטין. )תיקון מס'.
חובת דיווח על עבירה בקטין או בחסר ישע – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חובת_דיווח_על
חובת דיווח על עבירה בקטין או בחסר ישע נקבעה בשנת 1989 (תש"ן) בתיקון מס' 26 ל חוק העונשין בסעיף 368ד, המחייב דיווח על פגיעה בחסר ישע. בתיקון הנ"ל נוסף לחוק סימן ו'1: פגיעה בקטינים ובחסרי ישע לחוק העונשין (שבו סעיפים 368א-368ה), שהוא חקיקה מרכזית להגנה על קטינים וחסרי ישע ומניעת התעללות או ...
חובת דיווח על עבירה בקטין או בחסר ישע – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חובת_דיווח_על_עבירה_בקטין_או...
חובת דיווח על עבירה בקטין או בחסר ישע נקבעה בשנת 1989 (תש"ן) בתיקון מס' 26 לחוק העונשין בסעיף 368ד, המחייב דיווח על פגיעה בחסר ישע. בתיקון הנ"ל נוסף לחוק סימן ו'1: פגיעה בקטינים ובחסרי ישע לחוק העונשין (שבו סעיפים 368א-368ה), שהוא חקיקה מרכזית להגנה על קטינים וחסרי ישע ומניעת התעללות או פגיעה בהם. עד לתיקון זה לא הייתה חובה לדווח על פגיעה בקטין או בחסר ישע על ידי האחראים עליו.
חובת הדיווח על עבירות בקטינים ובחסרי ישע : של פקיד הסעד מעמדו ...
https://mishpat.ac.il › uploads › 2019/03 › תחיה-ש...
תוקן חוק העונשין ונקבעה בו חובת דיווח על פגיעה והתעללות. בקטינים ובחסרי ישע. חובה זו מחייבת כל אדם, לרבות אנשי מקצוע,. אחראים על קטינים או על חס.
חובת הדיווח - acft.org.il
https://www.acft.org.il/ArticlePrint.aspx?id=372
חובת דיווח הקבועה בחוק העונשין (ההדגשות אינן במקור): ... בגיר שמדווח על פגיעה בבן משפחה בעבר כאשר שניהם היו קטינים. ... על עורך הדין להבהיר ללקוח כי הלקוח חב בחובת דיווח על כך מכוח חוק העונשין. אם ...
עבירות נגד קטינים - חובת דיווח - עו"ד עידית רייכרט - עורך דין פלילי בצפון
https://reichert-law.co.il › מאמרים
עבירות נגד קטינים, מקימות קמה חובת הדיווח. ... ומה הסנקציה על אי דיווח? ... חובה עליו לדווח על כך בהקדם האפשרי לפקיד סעד חוק או למשטרה.
תיקון מספר 26 לחוק העונשין - "חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע ...
https://www.kolzchut.org.il/he/תיקון_מספר_26_לחוק_העונשין_-_"חוק...
"חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע" הוא תיקון מספר 26 לחוק העונשין או סימן ו' בפרק י' לחוק העונשין. סימנים ו'1 ו-ו'2 לפרק י' (פגיעות בגוף) בחוק העונשין קוצבים את עונשם של מי שפגעו בקשיש, בקטין או בחסר ישע במקרים שונים.
דיווח על התעללות בקטינים - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › דיווח_על...
חובה לדווח לרשויות אודות מידע או חשד כי קטין או חסר ישע מצוי בסיכון או נתון ... רשימת העבירות עליהן חלה חובת הדיווח מנויה בסעיף 368ד(ח) בחוק ...
על חוק חובת הדיווח - עמותת אפשר
www.efshar.org.il › על-חוק-חובת-הדיווח
מה קורה לאחר הדיווח?
על חוק חובת הדיווח - עמותת אפשר
https://www.efshar.org.il › על-חוק-חוב...
במסגרות חינוך – קיימת חובת דיווח גם ביחס לפגיעה בקטין שלא על ידי האחראי (לדוגמה: פגיעה על ידי קטין אחר). חובת הדיווח לא חלה על קטינים. חשוב להדגיש, כי המדווח ...
