חיפשת:

חוג גלישת גלים הרצליה

גלישת גלים וצלילה - 25829 - חוג
www.hug.co.il › prod-details
גלישת גלים וצלילה ... הרצליה, שעות פעילות: ימי עבודה א-ש בין השעות 8:00-18:00 ... חוג - אתר החוגים ...
גלישה - גלישת גלים - גזיבו הרצליה
gazebbo.co.il › surf
חוג הגלישה השנתי של גזיבו הוא המסגרת האולטימטיבית לכל גולש/ת בכל רמה או גיל. החוג מתקיים בימים (בוחרים יום אחד) : א',ג',ו' בין השעות 16:00-18:00 (ובשעון חורף 15:00-17:00) לאורך כל שנת הלימודים בין החודשים ספטמבר ועד יוני (כולל).
חוגי גלישה הרצליה
www.prosurf.org › surf-course-for-children
חוג גלישה מהמומחים לגלישת גלים בהרצליה, הצטרפו לחוג הגלישה ותלמדו כיצד לגלוש, או שפרו את הביצועים שלכם. מתאים לכל הגילים, בחוף זבולון הרצליה, רמת ים 12.
חוגי גלישה לילדים ונוער - Beach Break Surf Club
https://beachbreak.co.il › young
חוג גלישה לנוער. אתגרו את עצמכם בחוג גלישה מקצועי ותרגישו את הגלים. קבוצות למתחילים ולמתקדמים כאחד. גילאי 14-17 חוף הנכים מרינה הרצליה.
גלישת גלים - גלישה - גזיבו הרצליה
https://www.gazebbo.co.il › surf
גלישה היא ספורט מהנה ובריא לגוף ולנפש. גלישת גלים נעשית באוויר הפתוח של הים ומהווה איזון לחיינו האינטנסיביים. ספורט הגלישה אינו למקצוענים בלבד אלא נגיש לכל.
גלים בית הספר לגלישה: גלישה | חוגים, קייטנות, שיעורים ועוד על גלישה
http://www.galimsurf.com
גלים - בית הספר לגלישה המוביל בישראל. במועדונים שלנו תמצאו כל מה שאתם צריכים לדעת על גלישת גלים. קייטנות, חוגי גלישה, חנות גלישה ועוד.
חוגי גלישה הרצליה - prosurf-herzliya
https://www.prosurf.org/surf-course-for-children
גלישת גלים היא סוג של "ריטלין" טיבעי לאדם: מוטוריות ויכולת ריכוז, פיתוח חשיבה, הקניית כישורים חברתיים ורוגע נפשי בחיי היומיום, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, פתיחות והבנה מעמיקה של מידע, עירנות, דימוי עצמי גבוהה והערכה עצמית והרגשת התגשמות עצמית בגלל ההצלחה לרכב על הגל - תרתי ...
חוגי גלישה הרצליה - קייטנת גלישה פרו סרף Pro Surf הרצליה
https://www.prosurf.org › surf-cours...
חוג גלישה מהמומחים לגלישת גלים בהרצליה, הצטרפו לחוג הגלישה ותלמדו כיצד לגלוש, או שפרו את הביצועים שלכם. מתאים לכל הגילים, בחוף זבולון הרצליה, רמת ים 12.
קייטנת גלישת גלים בהרצליה - Surf academy - האקדמיה לגלישה
https://www.surfacademy.co.il › camps
קייטנת גלישה זה רק SURF ACADEMY! מחנה גלישה Surf&Slide גולשים בלי הפסקה, גם בים וגם ביבשה. במחנה הגלישה שלנו תיהנו מחוויה מקיפה של לימוד ותרגול הגלישה, ...
חוג - קורס גלישה
https://www.hug.co.il/results.asp?cat=8&s_cat=500
גלישת גלים, גלישת רוח, קיאקים, שייט מפרשיות וצלילה. המחנה משלב בתוכו 5 פעילויות של ספורט ימי, ובכך פותח את הדלת בפני הילדים (גילאי 9-14) לעולם ספורטיבי, שהתנאים לביצועו בארץ, מהמושלמים.
בית ספר לגלישה | קייטנות | גלישת גלים | סאפ | גלישת רוח ...
https://alohaisraelsup.co.il
Feb 17, 2017 · האירועים שלנו על הים. אירועי ימי ההולדת מותאמים לכל הגילאים – החל מימי הולדת לילדים ועד למבוגרים. בהתאם לגילו של בעל השמחה, נמליץ לכם על הפעילות אשר בכוחה להפוך את האירוע שלכם לחווייתי, מהנה ובלתי מתפשר, בין אם זה באמצעות פעילות סאפים ובין אם גלישת גלים.
