חיפשת:

חוות צוק עמק האלה

המבורגר - חוות צוק ONLINE
https://zuk-farm.co.il/product/המבורגר
אנו בחוות צוק משקיעים מאמצים רבים על מנת שהמוצרים שלנו יגיעו אליכם באיכות הגבוהה ביותר, ממש כמו ללחוץ את היד לקצב. הבשר נארז באריזת וואקום, אשר מעניקה למוצר הגנה טובה יותר. מומלץ לצרוך את הבשר בסמוך לקניה או לאחסן אותו במקפיא מיד עם קבלת המשלוח.
מאחורי הקלעים:תומר צוק אביר חומרי הגלם - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
הוא בעיקר יצרן חומרי גלם משובחים בחווה בעמק האלה, שהפעיל בעבר מתחם אירוח, ... אחיו הגדול, תומר, הקים ומפעיל עד היום את חוות צוק בעמק האלה, ...
סיור בחווה של האחים צוק - Mako
https://www.mako.co.il › flavors
לרגל חג השבועות: סיור בחווה של האחים צוק בעמק האלה. ... סלסילת הפיקניק של "חוות צוק" אוצרת הבטחה כמוסה לפיקניק ביכורים בנוף הקדום.
גיפט קארד ל- חוות צוק המעדניה
https://buyme.co.il/supplier/7811062
הסיפור התחיל לפני שנים, כשתומר הקים את חוות צוק בגבעות הציוריות של עמק האלה. החווה מקיימת משק אוטרקי בו העיזים והכבשים רועות במרעה, מגדלים ירקות, מוסקים זיתים ויוצרים שמן זית, יין, דבש וריבות ביתיות. לפני כמעט 10 שנים תומר הביא את החווה לעיר ופתח את "חוות צוק המעדנייה" ברמת ...
אודות - חוות צוק
https://zuk-farm.co.il/אודות
אודות: חוות צוק נמצאת בגבעות הציוריות של עמק האלה והוקמה על ידי תומר בשנת 1998. החווה היא חווה יצרנית, בה העיזים והכבשים רועות במרעה, מגדלים ירקות בגינות השדה, מייצרים שמן זית, יין, כובשים ומתסיסים ירקות ומכינים ריבות ריבות ביתיות בהתאם לעונות השנה.
חוות גבינות עמק האלה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › חוות-גבינות-עמק-האלה
חוות צוק הינה חווה חקלאית הממוקמת בחבל עדולם, בגבעות שמעל עמק האלה. החווה מתקיימת כמשק אוטרקי המקיים עצמו מתנובתו, ומייצר את כל מוצריו: גבינות עיזים, .
אירועים | קייטרינג אירועים - חוות צוק
https://zuk-farm.co.il/קייטרינג-חוות-צוק
אנחנו כבר מתים להיות מוזמנים לארוע עם חוות צוק! שי ולירון יום העצמאות 2018 אני רוצה להגיד תודה רבה רבה רבה!
סיור בחווה של האחים צוק
https://www.mako.co.il/food-cooking_magazine/...
May 25, 2009 · סלסילת הפיקניק של "חוות צוק" אוצרת הבטחה כמוסה לפיקניק ביכורים בנוף הקדום. ניר לא מתאפק ובוצע ביד את כיכר הלחם הטרייה, טובל בשמן זית ענברי מתוצרת החווה ומטמין זיתים מרירים ומבוקעים בפיו. תוצרת החווה מבוססת כולה על תנובת האדמה הזאת ואת מעדניה, מייצרים האחים צוק, על-פי עונתם ...
גבינות ומוצרי חלב - Wix.com
https://hanilma707.wixsite.com/eatboutiqueil/cheese
דרומית למושב עין הבשור, חוות משק צאן,052-8478935.
מעדניית חוות צוק | מסעדת ואירועי חוות צוק - מהחווה לצלחת
https://zuk-farm.co.il
מעדניית חוות צוק, מסעדת חוות צוק ואירועים יוצאי דופן מהחווה היישר לצלחת שלכם. מעדניית online מציעה את מיטב התוצרת של החווה והכל מרכישה באתר. היכנסו לאתר של חוות צוק.
על החווה ועלינו בכלל - חוות צוק
https://zuk-farm.co.il › אודות
אודות חוות צוק, חוות צוק נמצאת בעמק האלה. אנחנו מגדלים בשדה את הירקות, יחד עם עונות השנה. היכנסו וקראו את כל הסיפור אודות החווה.
חוות אלה (צדק) - תיירות שפלת יהודה
https://www.touryoav.org.il › ...
חוות אלה (צדק). חוות אלה היא חווה משפחתית העוסקת בגידול עדר עיזים אורגני לחלב וגבינות. החווה ממוקמת בשיפולים הדרום מיזרחיים של שפלת יהודה.
חוות צוק - Tzuk farm - Home | Facebook
https://www.facebook.com › ZukFar...
מסעדת חוות צוק ואירועים יוצאי דופן מהחווה היישר לצלחת שלכם- Farm to Table פרלוק 5 פינת זריצקי 4, Tel Aviv-Jaffa, Israel.
אודות | חוות-צוק
https://zukfarm.wordpress.com/about
כל הטעמים והניחוחות של "חוות צוק", בגבעות שמעל עמק האלה, מגיעים ישירות למעדניית החווה ברמת אביב. גבינות עזים קשות כגון תום וגאודה, גבינות חצי קשות כמו סנט-מור ומורן, יוגורט עזים, יין ייחודי, שמן זית, דבש, תבלינים וכל טוב הארץ.
מסעדת חוות הצוק | ביתי, גבינות, חלבי | בית שמש - ROL מסעדות
https://misadot.rol.co.il › farm-ztok
הר שוכה , בית שמש (עמק האלה). טלפון. 054-5239118 , 054-5239117. שעות פעילות. ו - ש 10:00 - 18:00. אמצעי תשלום. כרטיס אשראי, מזומן, צ'ק. מחיר ממוצע לסועד.
טיולים בדרך לירושלים: טיול בעמק האלה
https://www.mako.co.il/travel-israel/tracks-trips/...
Jul 02, 2009 · מי שכן הקשיב למד על שלושת העקרונות של יינות עמק האלה: אזוריות, איכותיות וכשרות. כן, היקב מייצר רק יין כשר ומוגבל למשגיחי כשרות בלבד. כדי לשמור על כשרות מותר רק ליהודים שומרי מצוות לגעת ביין, וכמעט כל יקב גדול אוחז בגרסה שלו לאגדה על מבקר תמים שנשען בטעות על מיכל תסיסה וגרם ...
תפריט מנות עיקריות | תפריט מסעדת חוות צוק - חוות צוק
https://zuk-farm.co.il/תפריט-צוציק
עמוד הבית / תפריט צוציק. תפריט המסעדה. תפריט צוציק. הזמן שולחן.