חיפשת:

חוות עמק איילון

חוות עמק איילון - חווה קסומה לאירועים ️ מקומות מיוחדים ...
https://www.hafakot.co.il/location/חוות-עמק-איילון
ברוכים הבאים לחווה הטבעית הפסטורלית והקסומה של עמק איילון. חווה קסומה לאירועים כשרים ואוטנטיים עד 600 מוזמנים בקיץ ו300 איש בחורף. החווה הינה חווה חקלאית עם אווירה כפרית קסומה במיקום הכי טוב ...
חוות עמק איילון - מודיעין בכף ידך
https://modiinapp.com › page › חוות-...
חוות עמק איילון ... מבוא חורון (ראה מפה). ... אטרקציה, חוגים וטיולים, מתחם אירועים וכלבייה. צרו קשר. 08-9470898.
חוות עמק איילון - חווית חיבור מהטבע
hea.co.il
חוות עמק איילון - חווית חיבור מהטבע ברוכים הבאים לחוות עמק איילון חוויה קבוצתית אירועים בחווה אירועים לכל המשפחה כלבייה לעדכונים וחדשות החמות לחצו כאן קצת עלינו לקוחות ממליצים "בשלהי החופש הגדול הגענו משפחה קטנה, זוג הורים שני ילדים קטנים ותינוק אל שער החווה. קיבלו אותנו במאור פנים ובשמחה.
חתונות – חוות עמק איילון
https://emekevents.co.il/weddings
בחוות עמק איילון אנחנו לא מאמינים באירועים היוצאים מפס ייצור, אנו מאמינים שכל אירוע – קל וחומר חתונה – הוא עולם ומלואו ושיש להתאים את מרכיבי ושלבי האירוע למהות שלו, לסגנון שלו ולמי שהאירוע שלו.
חוות עמק איילון - חווית חיבור מהטבע
https://hea.co.il
חוות עמק איילון הינה חווה משפחתית ייחודית ופסטורלית בלב הטבע המתאפיינת בחיבור ובאהבה לאדם לצומח ולחי. החווה ממוקמת בלב עמק איילון הטובל בירק ומשקיפה על נוף מרהיב. בחווה צמחיה עשירה, נחל ומפל ...
חוות עמק איילון בע"מ, מבוא חורון - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על חוות עמק איילון בע"מ מבוא חורון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום אתרי תיירות ונופש.
חוות עמק איילון - חווית חיבור מהטבע
https://hea.co.il
חוות עמק איילון מציע לכם מגוון של פעילויות ייחודיות בחווה לילדים, נוער, מבוגרים, חברות ומשפחות, גן אירועים, פארק זוחלים, כלבייה, פנסיון כלבים וחוגים.
‫חוות עמק איילון - מקום של אירועים בטבע - Home | Facebook‬
https://www.facebook.com/emekayalon
Sep 23, 2021 · יש אירועים שלא שוכחים! הקמנו את החווה כדי לייצר עבורכם, אוהבי הטבע, אירועים בלתי נשכחים באווירה... חוות עמק איילון - מבוא חורון, 9976500 Mevo Horon
חוות עמק איילון - מבוא חורון - מקומות לאירועים
https://mekomot-eruim.co.il/businesses/Ayalon-Valley-Farm
בלב עמק איילון הפסטורלי והקסום ואל מול נופי הרי ירושלים ומרחבי העמק, ממתין לכם מתחם האירועים חוות עמק איילון, מקום מיוחד לכל סוגי האירועים עד 600 משתתפים תחת כיפת השמיים במסגרת אירועי קיץ ועד 350 משתתפים במסגרת אירועי ...
חוות עמק איילון - מקום של אירועים בטבע - Home | Facebook
https://www.facebook.com › emekay...
יש אירועים שלא שוכחים! הקמנו את החווה כדי לייצר עבורכם, אוהבי הטבע, אירועים בלתי נשכחים באווירה... חוות עמק איילון - מבוא חורון, 9976500 Mevo Horon.
חוות עמק איילון – מתחם אירועים מקסים וייחודי, בתוך חווה ...
https://emekevents.co.il
מתחם האירועים חוות עמק איילון ממוקם בלב שטח כפרי וטבעי ואפילו יש לנו נחל זורם באמצע המתחם, אך בו בזמן אנו קרובים לצירי התנועה הראשיים באזור, רק חצי שעה מירושלים ומתל אביב וחמש דקות ממודיעין.
חוות עמק איילון: גן אירועים בלב הטבע הקסום
https://events.sadotayalon.co.il
גן אירועים חוות עמק איילון מזמין אתכם לחגוג את האירוע הבר/בת מצווה בלב הטבע הקסום בעמק איילון במרחק נגיעה ממודיעין וירושלים.
