חיפשת:

חוות צוק עמק האלה שעות פתיחה

חוות צוק המעדניה ביקורת - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חוות-צוק-המעדניה-ביקו...
מעדניית חוות צוק | מסעדת ואירועי חוות צוק - מהחווה לצלחת ... נעים להכיר: המעדנייה של חוות צוק נשענת על תוצרת החווה של תומר צוק בעמק האלה ומציעה בשר, גבינות, ...
טיולים בדרך לירושלים: טיול בעמק האלה
www.mako.co.il › travel-israel › tracks-trips
Jul 02, 2009 · קינוח: חוות צוק. החלטתי שאני לא יכול לנטוש את העמק ללא חוויה מתקנת ושמתי פעמיי לחוות צוק - חוות גבינות עיזים היושבת מעל תל שוכה בעמק האלה.
על החווה ועלינו בכלל - חוות צוק
https://zuk-farm.co.il › אודות
אודות חוות צוק, חוות צוק נמצאת בעמק האלה. אנחנו מגדלים בשדה את הירקות, יחד עם עונות השנה. היכנסו וקראו את כל הסיפור אודות החווה.
גבינות עיזים - 10 המלצות דרומיות - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il › article › גבינו...
שעות פתיחה: בכל יום מ-8:00 עד הערב, קבוצות בתיאום, חנות: גבינות הבית, יין מהאזור, לחם ביתי ... במקרה של חוות צוק, הגבינות הן חלק (משובח) מהאירוע.
אודות | חוות-צוק
zukfarm.wordpress.com › about
כל הטעמים והניחוחות של "חוות צוק", בגבעות שמעל עמק האלה, מגיעים ישירות למעדניית החווה ברמת אביב. גבינות עזים קשות כגון תום וגאודה, גבינות חצי קשות כמו סנט-מור ומורן, יוגורט עזים, יין ייחו…
טיולים בדרך לירושלים: טיול בעמק האלה
https://www.mako.co.il/travel-israel/tracks-trips/...
Jul 02, 2009 · קינוח: חוות צוק. החלטתי שאני לא יכול לנטוש את העמק ללא חוויה מתקנת ושמתי פעמיי לחוות צוק - חוות גבינות עיזים היושבת מעל תל שוכה בעמק האלה.
חוות צוק המעדניה - מעדניות תל אביב יפו - בזק B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
חוות צוק אטליז מעדניה מקבל את רב מוצריו מגידולי החווה עמק האלה. ניתן למצוא במקום מוצרי בשר ... ייפתח מחר בשעה: 08:30 שעות פתיחה. הודעת ווטסאפ. הצג מספר.
חוות צוק - Tzuk farm - Home | Facebook
https://www.facebook.com › ZukFar...
Rating · 3.7. (60 reviews). +972 77-515-5905. http://www.zuk-farm.co.il/. מסעדת חוות צוק ואירועים יוצאי דופן מהחווה היישר לצלחת שלכם- Farm to Table.
מסעדת חוות הצוק | ביתי, גבינות, חלבי | בית שמש - ROL מסעדות
https://misadot.rol.co.il › farm-ztok
הר שוכה , בית שמש (עמק האלה). טלפון. 054-5239118 , 054-5239117. שעות פעילות. ו - ש 10:00 - 18:00. אמצעי תשלום. כרטיס אשראי, מזומן, צ'ק. מחיר ממוצע לסועד.
סיור בחווה של האחים צוק
https://www.mako.co.il/food-cooking_magazine/...
May 25, 2009 · סלסילת פיקניק - חוות הצוק - רצוי לתאם מראש: 054-5239117/8 חוות צוק - המעדנייה - זריצקי 4, רמת אביב החדשה - 077-5155905 יקב עמק האלה - קיבוץ נתיב הל"ה - 02-9994885.
מעדניית חוות צוק | מסעדת ואירועי חוות צוק - מהחווה לצלחת
https://zuk-farm.co.il
מעדניית חוות צוק, מסעדת חוות צוק ואירועים יוצאי דופן מהחווה היישר לצלחת שלכם. מעדניית online מציעה את מיטב התוצרת של החווה והכל מרכישה באתר. היכנסו לאתר של חוות צוק.
