חיפשת:

חוות סוסים גבעת חן

חוות סוסים בגבעת ח"ן - B144
https://www.b144.co.il › גבעת-חן
מבררים על טיפולי רכיבה על סוסים בגבעת ח"ן לילדים ולמבוגרים? מצאו כאן חוות סוסים בגבעת ח"ן המיועדות לרכיבה טיפולית כולל כתובות, שעות פעילות והמלצות מטופלים.
Ÿ
http://www.givat-hen.info
בין היתר תוכלו למצוא במושב גבעת חן, בית קפה, מסעדה, גני ילדים, ... סוסקה – חוות סוסים עם שיעורי רכיבה וחוגים, גבעת ח"ן, הטבה בהצגת MyCityCard רעננה.
חוות סוסים באזור גבעת ח"ן - איזי
https://easy.co.il › list › Horse-Ranches
חוות סוסים באזור גבעת ח"ן - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
לוטרינגר פרחים בגבעת חן, פעמי אביב 2, בגבעת ח"ן - טלפון ...
https://www.d.co.il/62843680
דפי זהב מציג מידע על לוטרינגר פרחים בגבעת חן פעמי אביב 2, בגבעת ח"ן - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פרחים.
לימוד רכיבה על סוסים - מגוון סדנאות, קורסים, שיעורים, חוגים - חוגל
https://www.hoogel.co.il › רכיבה_על_...
חוות סוסים עלפי- רכיבה טיפולית ושיעורים. ירושלים. שיעורי רכיבה לילדים ולמבוגרים בחוות הסוסים גבעת שאול הממוקמת במרכז ירושלים.
חוות הגבעה, חוות סוסים, ישראל, ...050-7261
https://www.bamercaz.co.il/8026180/חוות_סוסים/ישראל/חוות_הגבעה
חוות הגבעה כתובת: גבעת חן ישראל מספר טלפון: 050-7261985 סיווגים: חוות סוסים, עסקים, רכיבת סוסים
עסקים במושב גבעת ח"ן - givat-hen.info
www.givat-hen.info
חלק מהעסקים (עם סימון הכרטיס) נותנים הטבות לתושבי רעננה וגבעת ח"ן בהצגת כרטיס MyCityCard רעננה לקבלת הכרטיס ישירות לטלפון שלכם הקליקו כאן. שם העסק. טלפון. כתובת. הטבות. אומנות בירוק. 09-7622554.
רכיבה על סוסים - מחירים ומקומות
www.horseride.co.il
לבחירתכם – רכיבה על סוסים לפי אזורים בארץ: רכיבה על סוסים בצפון. רכיבה על סוסים במרכז. רכיבה על סוסים בדרום. רכיבה על סוסים בשרון. רכיבה על סוסים בירושלים. רכיבה על סוסים בגולן.
רכיבה על סוסים בהוד השרון - מצאו חוות סוסים - בזק B144
https://www.b144.co.il/חוות-סוסים/הוד-השרון
הרבה מאוד ממי שמטיילים בארץ, ובעיקר בצפון - בגליל או בגולן - חוו לפחות פעם אחת את הריגוש והכיף שבטיול סוסים: זו אחת האטרקציות המועדפות על רבים, כיון שיש לה יתרונות רבים ומגוונים. מדובר בפעילות באוויר הפתוח, שאינה "מפחידה" כמו סנפלינג למשל, או דורשת כושר, כמו קיר טיפוס.
המדינה הפסיקה לעצום עין - והחקלאים מותחים את הגבולות - גלובס
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001105060
Feb 22, 2016 · גידול סוסים כן, בית ספר לרכיבה לא; שיווק ביצים כן (עד גבול מסוים): החקלאים מחפשים הגדרות יצירתיות לקרקע ...
סוסק'ה - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › SUSKAS...
‏‏96‏ לייקים‏. ‏אורוות סוסים משפחתית‏ ... אהבה + זבל של סוסים = שפע ... החופשת פסח תתקיים בחוות סוסק'ה בגבעת חן פעילות מגוונת עם הסוסים הכלבים והטבע.
חוות משה- חוות סוסים בשרון, לימוד רכיבה על סוסים בנווה ימין
https://www.moses-ranch.co.il
חוות משה- חוות סוסים בשרון מציעה לך: לימוד רכיבה על סוסים, רכיבה טיפולית, רכיבה מערבית ימי הולדת ואירועים במושב נווה ימין moses-ranch.co.il.
רכיבה על פוני לגיל הרך - יעל אלול - חוג
https://www.hug.co.il/prod-details.asp?id=36196
רוב התרגילים נעשים בעזרת אביזרים נלווים כמו חישוקים וכדורים שמוסיפים. לחוויה המון כיף ואדרנלין, הילדים נהנים לעשות תרגילים ברכיבה ולומדים המון אחד מהשני. ניתן להזמין פעילות קבוצתית מעשירה שכוללת : סיור במקום והסבר על בעלי החיים, רכיבה טיפול והאכלת הפונים, יצירה ופיתות על ...
נחלת עשירים: כך זינקו המחירים במושבי השרון
https://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3421463,00.html
Oct 24, 2010 · לדברי אדריכל איתן גביש, מבעלי משרד "פורום אדריכלים", "במושבים יש כיום בנייה שיוזמות כמה קבוצות: הראשונה היא של בנים ממשיכים, השנייה של משפחות העוברות מהשכונות המבוססות בערי המרכז להרחבות, והשלישית היא של אנשי האלפיון העליון, שמאסו ביישובי היוקרה או בדירות הפאר בערים.
רכיבה טיפולית בגבעת חן - 15 מומלצי החודש - רוטר.נט
https://rotter.net › pro › חיפוש › גבעת+חן
שעות פתיחה חוות לאונרדו - רכיבת סוסים: א,ב,ג,ד,ה, 08:00 - 20:00 ו, 08:00 - 14:00; דרך השרון 45, בית יצחק · Waze. שיעורי רכיבה - לימוד יסודות הרכיבה המערבית ...
חוות גידול - כל החוות ומותגי הקנאביס בישראל, ביקורות ...
https://www.cannalist.co.il/listing-category/growers
חוות גידול - חוות הגידול וייצרני קנאביס רפואי בישראל. הכירו את ספקי ומגדלי הקנאביס. מאושרים על ידי משרד הבריאות לגידול וייצור של מוצרי קנאביס רפואי.
חוות ומשקים חקלאיים למכירה - נדלן.קום
https://www.nadlan.com/properties?type=6
Feb 23, 2017 · בת חן; בת חפר; בת ים; בת שלמה; ג'דיידה מכר; ג'יש; ג'סר א זרקא; גאולים; גאליה; גבולות; גבע בנימין; גבע כרמל; גבעון החדשה; גבעות בר; גבעת אבני; גבעת אלה; גבעת השלושה; גבעת זאב; גבעת חיים איחוד; גבעת חיים מאוחד; גבעת חן; גבעת יואב
סוסק'ה גבעת חן - My City Card
https://mycitycard.info › raanana › סו...
חוות סוסים מקסימה, המציעה שיעורי רכיבה וחוגי רכיבה לילדים ומבוגרים. 478X90-באנר-עסק-תחתון. גבעת חן. 0544261919. הטבות של העסק. 50% הנחה על שיעור רכיבה ראשון.
מועדון רכיבה רעננה
https://farm4fun.com
חוות סוסים ברעננה העמותה לקידום רכיבת הסוסים לילדים ונוער בשרון מועדון הרכיבה ברעננה שואף להפיק את המיטב מהשותפות בין האדם לסוס,החל ברכיבה טיפולית, ...