חוות עמק איילון – מתחם אירועים מקסים וייחודי, בתוך חווה ...
emekevents.co.il
חתונה פסטורלית וייחודית חוות עמק איילון מזמינה אתכם למתחם אירועים מקסים וייחודי, בתוך חווה חקלאית ועם אווירה כפרית מדהימה וקסומה, במיקום מעולה בליבו של עמק איילון וטבול בטבע פסטורלי מכל עבר. סטייל של חתונה בטבע, עם כל הפינוקים, השירות והתנאים של גן אירועים.
חוות עמק איילון - חתונה בחווה - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=rw-4Fy8rUGU
ריקוד ה חתונה ביורט סבב ראשון
חוות עמק איילון (@ayalon_valley_farm) • Instagram photos and ...
https://www.instagram.com › ayalon_...
חוות עמק איילון. Product/service. מקום של אירועים בטבע באווירה כפרית ונוף פסטורלי עוצר נשימה! אנחנו נדאג שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם! ליצירת קשר:
גן אירועים בלב הטבע הקסום | חוות עמק איילון
https://events.sadotayalon.co.il
גן אירועים חוות עמק איילוןמזמין אתכם לחגוג את האירוע הבר/בת מצווה בלב הטבע הקסום בעמק איילון במרחק נגיעה ממודיעין וירושלים. במתחם הפתוח תמצאו מתחם כפרי גדול ויפיפה המתאים לאירועים עד 600 חוגגים.במתחם האירוע תיהנו גם ...
‫חוות עמק איילון ימי גיבוש, סדנאות ואירועים בטבע - Home ...
https://www.facebook.com/havaemekayalon
חוות עמק איילון ימי גיבוש, סדנאות ואירועים בטבע. April 27 ·. לאחרונה אנחנו מקבלים הודעות לגבי שעות הפתיחה שלנו. אז רק רצינו לציין כי החווה פתוחה עבור קבוצות שקובעות איתנו מראש פעילות. ידוע שגיבוש ...
חוות עמק איילון - חווה קסומה לאירועים ️ מקומות מיוחדים לאירועים
www.hafakot.co.il › location › חוות-עמק
אודות חוות עמק איילון ברוכים הבאים לחווה הטבעית הפסטורלית והקסומה של עמק איילון. חווה קסומה לאירועים כשרים ואוטנטיים עד 600 מוזמנים בקיץ ו300 איש בחורף. החווה הינה חווה חקלאית עם אווירה כפרית קסומה במיקום הכי טוב שיש- 30 דקות נסיעה מתל אביב בעמק איילון-עמק האלה. המקום הינו מקום בטבע מוחלט אבל עם כל האמצעים שיש לגן אירועים להציע.
אודות – חוות עמק איילון
emekevents.co.il › about
חוות עמק איילון יכולה לארח אירועים עם עד 600 מוזמנים, באווירה כפרית מדהימה וסטייל ייחודי. קייטרינג הבית של חוות עמק איילון מציע חוויות קולינריות מטריפות וסוחפות חושים, עם מטבח פתוח, אוכל מקורי, צבעוני ועשיר, תפריטים מותאמים אישית לכל חתונה ואירוע ואסתטיקה גסטרונומית מוקפדת.
‫חוות עמק איילון - מקום של אירועים בטבע - Home | Facebook‬
www.facebook.com › emekayalon
288 check-ins AboutSee All חוות עמק איילון - מבוא חורון (6,758.25 mi) Mevo Horon, 9976500 Get Directions +972 54-783-9749 Contact ‎חוות עמק איילון - מקום של אירועים בטבע‎ on Messenger emekevents.co.il +972 50-637-1051 Performance & Event Venue· Wedding Planning Service· Wedding Venue Page transparencySee more
חוות עמק איילון – מתחם אירועים מקסים וייחודי, בתוך חווה חקלאית ...
https://emekevents.co.il
סטייל של חתונה בטבע, עם כל הפינוקים, השירות והתנאים של גן אירועים. מתחם האירועים של חוות עמק איילון מציע לכם מיקום מושלם לאירועים תחת כיפת השמיים, באווירה ...
חוות עמק איילון - מבוא חורון - הפעלה עם חיות - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות חוות עמק איילון במבוא חורון - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד הפעלות עם חיות תוכלו למצוא באתר איזי.
‫חוות עמק איילון ימי גיבוש, סדנאות ואירועים בטבע - Home ...
www.facebook.com › havaemekayalon
חוות עמק איילון הינה חווה תיירותית המתאפיינת בחיבור לטבע ובאהבת האדם והחי. http://www.hea.co.il WhatsApp 2525 11 Comments 22 Shares Like Comment Share חוות עמק איילון ימי גיבוש, סדנאות ואירועים בטבע April 27 · לאחרונה אנחנו מקבלים הודעות לגבי שעות הפתיחה שלנו. אז רק רצינו לציין כי החווה פתוחה עבור קבוצות שקובעות איתנו מראש פעילות.