חיפשת:

חוף ים עם שובר גלים

האם שבעה שוברי גלים חדשים ישנו לתמיד את חופי הים של הרצליה ...
www.tzomet-hrz.co.il › news › 36809
Jun 05, 2020 · מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה אמורה לדון בישיבתה ביום שני הבא באישור תוכנית חזות חוף הים, במסגרתה אמורים לקום לאורך חופי הרצליה שבעה שוברי גלים חדשים, בנוסף לשלושה הקיימים מול חופי אכדיה.
יש לי יום יום ים: 7 חופים מומלצים במיוחד לבילוי עם כל ...
https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5000071,00.html
קיץ על החוף: 5 חופים שישמרו על המשפחה שלכם - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il › item
בניגוד לחוף ירושלים, חוף הסלע בבת ים מתמלא במהירות ולכן כדאי להגיע בשעות ... החוף עצמו מוכרז כמעט לחלוטין אבל לא תמצאו שם שוברי גלים.
שובר גלים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שובר_גלים
שובר גלים הוא מבנה, נייח או צף, המוצב בים ומיועד לרכך את אנרגיית הגלים. בכך שובר הגלים יוצר השקטה (רגיעה) של פני המים המצויים מעברו.
יש לי יום יום ים: 7 חופים מומלצים במיוחד לבילוי עם כל המשפחה
https://xnet.ynet.co.il › articles
חוף ים מוצלח הוא כזה שיש בו תנאי שכשוך טובים, חול מפנק, ... לחוף שני שוברי גלים, האחד לרוחב הים, אשר יוצר בריכת שכשוך טבעית לקטנטנים שלא ...
9 החופים המוזהבים והיפים באשדוד - טיולי
www.tiuli.com › articles › 665
Jun 11, 2019 · לראות אמנות על חוף הים באשדוד – לא תאמינו איך שוברי גלים, או בשמם המקצועי טטריפודים, יכולים להפוך מגוש בטון יצוק ומשעמם ליצירת אומנות מרהיבה. ולא סתם גוש בטון – כל שובר גלים בגודל שלושה מטרים ובמשקל של יותר מ-12 טון. 9 אומנים נבחרו להפוך את שוברי הגלים לפסלים צבעוניים, שאי אפשר להתעלם מהם.
חופים לילדים- חופי ים מומלצים לבילוי עם הילדים | האגיס
חוף שנראה טבעי, עם צוקי כורכר השומרים על הנוף ומסתירים את העיר. שימו לב שאין בחוף שובר גלים ולכן כדאי לשמור על הילדים היטב. חוף הבונים. רצועת חוף, מהיפות בארץ. על …
שובר גלים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שובר_גלים
שובר גלים. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. ערך זה עוסק במבנה של שוברי גלים. אם התכוונתם לסדרת נעורים ישראלית, ראו שוברי גלים. שוברי גלים המגנים על נמל. שובר גלים בחוף תל אביב. שובר גלים ...
יש לי יום יום ים: 7 חופים מומלצים במיוחד לבילוי עם כל המשפחה ...
xnet.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5000071,00
חוף מי עמי, אשדוד
חופי רחצה - החברה הכלכלית לאשקלון
http://www.chakal.co.il › תיירות-ונופש
כ-12 קילומטרים של חופים מרהיבים ורחבי ידיים מעטרים את אשקלון, עיר אשר הים ... החוף הארוך ורחב הידיים כולל שוברי גלים והוא נחשב נוח וידידותי לקהל הרוחצים.
9 החופים המוזהבים והיפים באשדוד - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/665/חוף-הים-באשדוד-9-החופים-היפים...
Jun 11, 2019 · לראות אמנות על חוף הים באשדוד – לא תאמינו איך שוברי גלים, או בשמם המקצועי טטריפודים, יכולים להפוך מגוש בטון יצוק ומשעמם ליצירת אומנות מרהיבה. ולא …
חופים מומלצים לילדים ולכל המשפחה לחופש הגדול - הארץ
https://www.haaretz.co.il › travel › M...
