חיפשת:

חוף אלמוג אילת

אחריות למחיר הטוב ביותר | לינה באילת | מלון בוטיק באילת
herbertsamuel.com › the-reef-eilat-hotel
חופשה בארץ ברגע האחרון הכוללת לינה באילת במלון הריף אילת. בואו להנות מחופשה חלומית בריף, מלון בוטיק באילת אשר נמצא על שפת הים האדום.
בית הארחה פנינת חוף אלמוג - אילת - Hotels.com
https://he.hotels.com › ... › בית הארחה פנינת חוף אלמוג
צפו במבצעים עבור בית הארחה פנינת חוף אלמוג, כולל החזר מלא על המחירים עם ביטול חופשי. האורחים נהנים ממיקום מרכזי. כמה דקות הליכה אל שמורת טבע חוף האלמוגים.
חוף אלמוג, שמורת האלמוגים באילת, אטרקציות לילדים באילת
https://kinderland.co.il/attraction/חוף-אלמוג-2
חוף אלמוג הוא שמורת טבע ימית שאינה חוף מוכרז שמומלץ להגיע אליה עם הילדים לצלילה עם שנורקלים ומסיכות ולראות מקרוב את פלאי הטבע שמסתתים מתחת למים הכחולים והקרים של ים סוף. במימי השמורה תוכלו לראות מושבות של אלמוגים ודגים טרופיים צבעוניים, שושנות ים, צדפות ועוד לאורך של כקילומטר באחת משמורות האלמוגים המפורסמות המושכת אליה חובבי צלילה מכל העולם.
שמורת טבע חוף אלמוגים | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/שמורת-טבע-חוף-אלמוגים
שמורת טבע חוף אלמוגים אילת שונית אלמוגים מהמפורסמות והיפות בעולם שמורת הטבע חוף אלמוגים ממוקמת על רצועת החוף הדרומית של אילת, ומתפרשת לאורך 1200 מטר של יופי מרהיב וחיים תת מימיים עשירים. השונית הצפונית בעולם, וגם אחת המפורסמות שבו, מאפשרת לכם לבוא ולצפות ב"גן" צבעוני מתחת למים, המאכלס בהרמוניה אינספור זני דגים, אלמוגים, שושנות ים, חסרי חוליות ועוד.
חוות דעת על שמורת טבע חוף האלמוגים - אילת, ישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › דברים לעשות באילת
שמורת טבע חוף האלמוגים, אילת: ראה 1538 חוות דעת, מאמרים ו-862 תמונות של שמורת טבע חוף האלמוגים, המדורגת מס' 5 ב-Tripadvisor מתוך 42 אטרקציות באילת.
דירות נופש אלמוגים, אילת – מחירים מעודכנים לשנת 2022
https://www.booking.com/hotel/il/almog-eilat.he.html
דירות אלמוג אילת (דירות נופש אלמוגים) ממוקמות באילת ומציעות יחידות אירוח מודרניות עם מרפסת או פטיו ואינטרנט אלחוטי חינם. יחידות הסטודיו ממוקמות באזור מגורים וכולן כוללות מיזוג אוויר ...
שמורת טבע חוף האלמוגים – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il/reserve-park/שמורת-טבע-חוף-האלמוגים
שמורת הטבע חוף האלמוגים באילת מאפשרת למבקר גישה נוחה לשונית, שירותי חוף חיוניים ובהם: חנות, מקלחות, שירותים, סככות צל, כיסאות חוף ומיטות חוף. נרשמת – נכנסת! רישום מראש במערכת תיאום הביקור מבטיח לך מקום באתר ובמועד שאליו נרשמת, ומאפשר קבלת מידע ועדכונים רלוונטיים לביקור המתוכנן. לתיאום ביקור – לחצו כאן מוקדי עניין מרכזיים תצפיות נוף תעודת זהות
כל מה שמבקרי חוף אלמוג צריכים לדעת - הכל על
https://www.hakolal.co.il › ישראל › חו...
