חיפשת:

חוף עין בוקק קורונה

חוף עין בוקק | כל המידע באתר התיירות של ים המלח
www.godeadsea.com/category/חוף-עין-בוקק
חוף עין בוקק שוכן בחלקו הדרום-מערבי של ים המלח, באזור המלונות, בצמוד למרכז מסחרי עין בוקק. חוף הרחצה פתוח לכולם ללא תשלום. חוף עין בוקק כולל בעצם שני חופים: דרומי ומרכז, ובשניהם יש סככות צל ...
חוף עין בוקק: מקום רחצה ציבורי ומפתיע בים המלח - טיולי
https://www.tiuli.com › חוף-עין-בוקק-מ...
אזור המלונות שליד עין בוקק מחולק לצפוני ודרומי, ולאורכו ישנם כמה חופי רחצה ציבוריים מוכרזים, כאשר בחלק הדרומי יש גם חוף רחצה מופרד לציבור הדתי.
הכירו את הדרכים הצדדיות באזור ים המלח - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
ים המלח זה לא רק חוף ביאנקיני ומלונות עין בוקק. ... השיא של ים המלח סירות חצו אותו בתדירות של שליחי "תן ביס" במרכז תל-אביב בימי הקורונה.
חופי ים המלח נסגרו מחשש הקורונה: הציבור מתבקש לא להגיע
https://beersheva.mynet.co.il/coronavirus/article/H106UZpSU
Mar 16, 2020 · קורונה / הכי נצפות בבאר שבע והנגב ... (עין בוקק צפון), חוף מספר 8- עין בוקק דרום , חוף מספר 17- מלון דניאל, חוף מספר 7- סולריום, חוף מספר 6- ישרוטל, חוף מספר 5- בין לאומי, חוף מספר 4- לאונרדו פלאז'ה (הרודס ...
חופי ים המלח נסגרו מחשש הקורונה: הציבור מתבקש לא להגיע
https://beersheva.mynet.co.il › article
בהתאם לצו החירום ולהנחיות משרד הבריאות על איסור התקהלות, נסגרו מהיום (שני) בהוראת ראש המועצה האזורית תמר, חופי הרחצה בים המלח.
החוף הנפרד בעין בוקק - מועצה אזורית תמר
https://www.ma-tamar.org.il › 26-09-...
נמצא באזור הדרומי של מתחם המלונות, עין בוקק, צמוד לחוף "חמי זוהר" ופתוח כל ימות השנה בימים ... בתוכנות ניווט ניתן לרשום: חוף נפרד ים המלח.
החוף הנפרד בעין בוקק
https://www.ma-tamar.org.il/26-09-2019-חופי-עין-בוקק
מושב עין חצבה. סיפור מקומי עין חצבה; מושב נאות הכיכר. קליטה בנאות הכיכר; סיפור מקומי נאות הכיכר; מושב עין תמר. פארק אקולוגי - פארק נחל אמציהו; סיפור מקומי עין תמר; כפר שיתופי הר עמשא. סיפור מקומי הר עמשא
חוות דעת על חוף עין בוקק - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
חוף עין בוקק, עין בוקק: ראה 560 חוות דעת, מאמרים ו-579 תמונות של חוף עין בוקק, המדורגת מס' 1 ב-Tripadvisor מתוך 11 אטרקציות בעין בוקק.
המלצות לים המלח: אטרקציות, אוכל ולינה - Mako
https://www.mako.co.il › magazine
חופי עין בוקק. רצועת החופים הסמוכה למלונות הצפוניים של מתחם התיירות בעין בוקק. גם חופים אלו מוכרזים, פתוחים ומונגשים לכולם.
אישור להכרזת אזור עין-בוקק – חמי זוהר כ"אי ירוק" | משרד הבריאות - Gov
https://www.gov.il › news
ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה היום (ו׳, במשאל טלפוני) את ההכרזה כ"אי ירוק" על אזור עין-בוקק – חמי זוהר.
המלונות בים המלח נפתחו, וגם מי שהגיע בלי בדיקת קורונה הצליח לנפוש
https://www.haaretz.co.il › magazine
בפאתי מתחם הבידוק, בואכה ים המלח, צמח לו חוף מאולתר באזור שהרחצה בו ... בכניסה ל"אי הירוק" - מתחם התיירות והמלונות בעין בוקק וחמי זוהר.
טרגדיה בים המלח: גבר בן 70 נמשה מהמים ללא רוח חיים | חדשות ...
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-864710
Sep 13, 2021 · חוף עין בוקק, צילום: אסף פינצ'וק. גבר בן 70 נמשה אחר הצהריים (ראשון) מים המלח בסמוך לחוף עין בוקק, כשהוא ללא רוח חיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. על פי הערכות של אנשי ההצלה, האיש ככל הנראה איבד את הכרתו כשהיה במים.
חוף עין בוקק | DeadSea.com
https://www.deadsea.com/he/explore/חופי-ים-המלח/חופים-דרומיים...
חוף עין בוקק שופץ לאחרונה וכלל את כל השירותים הנדרשים ללא עלות כניסה. ניתן למצוא טיילת לאורך רצועת החוף, שימשיות להצלה מחוץ ובתוך המים, מדשאות, כסאות שיזוף
חוף עין בוקק: מקום רחצה ציבורי ומפתיע בים המלח - דרום ים ...
https://www.tiuli.com/points-of-interest/621
Nov 22, 2017 · כל המידע על חוף עין בוקק: מקום רחצה ציבורי ומפתיע בים המלח אזור המלונות שליד עין בוקק מחולק לצפוני ודרומי, ולאורכו ישנם כמה חופי רחצה ציבוריים מוכרזים, כאשר בחלק הדרומי יש גם חוף רחצה מופרד לציבור הדתי.