חיפשת:

חוף הצוק הרצליה כתובת

חוף הצוק - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
www.tiuli.com › attractions › 500
חוף הצוק הוא החוף הצפוני ביותר של תל-אביב-יפו והגובל עם חוף הרצליה. מדובר בנקי, נעים ומסודר, כאשר שני החופים (צפון/דרום) מהווים מתחם אחד, עם שתי סוכות מציל.
חוף הצוק – iNature - טבע ונופים בישראל
https://inature.info › wiki › חוף_הצוק
איך להגיע: חוף הצוק הינו החוף הצפוני ביותר של העיר תל אביב-יפו וממוקם כקילומטר מערבית לצומת גלילות, בין המרינה בהרצליה (חוף הרצליה) לבין חוף תל ברוך מדרום.
סכנה בחוף: חלק ממצוק קרס באחד מחופי הרצליה - Ynet
https://www.ynet.co.il › article
לאחר התייעצות שנערכה הוחלט לסגור ולגדר מיידית את חוף הים למרגלות המצוקים המסוכנים, הנמצאים בחופי העיר. 2 צפייה בגלריה. הצוק שקרס. המצוק שקרס.
חוף הצוק - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › תל אביב
כל המידע על חוף הצוק - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, ... חוף הצוק הוא החוף הצפוני ביותר של תל-אביב-יפו והגובל עם חוף הרצליה.
חוף הצוק - הרצליה - חיים כהנוביץ אדריכלות נוף
https://kahanovi.com › חוף-הצוק-הרצליה
חוף הצוק – הרצליה. משרד אדריכלות נוף - חיים כהנוביץ טל: 03-6132165/6 פקס: 03-7527684 כתובת: רח' דב פרידמן 8, רמת-גן 52503 ...
חוף הצוק – iNature
https://inature.info/wiki/חוף_הצוק
Nov 11, 2011 · חוף הצוק מתאים מאד לפעילויות החוף האופייניות בעונת הקיץ: משחקי מטקות, קייט סרף (ספורט גלישה על גלשנים המחוברים לעפיפוני ענק), שחייה, ישיבה על החוף ומשחקים בחול, שני מזנונים נמצאים בחוף (אחד בסמוך לכניסה הצפונית ואחד בסמוך לכניסה הדרומית) …
חניון קרוואנים בחוף הצוק בתל אביב
www.campark.co.il › places › caravan-center
חניון קרוואנים בחוף הצוק הצפוני בתל אביב. בחניון של חוף הצוק על גבול התל אביב והרצליה, ניתן להחנות את הקרוואן מול הים (על הצוק), בחוף עצמו יש מקלחות מסודרות ושירותים, ניתן למלא מיכל מים בחוף.
מפה של רחוב חוף הצוק בתל אביב יפו - מפות בזק B144
maps.b144.co.il › מפת-תל-אביב-יפו
מפה של חוף הצוק בתל אביב יפו עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב חוף הצוק ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה
חוף הצוק - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/500
חוף הצוק הוא החוף הצפוני ביותר של תל-אביב-יפו והגובל עם חוף הרצליה. מדובר בנקי, נעים ומסודר, כאשר שני החופים (צפון/דרום) מהווים מתחם אחד, עם שתי סוכות מציל.
חוף הצוק הצפוני | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Hatzuk
החוף הצפוני ביותר של תל-אביב-יפו, הגובל עם חוף הרצליה. הכניסה לחוף הינה ללא תשלום. חוף הצוק הצפוני זכה בתו התקן הבין לאומי היוקרתי "דגל כחול", הניתן לחופים ...
HaTsuk Beach | חוף הצוק - YouTube
https://www.youtube.com › watch
HaTsuk Beach is the northest beach in Tel Aviv, on the border of Herzliya. חוף הצוק הוא החוף הצפוני ...
איך מגיעים לחוף הצוק? | מגיעים
www.magihim.co.il/?target=195
רוצים לדעת איך מגיעים לחוף הצוק? טלפון, מפה, כתובת ופרטים נוספים אודות חוף הצוק מחכים לכם באתר מגיעים.
החופים הכי טובים בישראל - Mako
https://www.mako.co.il › tips
חוף הצוק תל אביב- באדיבות עיריית תל אביב יפו ... החוף, הנמצא דרומית למרינה של הרצליה, היה ידוע בעבר כחוף שנכים יכלו להגיע אליו עצמאית אפילו ...
10 מלונות החוף הטובים ביותר בהרצליה, ישראל | Booking.com
www.booking.com › beach › city
מקום האירוח מרינה טאוורס – הרצליה (Marina Towers - Herzeliya) נמצא במרחק של 700 מ’ מחוף הצוק, ומציע בריכת שחיה חיצונית עונתית, מכון כושר ודלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה. קודם כל היחס המדהים של אבי .
חופי הים של הרצליה
https://www.herzliya.muni.il › ...
שעות הפעילות בחוף יהיו כמו בשאר החופים במהלך עונת הרחצה. בימים א' עד ה' וערבי חג החוף פתוח לרחצה בין השעות 7:00 עד 16:00, ובימי ו', שבתות וחגים מ-7:00 עד 17:00.
חופי הים של הרצליה
www.herzliya.muni.il › beach
חופי הים של הרצליה. (לחצו על המפה להגדלה) החל מיום רביעי, 6.10.21, יפעלו תחנות חורף - תחנות הצלה בשני חופים מוכרזים לרחצה: אכדיה דרום (חוף הנכים) וחוף השרון. בין השעות: 7:30 בבוקר ועד 16:00 אחה"צ. בחופים ...
חניון קרוואנים בחוף הצוק בתל אביב
https://www.campark.co.il/places/caravan-center/חוף-הצוק-הצפוני
בחוף הצוק הצפוני בתל אביב על גבול הרצליה ניתן להחנות חינם את הקרוואן. מרחק קצר מנקודת מים ומקלחות מסודרות. מחפשים חניון קרוואנים בחוף הים בתל אביב?
חוף הצוק – iNature
inature.info › wiki › חוף_הצוק
Nov 11, 2011 · חוף הצוק הינו החוף הצפוני ביותר של העיר תל אביב-יפו וממוקם כקילומטר מערבית לצומת גלילות, בין המרינה בהרצליה (חוף הרצליה) לבין חוף תל ברוך מדרום.
חוף הצוק הצפוני | עיריית תל אביב-יפו
www.tel-aviv.gov.il › Visitors › Beaches
החוף הצפוני ביותר של תל-אביב-יפו, הגובל עם חוף הרצליה. חוף הצוק הצפוני זכה בתו התקן הבין לאומי היוקרתי "דגל כחול", הניתן לחופים העומדים בסטנדרטים גבוהים בתחומים: חינוך סביבתי ומידע, איכות מי הרחצה, ניהול סביבתי, בטיחות ...
חוף נפרד הרצליה - נהנים בישראל
https://www.enjoyingisrael.com/he/attractions/52991/חוף-נפרד-הרצליה
כתובת הרצליה Opening hours 24/7 ... +972-9-9565591 דוא"ל or@herzliya-marina.co.il אתר אינטרנט bit.ly. אטרקציות דומות. חוף הצוק.