חוות אלה (צדק) - תיירות שפלת יהודה
https://www.touryoav.org.il › ...
חוות אלה (צדק). חוות אלה היא חווה משפחתית העוסקת בגידול עדר עיזים אורגני לחלב וגבינות. החווה ממוקמת בשיפולים הדרום מיזרחיים של שפלת יהודה.
מאחורי הקלעים:תומר צוק אביר חומרי הגלם - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
אחיו הגדול, תומר, הקים ומפעיל עד היום את חוות צוק בעמק האלה, ומגדל שם חומרי ... מה שעניין אותי זה להיות כמה שיותר שעות ביום בחוץ, על סוס.
אודות | חוות-צוק
https://zukfarm.wordpress.com/about
כל הטעמים והניחוחות של "חוות צוק", בגבעות שמעל עמק האלה, מגיעים ישירות למעדניית החווה ברמת אביב. גבינות עזים קשות כגון תום וגאודה, גבינות חצי קשות כמו סנט-מור ומורן, יוגורט עזים, יין ייחודי, שמן זית, דבש, תבלינים וכל טוב ...
פיקניקים במטה יהודה
tour-yehuda.org.il › 5
יקב עגור שוכן באזור התנכי של עמק האלה, בין גבעות יהודה הפוריות בהן נהגו לגדל גפנים ולייצר יינות איכות עוד בימי קדם.
אודות - חוות צוק
https://zuk-farm.co.il/אודות
אודות: חוות צוק נמצאת בגבעות הציוריות של עמק האלה והוקמה על ידי תומר בשנת 1998. החווה היא חווה יצרנית, בה העיזים והכבשים רועות במרעה, מגדלים ירקות בגינות השדה, מייצרים שמן זית, יין, כובשים ...
מעדניות באזור תל אביב והמרכז ודליקטסים: מצאו מעדניה באזור ...
https://www.b144.co.il/מעדניות/אזור-תל-אביב-והמרכז
חוות צוק אטליז מעדניה מקבל את רב מוצריו מגידולי החווה עמק האלה. ניתן למצוא במקום מוצרי בשר טריים בלבד, גבינות יין, דבש ושמן זית תוצרת החווה ועוד מגוון דליקטסים.
מעדניית חוות צוק | מסעדת ואירועי חוות צוק - מהחווה לצלחת
zuk-farm.co.il
מהחווה לצלחת. הסיפור התחיל לפני 21 שנים, כשתומר הקים את חוות צוק בגבעות הציוריות של עמק האלה. החווה היא משק אוטרקי בו העיזים והכבשים רועות במרעה, יש גידול ירקות בשדה, מייצרים שמן זית, יין, דבש ...
חוות צוק - Tzuk farm - דף הבית | פייסבוק
he-il.facebook.com › ZukFarmDeli
‏חוות צוק - Tzuk farm‏, ‏‎Tel Aviv-Jaffa, Israel‎‏. ‏‏11,673‏ לייקים · ‏268‏ מדברים על כך‏. ‏מסעדת חוות צוק ואירועים יוצאי דופן מהחווה היישר לצלחת שלכם- Farm to Table‏
אודות - חוות צוק
zuk-farm.co.il › אודות
אודות: חוות צוק נמצאת בגבעות הציוריות של עמק האלה והוקמה על ידי תומר בשנת 1998. החווה היא חווה יצרנית, בה העיזים והכבשים רועות במרעה, מגדלים ירקות בגינות השדה, מייצרים שמן זית, יין, כובשים ...
סיור בחווה של האחים צוק
www.mako.co.il › food-cooking_magazine › flavors
May 25, 2009 · סלסילת פיקניק - חוות הצוק - רצוי לתאם מראש: 054-5239117/8 חוות צוק - המעדנייה - זריצקי 4, רמת אביב החדשה - 077-5155905 יקב עמק האלה - קיבוץ נתיב הל"ה - 02-9994885.
סיור בחווה של האחים צוק - Mako
https://www.mako.co.il › flavors
שבועות בעמק השווה. סיור בחוות האחים צוק שבעמק האלה עם גבינות, תאנים, יינות ויתר חומרי גלם מצטיינים מתנובת הארץ, בליווי השף האורבני ניר צוק, ...