חוף האלמוגים שונה באופיו מאוד מהחופים האחרים באילת, הוא יחסית מרוחק מהעיר ודורש נסיעה והוא אינו חינמי אלא הכניסה אליו בתשלום (על חופים חיחנמיים באילת תוכלו ...
חוף אלמוג - שמורת האלמוגים - אילת והרי אילת - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/7
2010/08/27 · כל המידע על חוף אלמוג - שמורת האלמוגים ... הרודס פאלאס אילת מלון 5 כוכבים הזמינו עכשיו ›› 7.5 מלון אולימפיה מלון 3 כוכבים הזמינו עכשיו ›› 8.0 קלאב אין אילת מלון 3 כוכבים
חוף אלמוג, שמורת האלמוגים באילת, אטרקציות לילדים באילת
https://kinderland.co.il › attraction
חוף אלמוג הוא אחד החופים המומלצים באילת - שמורת טבע ימית שמומלץ להגיע אליה לצלילה עם שנורקלים ומסיכות ולראות מקרוב את העולם התת ימי של מפרץ אילת...
Eilat's Coral Beach - Wikipedia
https://en.wikipedia.org › wiki › Eilat's_Coral_Beach
Eilat's Coral Beach Nature Reserve and Conservation area is a nature reserve and national park in the Red Sea, near the city of Eilat in Israel.
אטרקציות באילת | 50 רעיונות של אטרקציות באילת לשנת 2022
www.karamel.co.il › אטרקציות_באילת
המצפה התת ימי, חוף אלמוג, אילת המצפה התת ימי בלב ליבה של שונית אלמוגים מדהימה שוכן פארק החושף את עולם המים המופלא
המצפה התת ימי- כל מה שיפה במפרץ אילת | אטרקציות לילדים באילת
coralworld.co.il
באתר המצפה התת ימי אילת תוכלו לרכוש כרטיסים, להנות מהצצה מרתקת לחיים מתחת ומעל המים, מפה מפורטת המזמינה אתכם לסיור בשילוב תמונות, סרטוני וידאו ועוד. ה-אטרקציה לילדים באילת!
מלון ים סוף באילת - פסק זמן איכותי ומרגיע בחוף אלמוג
www.isrotel.co.il › isrotel-hotels › eilat-hotels
מלון ים סוף, חוף אלמוג, אילת 88103. צור קשר. amgsrv2@isrotel.co.il. בקשות מיוחדות. כל בקשה מיוחדת יש לבצע מראש, טלפונית, מול מחלקת ההזמנות שבמלון. בקשות לחדרים עם דלתות מקשרות יש לבצע טלפונית מול מח' ההזמנות.
מקומות צלילה באילת בחורף או בקיץ | חוף אלמוג (אילת ...
https://www.luckydivers.com/צלילה-באילת-חוף-אלמוג
2020/04/23 · צלילה באילת חוף אלמוג חוף אלמוג, המכונה גם שמורת חוף האלמוגים, מציע שונית מרהיבה ביופייה הנפרשת על פני כקילומטר וחצי ובה מגוון עשיר במיוחד של אלמוגים, להקות דגים ובעלי חיים ימיים נוספים. על כן צלילה באילת בחוף אלמוג מהווה חוויה מיוחדת במינה, בין אם צוללים בשמורה עצמה ובין אם באתרים סמוכים כמו היתוש, פרדייס והסטי"ל.
שמורת טבע חוף אלמוג | אטרקציות | מידע למטייל בישראל האתר הרשמי
http://info.goisrael.com › שמורת-טבע-ח...
סוג אטרקציה: טבע ובעלי חיים, אזור: אילת, כתובת: דרומית לאילת. עברית.
מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת – מלונות פתאל
www.fattal.co.il › u-coral-beach-club
חוף אלמוג, אילת נכנסים בכניסה הראשית של העיר וממשיכים עד הכיכר המרכזית (ליד הקניון). פונים ימינה ונוסעים ישר לכיוון גבול טאבה.
