חיפשת:

חוג טניס למבוגרים מחיר

אימון טניס למבוגרים, 59 שח לשיעור טניס פרטי | האקדמיה לטניס עידן ...
https://tenniscoach.co.il › אימון-טניס-למ...
שיעורי הטניס לבוגרים שלנו מספקים גם מקום מצוין להכיר חברים לכל החיים. עם מחירים שמתחילים מ- 59 שח בלבד לשיעור טניס, לא תרצו להחמיץ. מצא את המרכז טניס הקרוב ...
מחירון טניס שולחן, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-טניס-שולחן
חוג טניס שולחן? ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון מוצרי טניס שולחן ומחירי חוגים מעודכן לשנת 2020. המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חנויות המשווקות מוצרי טניס שולחן בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר ...
מחירון חוג טניס שדה, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-חוג-טניס-שדה
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג טניס שדה מעודכן לשנת 2020. המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי טניס שדה בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
חוג טניס למבוגרים: אימון טניס עם מאמן מקצועי - Ytennis
https://ytennis.co.il/adult-tennis-training
מועדון טניס Ytennis מה אנחנו עושים: שיעורי טניס למבוגרים באימונים קבוצתיים ואישיים על ידי בכירי מאמני הטניס בישראל.
קורס טניס בבית הספר Vamos Tennis, חיפה | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › ... › טניס
... טניס לילדים או מבוגרים החל מ-99 ₪ ב-Vamos Tennis. אימון טניס אישי (ילדים/ מבוגרים). מחיר. 99. ₪. שווי. 160. ₪. הנחה. 38%. קורס טניס למבוגרים- 4 מפגשים.
אימון טניס למבוגרים, 59 שח לשיעור טניס פרטי | האקדמיה ...
https://tenniscoach.co.il/אימון-טניס-למבוגרים
איכותו, רמת הידע שלו, ובעיקר – יכולתו "להגיע" לכל מתאמן (מבוגר או צעיר) ולהתאים לו את רמת האימונים המתאימה לו, על פי העדפותיו, רמת הכושר הגופני שלו, רמת השליטה שלו במשחק ופרמטרים סציפיים נוספים. האקדמיה לטניס – כן, תתפלאו, יש אצלנו גם לימוד טניס למבוגרים!
חוג - שיעורי טניס
https://www.hug.co.il/results.asp?cat=4&s_cat=415
אימון טניס פרטי ב 59 שח חוגי טניס לילדים ומבוגרים בגבעתיים,באר יעקב,ניר צבי שיעורי טניס לכל הגילאים והרמות: טניס ילדים,טניס מבוגרים,טניס תחרותי,טניס קבוצות,טניס יחידים,טניס בזוגות. 0723234377.
בית ספר לטניס מכבי נס ציונה
https://10nis.co.il › בתי-ספר-לטניס-כללי
אימוני טניס לילדים ונוער. ניתן להגיע לשיעור ניסיון ואז להירשם דרך אתר זה בכפתור ׳הרשמה לחוג הטניס׳ ... אימוני טניס למבוגרים. בקבוצה: בין 3-4 מבוגרים בקבוצה.
מחירון חוגים למבוגרים, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-חוגים-למבוגרים
מחירון חוגים, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-חוגים
בשלב הזה לחוגים יש יתרונות שונים מאשר בילדות, כמובן, והם בעיקר מהווים אתנחתא מחיי היום יום העמוסים והזדמנות למפגש חברתי לא מחייב ומהנה, יחד עם התעסקות בתשוקה משותפת לנושא מסוים. מחירון חוגים למבוגרים נע בין 70-250 ₪ למפגש ומעלה, מה שהופך אותם ליקרים יותר מחוגי ילדים.
חוג טניס במרכז. אימון טניס פרטי 59 שח - האקדמיה לטניס עידן ...
https://tenniscoach.co.il/חוג-טניס
חוג הטניס מתקיים במרכז: בגבעתיים, באר יעקב וניר צבי. שיעורי טניס למתקדמים מתקיימים בקבוצות קטנות ואיכותיות של עד 4 מתאמנים בלבד! זאת במטרה להעניק יחס אישי ומקצועי מיטבי ולשמור על הומוגניות מבחינת גיל ורמת המתאמנים.
מחירון חוג טניס שדה - כמה עולה
https://כמהעולה.co.il › מחירון-חוג-טניס-שדה
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג טניס שדה מעודכן לשנת 2020. ... חוג טניס לילדים יכול להמשיך אל חוג טניס לנערים ואפילו חוג טניס למבוגרים ...
מחירון חוגי ילדים, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-חוגי-ילדים
חוג טניס בחיפה|חוג טניס בצפון|מועדון טניס|מגרש טניס|אימון לקטנטנים ...
https://vamostennis.co.il
טניס בחיפה, מגרש טניס,לימוד טניס 25+,שיעורים ואימונים פרטיים,בית ספר לטניס , אקדמית טניס, חוג טניס למבוגרים מתחילים , מתקדמים , אימוני טניס לילדים לקטנטנים.
מאמן טניס: שיעורי טניס 59 שח לאימון פרטי - עידן רוזנברג ...
https://tenniscoach.co.il
לעידן קריירת טניס תחרותית מפוארת: 1993 – מקום ראשון בטורניר ETA. 1996– מדליית ארד באליפות אירופה. 1999 – במדליית ארד באולימפיאדה. 2001 – זכייה בתואר אלוף ישראל. 2002- זכייה בתחרות ITF בבלגיה. 2003 – זכייה בטורניר Futures בוונצואלה. 2004 – זכייה בטורניר Futures ברואנדה. 2005 – מדליית ארד במכבייה.
אימוני טניס למבוגרים - מרכז הספורט לידר
https://www.leadersport.co.il › adult-t...
פרטים ותיאום שיעור ניסיון בטל- 052-5994777 דודי נודל. גילאים/כיתות, מיקום, ימים, שעות, מחיר, מחיר לתושב (לאחר הנחה), לתשלום. אימון ...