חיפשת:

חומר לניקוי מצערת ברכב

ניקוי בית מצערת ג'ימני
www.jeepolog.com › forums › showthread
אני מתכנן לנקות את הבית מצערת בקרוב, ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב, לא מצאתי אחד ספציפי לג'ימני, אבל אני מניח שהעקרון זהה. יש לי מספר שאלות -.
חומרי ניקוי לרכב | קאר-טק חידוש מושבי עור ברכב
www.car-tech.co.il › חומרי-ניקוי-לרכב
Oct 13, 2018 · חומר לניקוי מושבי רכב מעור – ערכת מקסי מחיר: ₪ 350 " לאחר חיפושים רבים באינטרנט, מצאתי את קאר-טק ונכנסתי אליכם עם ריפודי עור שהיו שרוטים ומשופשפים ויצאתי עם ריפודי עור חדשים.
תחזוקת רכב שוטפת: ניקוי פיח מהמנוע - הסבר מקיף ועלויות - מלכת ...
www.queenoftheroad.co.il › תחזוקת-רכב
Nov 19, 2020 · כן, ניקוי פיח מהמנוע לא יכול לפתור בעיות אקוטיות ברכב. בשביל זה יש מוסך. אם הרכב שלכם מעשן יתר על המידה (פולט עשן), מקרטע בהנעה/התנעה, צורך יותר דלק מחודש לחודש, וכן, בעיקר אם אתם לקראת טסט, כנראה שהרכב שלכם זקוק לניקוי פיח מהמנוע.
אביזרי ניקוי לרכב לרכב– מבחר מוצרים מובחרים לרכב מבית סולו
www.solomycar.co.il › category › 82
אביזרי ניקוי לרכב לרכב– מבחר מוצרים מובחרים לרכב מבית סולו. חלקי חילוף. צמיגים. טיפוח וניקיון. אביזרי רכב. מצברים. שמנים וכימיקלים. ציוד שטח 4X4. מולטימדיה.
ניקוי מצערת - חומרים מומלצים
www.jeepolog.com/forums/showthread.php/117377-ניקוי-מצערת-חומרים...
Sep 26, 2020 · ניקוי מצערת - חומרים מומלצים ? אהלן , ברשותי מצערת שאני מעוניין לנקות אותה טוב טוב כולל כל החריצים וההברגות הפנימיות. מלבד ספרי קרבורטור , איזה עוד חומרים יכולים לעזור בעניין ?
ניקוי בית מצערת ג'ימני
www.jeepolog.com/forums/showthread.php/77547-ניקוי-בית-מצערת-ג-ימני
Jul 25, 2013 · אני מתכנן לנקות את הבית מצערת בקרוב, ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב, לא מצאתי אחד ספציפי לג'ימני, אבל אני מניח שהעקרון זהה. יש לי מספר שאלות -.
מצערת - מוסך אמ-הדרך מוסך בתל אביב - מידע חשוב
http://www.emhaderech.co.il › מצערת
מצערת היא שער שמורכב בכניסה לסעפת היניקה של המנוע – מגופה\דלת, כאשר מצערת ... פעולת ניקוי מצערת עולה בסביבות ה-200 ₪ כולל את הלימוד מחדש באמצעות מחשב המוסך.
תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה Liqui Moly | תוספי דלק+סולר - Just ...
https://www.justmotor.co.il › product
תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה. פיתרון לתקלות סיבוי סרק לא יציבים, מנוע נחנק, חסימות EGR. חברת: Liqui Moly תכולה: 400ML תוצרת גרמניה.
ניקוי מזרקים ויחידות מצערת​ - מוסך המכון
https://www.hamachon10.co.il › serv...
לאחר מספר שנים כשהרכב עבר כחמישים עד שישים אלף קילומטרים מצטבר ברכב פיח ביחידת המצערת ובתאי השריפה, אותו פיח, סותם מעברים דקיקים של כניסת אויר ודלק בזרימה ...
מה זה ניקוי מצערת ברכב - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מה-זה-ניקוי-מצערת-ברכב
ניקוי בית מצערת וחיישן MAF - פתרון לסל"ד לא יציב - מועדון הרודסטרים . ... “ניקוי פיח מהמנוע הוא תהליך שבו אנו מנקים את כל קו האוויר ברכב.
תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה Liqui Moly - אוטוסטור
https://www.autostore.co.il › product
באתר ובחנות: תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה Liqui Moly מבית Liqui Moly (ליקווי מולי). ... שמני מנוע, נוזלים, חומרי עבודה ומוצרי טיפוח לרכב.
