חיפשת:

חולה סופני הגדרה

הנחיות רפואיות מקדימות – כל הפרטים | כמוני
www.camoni.co.il › הנחיות-רפואיות
איך ניתן להשאיר הנחיות רפואיות מקדימות?
מה זה החולה הנוטה למות? הגדרות הטיפול והנחות יסוד | הוספיס גליל עליון
https://hug.org.il › מה-זה-חולה-הנוטה-למ...
למשל, האם להאריך חיים של חולה סרטן סופני באופן מלאכותי, כי אפשר? ... לאחר הגדרה מה זה חולה הנוטה למות (בראש ובראשונה, מטופל הסובל מבעיה רפואית חשוכת מרפא ...
הנחיות רפואיות מקדימות – כל הפרטים | כמוני
https://www.camoni.co.il/הנחיות-רפואיות-מקדימות-–-כל-הפרטים
מחלה סופנית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מחלה...
חולה הלוקה במחלה סופנית מתואר לעיתים כחולה סופני. לעיתים, חולה מוגדר כחולה סופני כאשר, על פי הערכה, תוחלת חייו היא שישה חודשים או פחות, גם אם יינתן לו טיפול ...
חולים סופניים - זכויותיהם ברפואיות
https://www.myrights.co.il › זכויות-חול...
הגנה על זכויות חולים סופניים לסרב לטיפולים מאריכי חיים - כל המידע על זכויות חולים סופניים שבגינן מחליטים אם ... הגדרת “חולה במחלה סופנית אשר עומד למות”.
חולה הנוטה למות (מושג) – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › חולה_הנוטה_למות
הקדמה: "חולה הנוטה למות" על פי הגדרת החוק, הוא אדם הסובל מבעיה רפואית חשוכת מרפא ותוחלת חייו, גם אם יינתן לו טיפול רפואי, אינה עולה על שישה חודשים. על פי החוק, "רופא אחראי" הוא המוסמך לקבוע אם מטופל הוא "חולה הנוטה למות".
מחלה סופנית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מחלה_סופנית
מחלה סופנית (ב אנגלית: Terminal illness; ולעיתים אף בעברית: מחלה טרמינלית) הוא מונח רפואי אשר נפוץ ב מאה ה-20 כדי לתאר מחלה אשר לא ניתן לרפאה, או לטפל בה באופן מתאים כדי לשנות את מהלכה, ואשר ניתן לצפות באופן סביר כי תגרום ל מותו של החולה בתוך פרק זמן קצר.
חוק החולה הנוטה למות (חוק) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/חוק_החולה_הנוטה_למות
חוק החולה הנוטה למות (חוק) חוק החולה הנוטה למות. חוק החולה הנוטה למות כולל את הזכאות לדרוש טיפול רפואי, להימנע מקבלת טיפול רפואי ולהפסיק מתן טיפול רפואי שכבר החל.
חולה הנוטה למות, התשס"ו-2005 - חוק - משרד הבריאות
https://www.health.gov.il › Zchuyot_03
חוק החולה הנוטה למות, התשס"ו-2005. )2( בהעדר הגדרה כאמור בפיסקה )1(, כאב או סבל, שאדם סביר. היה מוכן לעשות מאמץ ניכר כדי להימנע ממנו או לסלקו, אף אם.
חוק החולה הנוטה למות (חוק) – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › חוק_החולה
חוק החולה הנוטה למות (חוק) חוק החולה הנוטה למות. חוק החולה הנוטה למות כולל את הזכאות לדרוש טיפול רפואי, להימנע מקבלת טיפול רפואי ולהפסיק מתן טיפול רפואי שכבר החל.
מה זה חולה סופני - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › חולה_סופני
מילוג, מילון עברי עברי. תוצאות חיפוש לערך חולה סופני.
חוק החולה הנוטה למות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חוק_החולה_הנוטה_למות
מחלה סופנית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מחלה_סופנית
מחלה סופנית (באנגלית: Terminal illness; ולעיתים אף בעברית: מחלה טרמינלית) הוא מונח רפואי אשר נפוץ במאה ה-20 כדי לתאר מחלה אשר לא ניתן לרפאה, או לטפל בה באופן מתאים כדי לשנות את מהלכה, ואשר ניתן לצפות באופן סביר כי תגרום למותו של החולה בתוך פרק זמן קצר. המונח נמצא בשימוש רב יותר לתיאור מחלות מתמשכות וקטלניות, כגון מחלות ממאירות, מחלות לב או מחלות גנטיות חשוכות מרפא, מאשר פגיעות טראומה גופנית. במובנה הפשוט מחלה סופנית היא מחלה אשר קרוב לוודאי תגרום למותו של החולה בתוך פרק זמן קצר יחסית.
חולים סופניים - מרחב טיפולי אופטימלי בבית עבור חולה סופני ...
www.sabarhealth.co.il › articles › חולה-סופני
הצוות מסביר לקרובים כיצד להתנהג – לא לפחד, להתבונן בחולה, להביט בעיניים, לגעת, לחבק, לנשק, להשמיע מוזיקה נעימה, לדבר ישירות אליו ולא עליו, לספר לו איזה יום היום ומי נמצא בחדר ולומר לו שאוהבים אותו ושהוא מוגן. חלק מהחולים הגוססים אפילו מגלים את עצמם בשלבים אלו ומתחילים לעסוק ...
הטיפול בחולה הקשיש ובחולה השיטיוני - מבט אתי הלכתי / הרב ...
daat.ac.il/he-il/refua/author/vav/viner/viner-shityoni.htm
ד"ר אוריאל לוינגר, הרב יעקב וינר. מחלקה פנימית ב' מרכז רפואי רבין, קמפוס בילינסון, פתח תקווה. מכון ירושלים לפסיקה הלכתית: רפואה והלכה ת.ד. 57058 ירושלים.
חוק החולה הנוטה למות – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חוק_החולה
עיקרי החוק
Ministry of Health
health.gov.il › DocLib › 16914107
Ministry of Health
חולים סופניים - מרחב טיפולי אופטימלי בבית עבור חולה סופני - צבר רפואה
https://www.sabarhealth.co.il › articles
עבור חולים סופניים, הסביבה והמשפחה בבית, מאפשרת לחוות פרידה. הצוות הרפואי, מלווה ומסביר לקרובים כיצד לנהוג, תוך הקלה על כאבם של מטופלים גוססים ככל שניתן.
חולה הנוטה למות (מושג) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › חולה_הנו...
"חולה הנוטה למות" על פי הגדרת החוק, הוא אדם הסובל מבעיה רפואית חשוכת מרפא ותוחלת חייו, גם אם יינתן לו טיפול רפואי, אינה עולה על שישה חודשים.
חולה הנוטה למות (מושג) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/חולה_הנוטה_למות
הקדמה: "חולה הנוטה למות" על פי הגדרת החוק, הוא אדם הסובל מבעיה רפואית חשוכת מרפא ותוחלת חייו, גם אם יינתן לו טיפול רפואי, אינה עולה על שישה חודשים. על פי החוק, "רופא אחראי" הוא …
החולה הסופני - מכון שלזינגר
https://www.medethics.org.il › article
ברור שההגדרה של היעילות היא הגדרה ערכית ולא עובדתית, למעט מצב אחד שבו ברור לי ... כאשר אנחנו מדברים על חולה סופני ורוצים להחליט מה לעשות או מה לא לעשות, ...