חיפשת:

חוות נאות גבינות

ניתן לקנות את גבינות החווה - חוות דעת של חוות נאות, שדה בוקר, ישראל
https://www.tripadvisor.co.il › Show...
חוות נאות: ניתן לקנות את גבינות החווה - ראה 18 חוות דעת של מטיילים, 15 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור שדה בוקר, ישראל, ב-Tripadvisor.
חוות נאות, משאבי שדה – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com › hotel › naot-farm.he.html
חוות נאות (Naot Farm) הנה חווה בניהול משפחתי המייצרת גבינות עזים ומציעה בונגלוס ממוזגים עם מרפסת מקורה מרוהטת ומתקני ברביקיו בנגב, במרחק 8 דקות נסיעה משדה.
גבינות עיזים - 10 המלצות דרומיות - ישראל - מסע אחר
https://masa.co.il › ... › כתבות
חוות נאות אי אפשר שלא לחייך כששומעים על העיסוק הקודם של לאה וגדי נחימוב. לפני כארבע שנים, עשרים שנה אחרי שהקימו את רשת הבשרים אל גאוצ'ו, הם החליטו לעשות ...
10 מחלבות בוטיק לכל המשפחה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4691337,00.html
חנות המשק - חוות נאות
https://www.naotfarm.co.il/הגבינות-שלנו
חנות המשק איך למדנו לעשות גבינות אומרים שאפשר גם ללמוד מספרים. אנחנו רצינו יותר. מעבר לקורסים העיוניים של משרד החקלאות, התקבלנו בברכה במחלבת "הר הרוח", שם התנסינו …
חוות נאות - מחלבה בטללים, בשרים, גבינות, יוגורט, - 2eat.co.il
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=19369
Aug 19, 2013 · כל הפרטים על חוות נאות, מסעדה מחלבה בטללים. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
צימר חוות נאות - הגבינות שלנו - Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › n...
חוות נאות - הגבינות שלנו בחוות נאות לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות 053-9426515. תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
צימר חוות נאות - חוות נאות
https://www.weekend-family.co.il/naotfarm
חוות נאות בחוות נאות לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות 053-9426515. תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
חוות נאות, משאבי שדה – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/naot-farm.he.html
חוות נאות (Naot Farm) הנה חווה בניהול משפחתי המייצרת גבינות עזים ומציעה בונגלוס ממוזגים עם מרפסת מקורה מרוהטת ומתקני ברביקיו בנגב, במרחק 8 דקות נסיעה משדה בוקר האורחים יוכלו ליהנות מטעימת גבינות מקומיות.
חנות המשק - חוות נאות
https://www.naotfarm.co.il › הגבינות-...
בחנות שלנו תמצאו מבחר טעים מתוצרת האזור- יינות, בירות, ממרחים, ריבות, קינוחים, קישים, שמן זית, דבש, וכן- גם בשר, פחם ועץ למדורה. המחלבה שלנו מייצרת גבינות שונות ...
צימר חוות נאות, חוות נאות | Weekend
https://my.weekend.co.il/חוות_נאות
צימר בנגב, צימר בחוות נאות. 053-9426515. אמצ"ש: 1050-1200 ₪. סופ"ש: 1050-1200 ₪. בעונה רגילה, החל מ: עמוד ראשי. בקתות זוגיות. בקתות משפחתיות. החווה.
הכירו: חוות בודדים המייצרות גבינות איכות
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/S1qQRY7A4
Jun 04, 2019 · בחוות בהן מייצרים גבינות, מגדלים גם עדרי צאן: הכבשים או העיזים רועות במרעה טבעי וניזונות מעשב טרי ועונתי המשפיע על טעמו ואיכותו של החלב שלהן. מרבית הגבינות המיוצרות בחוות הללו הן אורגניות ועשויות מחלב מלא, ולא מעט פעמים תוכלו למצוא שם גם מוצרים שלא תמצאו אפילו במחלבות ...
גבינות למביני עניין: עשר המחלבות המומלצות בארץ - מתכונים ...
https://www.haaretz.co.il/food/shavuot-recipes/1.2640813
May 20, 2015 · גבינות למביני עניין: עשר המחלבות המומלצות בארץ. זה לא שבועות בלי קפיצה לאיזו מחלבה ומילוי המקרר בגבינות בוטיק איכותיות. בישראל פועלות מאות מחלבות קטנות ששוברות אט אט את המחסום של המחלבות הגדולות. זה הזמן להכיר אותן ולשבור את המונופול.
חוות נאות - גבינות עיזים - אטרקציות באתר צימר - צימרים
https://www.zimmer.co.il › act_card
חוות נאות - גבינות עיזים - קראו את כל הפרטים, כולל המלצות גולשים, שאלות ותשובות נפוצות, מבצעים וקופונים מיוחדים - והזמינו כעת >> 054-4218789.
חוות נאות - בקתות אירוח בנגב - חוות נאות
https://www.naotfarm.co.il
חוות נאות הוקמה באוקטובר 2003 ברמת הנגב, על כביש 40, בואכה שדה בוקר. חלום ישן שלנו – לאה וגדי נחימוב- שקם והתהווה בעבודה קשה ובעונג רב. תוך זמן קצר נבנתה כאן פינת חמד מזמינה שנראית כאילו היתה כאן מאז ומתמיד. החווה יושבת במובלעת שסביבה גבעות חשופות, ולמרגלותיה עובר נחל …
הכירו: חוות בודדים המייצרות גבינות איכות - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
מהצפון, דרך השפלה ועד הדרום: חוות בודדים בהן מייצרים גבינות איכות שאין באף מקום אחר.
חוות נאות משפחת נחימוב - גבינות עיזים אי-שם בדרום - אכול ושאטו
https://www.foodis.co.il › חוות-נאות-מ...
מה לו לזוג ממוצא ארגנטיני, שכבר בגיל 20 וקצת ניהלו את מסעדת הבשרים "אל-גאוצ'ו" באילת, להעתיק את מגוריהם לא הרבה צפונה אל תוך המדבר, ולהתחיל לייצר וגם להצליח ...
גבינות עיזים - 10 המלצות דרומיות - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/גבינות-עיזים-10-המלצות-דרומיות
גבינות עיזים - 10 המלצות דרומיות - ישראל - מסע אחר. דף הבית / מזרח-תיכון / ישראל / נגב צפוני ומערבי / כתבות / גבינות עיזים – 10 המלצות דרומיות. תפריט עמוד.