החוף מגודר, יש בו מזח שובר גלים, ובחלקו הצפוני ישנה מעין בריכה אשר מתאימה לילדים. במקום יש גם סככות, שירותים, מקלחות, שירותי הצלה וניקיון.
חופים מומלצים לילדים ולכל המשפחה לחופש הגדול - טיולים עם ...
https://www.haaretz.co.il/travel/travel-with-kids/MAGAZINE-1.9026629
Jul 30, 2020 · החוף: חוף שבי ציון הנמצא בישוב הצפוני. החוף מגודר, יש בו מזח שובר גלים, ובחלקו הצפוני ישנה מעין בריכה אשר מתאימה לילדים. במקום יש גם סככות, שירותים, מקלחות, שירותי הצלה וניקיון.
האם שבעה שוברי גלים חדשים ישנו לתמיד את חופי הים של הרצליה ...
https://www.tzomet-hrz.co.il › news
החשש: ריבוי מקרי טביעה, פגיעה אקולוגית, הפרעה לפעילות הספורט הימי, פגיעה נופית ולא רק. העירייה מתעקשת שתוכנית הקמת שוברי הגלים תמנע את גריעת ...
חופי הים של הגליל המערבי - כיף בישראל
https://www.funisrael.co.il › חופי-ים
חוף יפהפה, מסודר, על שפת הים של מושב שבי ציון ממש לפני הכניסה לנהרייה.. בחוף שובר גלים היוצר אזור רגוע ונעים לשחייה. הסלעים יוצרים אזור של מים נמוכים בו ...
מצפון עד דרום: 10 חופים מומלצים עם ילדים קטנים - MamaLeidig
https://www.mamaleidig.com › חופים-...
אבל עם כמה שאנחנו אוהבות ים, דבר אחד בטוח – ילדים משוגעים על ים. ... אופציה לצל, שוברי גלים, מקלחות נוחות ביציאה ועדיף גם שירותי הצלה.
חופים מומלצים לילדים ולכל המשפחה לחופש הגדול - טיולים עם ...
www.haaretz.co.il › travel › travel-with-kids
Jul 30, 2020 · החוף: חוף שבי ציון הנמצא בישוב הצפוני. החוף מגודר, יש בו מזח שובר גלים, ובחלקו הצפוני ישנה מעין בריכה אשר מתאימה לילדים. במקום יש גם סככות, שירותים, מקלחות, שירותי הצלה וניקיון.
חוף הים באשדוד: 9 החופים היפים וכל הסיבות להגיע דווקא לכאן - טיולי
https://www.tiuli.com › articles › חוף-...
ולא סתם גוש בטון – כל שובר גלים בגודל שלושה מטרים ובמשקל של יותר מ-12 טון. 9 אומנים נבחרו להפוך את שוברי הגלים לפסלים צבעוניים, שאי אפשר להתעלם ...
מצפון עד דרום: 10 חופים מומלצים עם ילדים קטנים - MamaLeidig
www.mamaleidig.com › חופים-מומלצים-עם
May 29, 2018 · חוף נוח ונגיש שפשוט כיף לשבת בו. יש שירותים ומקלחות וחניה מסודרת ונגישה (בתשלום). צילום: pixabay. 9. חוף ריווירה, אשדוד חוף משפחות עם הנגשה לנכים וסככת צל מרוצפת, במקום מתקני שעשועים מוצלים. 10.
חופים לילדים- חופי ים מומלצים לבילוי עם הילדים | האגיס
www.huggies.co.il › articles › toddler
חוף שנראה טבעי, עם צוקי כורכר השומרים על הנוף ומסתירים את העיר. שימו לב שאין בחוף שובר גלים ולכן כדאי לשמור על הילדים היטב. חוף הבונים. רצועת חוף, מהיפות בארץ. על החוף מפרצי רדודים ואיים קטנים.