אילת וחוף אלמוג: לטייל ולצלול - טיולי
https://www.tiuli.com › tracks › אילת-...
שמורת חוף אלמוג נמצאת על כביש אילת-טאבה, כחמישה ק"מ דרומית לאילת. כאן תוכלו לצלול גם אם לא עברתם קורס צלילה מוסמך – כל שתצטרכו מסתכם בשנורקל ומסכת צלילה ...
שמורת טבע חוף האלמוגים - רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il › reserve-park
שמורת הטבע חוף האלמוגים באילת מאפשרת למבקר גישה נוחה לשונית, שירותי חוף חיוניים ובהם: חנות, ... פריחה ושחיה בחוף האלמוגים – המלצה לטיול בשמורת טבע חוף אלמוג.
אילת וחוף אלמוג: לטייל ולצלול - אילת והרי אילת - טיולי
https://www.tiuli.com/tracks/30
2014/12/08 · שמורת חוף אלמוג נמצאת על כביש אילת-טאבה, כחמישה ק"מ דרומית לאילת. כאן תוכלו לצלול גם אם לא עברתם קורס צלילה מוסמך – כל שתצטרכו מסתכם בשנורקל ומסכת צלילה אותם תוכלו לשכור בחוף. אחרי שמתרגלים לנשום דרך הצינור של השנורקל פשוט מתמכרים לשקט ולרוגע של שונית האלמוגים. קחו בחשבון – בשמורות יש הגבלות שונות שמטרתן להגן על בית הגידול העדין של האלמוגים.
רכישת כרטיסים - המצפה התת ימי
coralworld.co.il › tickets
פארק המצפה התת ימי פועל במתכונת כמעט מלאה, הכוללת כניסה לכלל התצוגות, הדרכות והאכלות, ושייט בספינה קורל 2000 (בתשלום נוסף ועל בסיס מקום פנוי).
שמורת חוף אלמוג – iNature
https://inature.info › wiki › שמורת_חוף...
השמורה משתרעת בחופים הדרומיים של העיר אילת, בין מתחם המלונאות חוף אלמוג בצפון, לאזור המצפה התת-ימי (הנכלל בשמורה) בדרום. הכניסה לשמורה היא בקרבת בית ספר שדה ...
פנינת חוף אלמוג | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/פנינת-חוף-אלמוג
פנינת חוף אלמוג אילת חדרים ויחידות יוקרתיות [המקום נסגר] פנינת חוף אלמוג (Almog beach's pearl Eilat) מציעה חדרים ויחידות יוקרתיות לזוגות ולמשפחות על קו המים היפהפה של חוף אלמוג באילת. בית ההארחה כולל 6 סוויטות מרווחות ונעימות, הפונות אל החוף הדרומי השקט. הסוויטות כוללות חדר שינה, פלזמה, פינת ישיבה, אינטרנט אלחוטי, חדר רחצה ומרפסת פרטית.
ראשי - חוף מיקונוס אילת
https://mykonosbeacheilat.com
חוף ומסעדה מיקונוס אילת – Mykonos Beach & Restaurant Eilat הינו חוף ומסעדה באווירה צעירה ותוססת בסגנון יווני אותנטי הממוקם בחוף אלמוג, ברצועת החוף הדרומית של העיר, זהו חוף הגולשים של אילת. בחוף, מסעדה גדולה עם תפריט עשיר ומגוון מנות בסגנון יווני ישראלי גריל, נשנושים וארוחות קלילות וטעימות... שתיה קלה ואלכוהל...
חוף אלמוג, אילת - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=7DcyL01AoOs
2013/04/23 · צלילה רגועה וכייפית בחוף אלמוג - דרך שונית תמר המלאכותית, המניפות, ובחזרה דרך סלע יהושע ואל הגשר הצפוני של ...