חיפשת:

חוג ריצה לילדים במודיעין

מתנס מודיעין - סחלבים | מודיעין מכבים רעות | עמותת סחלבים
www.matnasmodiin.org.il
ביום שישי האחרון שטפו את רחובות העיר יותר מ-7,600 רצות ורצים העיר במסגרת מרוץ מודיעין ה-16 ונהנו מחגיגה ספורטיבית גדולה שכללה ארבעה מקצי ריצה תחרותיים ושני מקצים עממיים.
קבוצת ריצה במודיעין - RUNPANEL
https://runpanel.co.il › modiin
מחפש/ת קבוצת ריצה או מאמן ריצה?קבלו את כל קבוצות הריצה הפועלות בעיר מודיעין ברשימה אחת נוחה בלוח הקבוצות של RUNPANEL - אתר הריצה הטוב בישראל.
קבוצת ריצה במודיעין - מכבים - רעות למתחילים ולמתקדמים עם ענת מאיר
https://www.anatomic-fit.co.il
דואתלון ג'וניור- לילדים (רכיבה וריצה) ... הורים יקרים. מוזמנים לרשום את ילדכם לפעילות ספורטיבית וחוויתית המשלבת ריצה ורכיבה על אופניים. מסגרת אופטימלית לבניית ...
חוג - חוגי ספורט
www.hug.co.il › results
חוג כדורסל לילדים במודיעין אם הילדים אוהבים כדורסל ואתם מחפשים מסגרת עבורם בה יוכלו לשחק, ליהנות ולהתפתח, בבית הספר לכדורסל של אייל מזרחי במודיעין.
חוגי ספורט, התעמלות ואומנויות לחימה - מודיעין בכף ידך
https://modiinapp.com/he/category/380/חוגי-ספורט-התעמלות...
הצטרפו לאחת מקבוצות הריצה והכושר: מבוגרים - קבוצות ריצה למתחילים ולמתקדמים ילדים ונוער - קבוצות ריצה / טריאתלון מסגרת ספורטיבית וחווייתית המשלבת ריצה ורכיבה על אופניים.
חוגים ילדים | מודיעין מכבים רעות | עמותת סחלבים
https://www.matnasmodiin.org.il › dbMATENASIM
62, MVP בי"ס כדורסל MVP בי"ס כדורסל, דמוקרטי בנות, ילדים 7-12 ילדים 7-12, בי"ס הדמוקרטי בי"ס הדמוקרטי, ספורט והתעמלות ספורט והתעמלות, דמוקרטי בנות ...
חוגים - מודיעין בכף ידך
https://modiinapp.com/he/category/130/חוגים-במודיעין
חוג ציור לילדים ונוער - ריטה סדובסקי ... אירועים והטבות במודיעין והסביבה. כיום, האתר והאפליקציה מופעלים ע"י 7 חברי צוות באופן יומיומי, 5 ימים בשבוע, מתוך היכרות מקומית ואותנטית, ובמטרה לעזור ...
כושר גופני ד'-ו' - מועדון כושר קרבי וחוגי ספורט וכושר לילדים
https://www.kalbakrav.co.il › כושר-גו...
חוגי ספורט לילדים במודיעין - כיתות ד'-ו' ... התנועה ואופן ביצוע התרגילים, הוא הקו המנחה של קבוצת "קל בקרב" חוגים במודיעין, המיועדת לילדים וילדות בכיתות ד-ו.
קבוצת ריצה מודיעין - מכון וקסלר
http://www.itzik-weksler.co.il › קבוצו...
קבוצת ריצה במודיעין עם מאמן כושר ומדריך ריצה מקצועי כולל יעוץ תזונה ותכנית אימונים מותאמת. חלוקה לפי רמות קושי והכי חשוב - חוויה כיפית ובריאה!
חוג - שיעורי אתלטיקה במודיעין
www.hug.co.il › results
באתר חוג תוכלו בקלות ובמהירות לקבל מידע על אתלטיקה במודיעין. באתר מידע על קבוצות ריצה ופעילויות אתלטיקה, כנסו ותבחרו את המאמן אתלטיקה שלכם!
חוג - חוגי ספורט
https://www.hug.co.il/results.asp?cat=4
Goldman- חוג ריצה ואתלטיקה לילדים ונוער ... כדורסל נשים במודיעין בהנהלת אייל מזרחי פועל זו השנה ה 17 במודיעין הפעילות מיועדת לשחקניות מגן חובה ועד כיתות יב הקבוצות מחולקות לפי גילאי השחקנים ורמתם.