חובת הדיווח - אגודת היועצים והמטפלים במשפחה בישראל
https://www.acft.org.il › ArticlePrint
(ג) היה לאחראי על קטין או חסר ישע יסוד סביר לחשוב כי אחראי אחר על קטין או חסר ישע עבר בו עבירה, חובה עליו לדווח על כך בהקדם האפשרי לעובד סוציאלי שמונה לפי חוק ...
על חוק חובת הדיווח - עמותת אפשר
https://www.efshar.org.il/על-חוק-חובת-הדיווח
דיווח לעובדים סוציאליים לחוק הנוער על פגיעה בקטינים - הכנסת
https://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMM
פי סעיף זה חובת הדיווח אינה חלה על קטין. לפי סעיף זה, כאשר מגיע. למשטרה. דיווח ע. ל פגיעה בקטין, עליה להעביר אותו. לעובד סוציאלי שמונה. לפי חוק, ולא.
חובת דיווח: מתי חובה לדווח על עבירה פלילית? אלעד שאול ושות'
https://www.ese.co.il/חובת-דיווח
1989 - פרשת ההתעללות בפעוטה מורן - חובת הדיווח על פגיעה ...
https://www.gov.il/he/Departments/publications/reports/roots_1989
Mar 20, 2019 · בהצעתם, ציינו חברי הכנסת פורת וצוקר: "הפגיעה במי שאין בכוחו להגן על עצמו כגון ילדים זקנים ונכים, (בהצעת חוק זו- חסרי ישע), מצדיקה התייחסות מיוחדת של המחוקק, הן בדיני ענישה והן לגבי חובת דיווח על פגיעה בחסרי ישע".
חובת הדיווח על התעללות בקטינים וחסרי ישע במסגרת חוק לא ...
https://seminarion.co.il/downloads/חובת-הדיווח-על-התעללות...
מילות מפתח: CAPTA, אכיפה, אכיפת חובת דיווח, אכיפת חובת הדיווח, אלימות, אלימות נגד ילדים, אלימות נגד קטינים, דיווח, דיווח לרשויות, דיווח על התעללות בקטינים, דין זר, החובה לדווח, החוק בארה"ב, החוק בארצות הברית, החוק למניעת התעללות בקטינים וחסרי ישע, היקף התעללות בקטינים, היקף ...
2.1-11 חובת הדיווח על עברה בקטין על פי חוק וחקירת תלמידים ...
cms.education.gov.il › EducationCMS › Applications
בשל שינויים בסעיף 368-ד' בחוק העונשין (ס"ק ג'-2), תשל"ז-1977 אנו מפרסמים חוזר מנכ"ל העוסק בנושא הדיווח על עברה פלילית בקטין. השינוי קובע הוספת חובת דיווח על עברות מין שנעשו בתלמיד קטין בידי בן משפחה מתחת לגיל 18.
חובת הדיווח - acft.org.il
www.acft.org.il › ArticlePrint
מהי חובת הדיווח/ הידוע. החוק מטיל אחריות ישירה על אנשי מקצוע לדיווח על פגיעה בקטינים או בחסרי ישע בידי אחראי עליהם. חובת דיווח הקבועה בחוק העונשין (ההדגשות אינן במקור): 368ד. (א) היה לאדם יסוד ...
חוק חובת דיווח - למה, למי ועל מי?
https://cms.education.gov.il › hafalot
העושה בקטין או בחסר ישע מעשה התעללות גופנית, נפשית או מינית, דינו - מאסר שבע שנים; היה העושה אחראי על קטין או חסר ישע, דינו - מאסר תשע שנים.
דיווח על התעללות בקטינים (זכות) – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › דיווח_על
קטינים עד גיל 18: נפגעי עבירות פליליות שונות (עבירות מין, אלימות, הזנחה והתעללות) שבוצעו כלפיהם לאחרונה על-ידי האחראי עליהם. נפגעי עבירות מין שבוצעו על-ידי בן משפחה שטרם מלאו לו 18 שנה. נפגעי עבירות מין, גרימת חבלה חמורה או התעללות שבוצעה בתחומי מעון, מסגרת חינוכית או טיפולית.