LM תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה 400 מ"ל ליקווי מולי
https://www.liquimoly.co.il › product
LM תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה 400 מ"ל ליקווי מולי. תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה –. 54761 – Pro Line Throttle Valve Cleaner.
ניקוי מצערת - חומרים מומלצים
www.jeepolog.com › forums › showthread
ניקוי מצערת - חומרים מומלצים ? אהלן , ברשותי מצערת שאני מעוניין לנקות אותה טוב טוב כולל כל החריצים וההברגות הפנימיות. מלבד ספרי קרבורטור , איזה עוד חומרים יכולים לעזור בעניין ?
חומר ניקוי דשבורד ברכב | קלין אנד שיין | קלינטק - YouTube
www.youtube.com › watch
חומר מעולה מארה"ב לניקוי דשבורד ברכב ופלסטיקה פנימית. משאיר אפקט אפקט מבריק עד 4 חודשים, אינו משאיר סימני ...
Just Motor - מבית אבי חלקי חילוף | תוסף ניקוי ממיר קטליטי ...
https://www.justmotor.co.il/product/תוסף-ניקוי-ממיר-קטליטי-gat-germany
התראת מחיר. טבלת תשלומים. מידע נוסף. מפרט טכני. תוסף ניקוי ממיר קטליטי GAT GERMANY. הוראות שימוש: הוסף כל 3 חודשים למיכל הדלק לפני התדלוק. המוצר פועל במהלך הטיפול. מספיק ל עד 60 ליטר דלק.
Just Motor - מבית אבי חלקי חילוף | תוסף ניקוי ממיר קטליטי GAT ...
www.justmotor.co.il › product › תוסף-ניקוי
התראת מחיר. טבלת תשלומים. מידע נוסף. מפרט טכני. תוסף ניקוי ממיר קטליטי GAT GERMANY. הוראות שימוש: הוסף כל 3 חודשים למיכל הדלק לפני התדלוק. המוצר פועל במהלך הטיפול. מספיק ל עד 60 ליטר דלק.
ספריי לניקוי מצערת וסעפת יניקה | אלכסנדר - אביזרים לרכב
https://www.alexsander.co.il › product
אלכסנדר ובניו בע"מ מציעה ללקוחותיה קטלוג עשיר של מוצרים ואביזרים איכותיים לרכב. בקרו באתר לעיון במגוון מוצרים לרבות ספריי לניקוי מצערת וסעפת יניקה דיזל ...
תחזוקת רכב שוטפת: ניקוי פיח מהמנוע - הסבר מקיף ועלויות ...
https://www.queenoftheroad.co.il/תחזוקת-רכב-שוטפת-ניקוי-פיח...
Nov 19, 2020 · כן, ניקוי פיח מהמנוע לא יכול לפתור בעיות אקוטיות ברכב. בשביל זה יש מוסך. אם הרכב שלכם מעשן יתר על המידה (פולט עשן), מקרטע בהנעה/התנעה, צורך יותר דלק מחודש לחודש, וכן, בעיקר אם אתם לקראת טסט, כנראה שהרכב שלכם זקוק לניקוי פיח מהמנוע.
ניקוי מצערת - מה זה? - טכני, אחזקה וטיפולים - פורום רכב
https://carsforum.co.il › topic › 4268...
הייתי מנקה את המצערת ברכב עם כבל גז, כדי לנקות מעברים של המנוע צעדים, שתפקידו במצב סרק לשמור על סרק יציב וקבוע כאשר אתה לא לוחץ על הגז. כמובן ...
חומרי ניקוי לרכב | קאר-טק חידוש מושבי עור ברכב
https://www.car-tech.co.il/חומרי-ניקוי-לרכב
Oct 13, 2018 · חומר לניקוי מושבי דמוי עור ברכב ... בסיבוב חד ברכב כל הרוטב נשפך על המושבי הבד הנקיים של הרכב. אפשר לתאר את הריח המסריח שהיה לי ברכב החדש שלי ביום למחרת. בחברת קאר-טק שטפו לי יסודי את הריפודים עם ...
אביזרי ניקוי לרכב לרכב– מבחר מוצרים מובחרים לרכב מבית סולו
https://www.solomycar.co.il/category/82/אביזרי-ניקוי-לרכב
סולו מציעה לרכישה באתר ולמשלוח מיידי מגוון מוצרי אביזרי ניקוי לרכב לתחזוקה, טיפול ושיפור הרכב. הכנסו לבחור מוצר על פי מפרט טכני או למצוא מוצרים לפי סוג הרכב שלכם