חוג ספורט לילדים במודיעין – ספורט לילדים, חוג אומנות לחימה ...
https://www.youtube.com/watch?v=tp4v7iNxFRQ
הורים, סרטון מס 1 - עבורכם! - אימון ילדים ונוער. הדרכת הורים העצמה להורים וילדיםלפרטים והרשמה כנסו ל . https://wrestler ...
קבוצת הטריאתלון לילדים ולנוער - חוג לגילאים 11-17 - מודיעין ...
modiinapp.com › he › page
חוזרים לשגרה! הצטרפו לאחת מקבוצות הריצה והכושר: מבוגרים - קבוצות ריצה למתחילים ולמתקדמים ילדים ונוער - קבוצות ריצה / טריאתלון מסגרת ספורטיבית וחווייתית המשלבת ריצה ורכיבה על אופניים.
מתנס מודיעין - סחלבים | מודיעין מכבים רעות | עמותת סחלבים
https://www.matnasmodiin.org.il
ביום שישי האחרון שטפו את רחובות העיר יותר מ-7,600 רצות ורצים העיר במסגרת מרוץ מודיעין ה-16 ונהנו מחגיגה ספורטיבית גדולה שכללה ארבעה מקצי ריצה תחרותיים ושני מקצים עממיים.
קבוצת ריצה במודיעין | קבוצת כושר במודיעין | אימונים אישיים במודיעין ...
https://adam-hen.com
כל הכבוד! את הצעד ה- 1 לאורח חיים בריא כבר עשית!קבוצת ריצה וכושר במודיעיןאימונים אישיים במודיעיןקבוצת כושר לילדים במודיעיןקבוצת הרזייה וכושר במודיעין.
חוג - שיעורי אתלטיקה במודיעין
https://www.hug.co.il/results.asp?cat=4&s_cat=231&ar=A7&ci=579
באתר חוג תוכלו בקלות ובמהירות לקבל מידע על אתלטיקה במודיעין. באתר מידע על קבוצות ריצה ופעילויות אתלטיקה, כנסו ותבחרו את המאמן אתלטיקה שלכם!
חוגים - מודיעין בכף ידך
modiinapp.com › he › category
חומרי לימוד בחינם לכל השנה! דה זון (The Zone) - לימודי אנגלית, מתמטיקה וקואצ'ינג לילדים ונוער. הרשמו דרך 'מודיעין בכף ידך' כתלמידים חדשים - וקבלו חומרי לימוד חינם לכל השנה! התקשרו ושריינו מקום! שבוע ...
רוח גבית - קל בקרב מודיעין - מועדון כושר קרבי וחוגי ספורט ...
www.kalbakrav.co.il › רוח-גבית
רוח גבית, קבוצת כושר לבני נוער בעיר מודיעין לעיתים קרובות אני נתקל בבני נוער עם פוטנציאל אדיר, כאלה שיכולים להיות ביחידות הטובות ביותר, כאלה שהיית רוצה לידך תמיד. אבל עקב קושי שלא תלוי בהם, קושי כלכלי או אחר, אין להם את ...
טריאתלון ילדים - מודיעין - Dan4Run - ריצה | טריאתלון | אימון - דן ישראלי
https://dan4run.co.il › גלריה › טריאתלון...
טריאתלון ילדים – מודיעין. כל הזכויות שמורות | VirtualPartner | השותף הוירטואלי שלך | מעוניין לקדם את העסק שלך ? | חייג עכשיו: 0765-60-60-61. גלול למעלה.
קבוצת הטריאתלון לילדים ולנוער - חוג לגילאים 11-17 - מודיעין בכף ידך
https://modiinapp.com › page › קבוצת...
חוזרים לשגרה! הצטרפו לאחת מקבוצות הריצה והכושר: מבוגרים - קבוצות ריצה למתחילים ולמתקדמים ילדים ונוער - קבוצות ריצה / טריאתלון מסגרת ספורטיבית וחווייתית ...
שרית ספורט – קבוצות ריצה וכושר לבוגרים נוער וילדים במודיעין
https://www.saritsport.co.il
קבוצות ריצה וכושר בניהולה המקצועי של שרית קליין. מגוון רחב של אימוני ריצה וכח, תוכניות אימון וליווי לרצים מתחילים ומתקדמים, קבוצות ילדים ונוער.
הסדנה לאמנות - פיסול מודיעין: חוג, קורסים, סדנה, למודים
www.sadna4u.com › he › modiin-sculpture-workshops
חוג הפיסול מודיעין- מתקיים בשוהם או רחובות. אני מאמין שאנחנו מספיק ייחודיים כדי שתעשו את המאמץ. אנחנו מציעים גישה כוללת המתמקדת בתהליך היצירתי. תוכלו לקרוא עליה כאן ( כללי, ו פיסול ). עוד על ...