חיפשת:

חוזר מנכ ל משרד החינוך שחרור תלמידים

מדינת ישראל - משרד החינוך המינהל הפדגוגי
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › regFiles
נאסף ממגוון מקורות, בעיקר מחוזרי המנהל הכללי של משרד החינוך ותקנון עובדי שירות המדינה. )התקשי"ר(. ... קדם יסודי > בעלי צרכים ייחודיים > הוראות חוזרי מנכ"ל >.
שש-שנתי יצחק שמיר פ"ת - תקנון - Google Sites
https://sites.google.com › takanon
בבית הספר אנו מקימים קוד לבוש המחייב את כל תלמידי בית הספר בעת שהותם במתחם ... בהתאם לחוקי מדינת ישראל ולפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך חל איסור מוחלט על הכנסת ...
: זכויות וחובות התלמיד 1 פרק
https://tichonhadash.co.il › uploads › תקנון-בית-ספר-1
על כל תלמיד חלה חובת נוכחות בשיעורים. על פי הנחיות משרד החינוך. -. מתוך חוזר מנכ"ל נ"ה/. :8. " חובה על תלמידים להיות במוסדות החינוך בכל ימי הלימודים, ...
הוראות וחוזרי מנכ"ל - משרד החינוך
https://edu.gov.il/minhalpedagogy/preschool/rules-and-procedures
אם הרשות המקומית משלמת לחברת הביטוח פחות מהסכום הנקוב בחוזר המנכ"ל, היא תגבה מההורים בהתאם לסכום ששולם בפועל, ובלבד שתנאי הפוליסה יהיו זהים לתנאי הפוליסה המחייבים שיפורסמו בחוזר מנכ"ל. תשלומי רשות בחינוך הרשמי נועדו לפעילויות העשרה משלימות לחינוך הפורמלי, טיולים, סל תרבות ...
חוזרי מנכ"ל - משרד החינוך
https://edu.gov.il/minhalpedagogy/Special/Pages/circulars/circulars.aspx
ועדת החינוך למשרד החינוך: גבשו והפיצו חוזר מנכ"ל המתייחס ...
https://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Pages/press12052020D.aspx
עינב לוק, מנהלת אגף בכיר שפ"י במשרד החינוך אמרה כי משרד החינוך מחויב לקיים במערכת שיח של קבלה וסובלנות ומניעת ללהט"בופוביה.
תלמידי בית ספר - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › תלמידי_...
לכל תלמיד הזכות לחינוך, לשיוויון, לכבוד ולשמירה על פרטיותו ובריאותו. ... החלטה שלא לקבל תלמיד/ה למוסד חינוך חרדי - ועדת ערר מטעם משרד החינוך ...
חוזר מנכ ל שחרור ילדים מהגן - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/חוזר-מנכ-ל-שחרור-ילדים-מהגן
טופס שחרור ילד/ה מהגן לפני סיום הלימודים להמשך שהות בצהרון ... ידוע לי כי ממועד שחרור בני/בתי מהגן לפני סיום יום הלימודים האחריות ... חוזר מנכ"ל תשס"ט /.
הוראות וחוזרי מנכ"ל - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › rules-main
​בשנת הלימודים תשע"ו נכנס לתוקפו חוק חינוך חובה חינם לגילי 4-3, המחייב שכל הילדים בגילים אלה יבקרו בגן של הרשות המקומית או בגן פרטי בעל רישיון הפעלה.
מידעון למורה
http://tabib.schooly.co.il › מידעון-לתלמיד-תשעט
שחרור תלמידים, ביקור הורים בביה"ס עמוד 22 ... הנהלת ביה"ס ... עפ"י הוראת מנכ"ל משרד החינוך חל איסור ליציאת תלמיד לחופשה על חשבון ימי לימודים.
תשעד/12(א) 3.7-82 שעות ... - משרד החינוך
cms.education.gov.il/EducationCMS/Applications/...
Dec 04, 2017 · צעד קטן בכיוון הוא פרסום נהלים משותפים לכל המערכת כפי שנעשה כאן: ריכוז כל הנהלים הנוגעים לשעות הפעילות במוסדות החינוך של מדינת ישראל המפוקחים על ידי משרד החינוך (להוציא מוסדות פטור ומוסדות תרבותיים ייחודים).
תקנון – תשע"ט תלמידים אורחות חיים ותקנון
https://afula.ort.org.il › uploads › 2018/09 › תקנון...
החזון של קריית החינוך נמצא בזיקה לרשת אורט, משרד החינוך והרשות המקומית. ... הם יוזמנו לדיון בהתנגדות ולהבהרת האפשרות לתביעה משפטית, ע"פ חוזר מנכ"ל 3.2.5.
9186706לקט לגננת.pdf - ארגון גננות מחנכות
http://www.gananot.org.il › uploads
נהלים, הוראות והמלצות לעבודה בגני ילדים של משרד החינוך. המידע ... לפרטים נוספים: האיסור למסור מידע על תלמיד למי שאינו מוסמך לכך, חוזר מנכ"ל נג/.
שעות הפעילות במוסדות החינוך הרשמי של מדינת ישראל - חוזרי מנכ''ל
https://apps.education.gov.il › horaa
משרד החינוך שואף ליצור רצף פדגוגי איכותי, החל מגן הילדים ועד לסיום בית ... חוזר זה מפרט את שעות הפעילות של הגן בגנים רגילים ובגני יוח"א, ...
חוזרי מנכ''ל
apps.education.gov.il/Mankal/Horaa.aspx?siduri=52
חוזרי מנכ''ל
https://apps.education.gov.il/Mankal/Horaa.aspx?siduri=191
הוראה זו מפרטת את הנהלים המעודכנים להשתתפות המשרד במימון הסעות תלמידים ועובדי הוראה למוסדות חינוך רשמיים. סעיף זה מחליף את סעיף 3.3-6 בחוזר הוראות הקבע עד/1 (ב), "הסעות תלמידים ועובדי הוראה למוסדות חינוך רשמיים".