בית ספר לגלישת גלים - ריף - קורס גלישת גלים הרצליה - מרובע
https://www.meruba.co.il › glishatgal...
מועדון ריף ממוקם במלון דן-אכדיה הרצליה, ובסמוך למרינה. ... חוגי גלישת גלים המתקיימים ביום קבוע, החוג היינו חוג חודשי החל מלימוד בסיסי ועד הכנת המשתתפים בו ...
חוגי גלישה לילדים - ריף הרצליה
reefseacenter.co.il › גלישה › חוגי
חוגי גלישה לילדים חוגי הגלישה שלנו הנם מעטפת מושלמת עבור כל גולש. החוגים מבוססים על מערך למידה ייחודי המשלב לימודים מעשיים של גלישה ולימודי ים מקיפים. החוג בנוי בשלבים המאפשרים לכל גולש החל מרמה בסיסית וללא ניסיון כלל ...
Sup Marine I מועדון גלישה בהרצליה
https://www.supmarine.co.il › sup-m...
קבוצות חתירה, שיעורי סאפ למתחילים ולמתקדמים, שיעורי גלישת גלים, סדנאות גלישה בארץ ובחו״ל, אירועי גלישה ועוד...
גלישת גלים וצלילה - 25829 - חוג
https://www.hug.co.il/prod-details.asp?id=9629
צוות המדריכים: כל מדריכי המועדון הינם מדריכים מנוסים,בעלי ניסיון רב, מומחים בתחומם בעלי סובלנות הנותנים יחס אישי לכל חניך וחניכה ומלווים את החניכים בכל שעות היום. מועדון ריף עובד ופועל תחת פיקוח הרשות המוסמכת צלילה ספורטיבית – משרד המדע החינוך, התרבות והספורט.
בית ספר לגלישה | קייטנות | גלישת גלים | סאפ | גלישת רוח | יוגה ...
https://alohaisraelsup.co.il
מועדון הגלישה שלנו ממוקם בהרצליה בניהולו של לירן מחלב אלוף אירופה לשעבר מתמקד בלימוד והדרכת גלישת גלים,קייטנות גלישה,סאפ,גלישת רוח,יוגה,אירועים וימי כיף.
קורסי גלישה: הכירו את בתי הספר המובילים - צומת השרון הרצליה
https://www.tzomet-hrz.co.il › experts
גלישת גלים מביאה עמה יתרונות אינספור הטומנים בחובם תשוקה חדשה, ... שיעורי גלישה פרטיים לחבר'ה מתחילים או מנוסים; ואפילו חוג גלישה לנשים בלבד ...
גלישה - גלישת גלים - גזיבו הרצליה
https://gazebbo.co.il/surf
חוג גלישה חוג הגלישה השנתי של גזיבו הוא המסגרת האולטימטיבית לכל גולש/ת בכל רמה או גיל. החוג מתקיים בימים (בוחרים יום אחד) : א',ג',ו' בין השעות 16:00-18:00 (ובשעון חורף 15:00-17:00) לאורך כל שנת הלימודים בין החודשים ספטמבר ועד יוני (כולל).
קורס גלישת גלים - בית ספר לגלישת גלים - ריף - קורס גלישת ...
www.meruba.co.il/glishatgalim
קורס גלישת גלים - בית ספר לגלישת גלים - ריף - קורס גלישת גלים הרצליה - בית ספר לגלישת גלים הרצליה - מרובע. קורס גלישת גלים - בית ספר לגלישת גלים - ריף. ריף. מועדון צלילה וגלישה. הדגים לא מפסיקים לדבר על זה. כתובת: מלון דו אכדיה הרצליה.
בית ספר לגלישה | קייטנות | גלישת גלים | סאפ | גלישת רוח ...
alohaisraelsup.co.il
Feb 17, 2017 · מועדון הגלישה שלנו ממוקם בהרצליה בניהולו של לירן מחלב אלוף אירופה לשעבר מתמקד בלימוד והדרכת גלישת גלים,קייטנות גלישה,סאפ,גלישת רוח,יוגה,אירועים וימי כיף
חוגי גלישה הרצליה - prosurf-herzliya
www.prosurf.org › surf-course-for-children
חוג גלישה מהמומחים לגלישת גלים בהרצליה, הצטרפו לחוג הגלישה ותלמדו כיצד לגלוש, או שפרו את הביצועים שלכם. מתאים לכל הגילים, בחוף זבולון הרצליה, רמת ים 12.
קורס גלישת גלים - בית ספר לגלישת גלים - ריף - קורס גלישת גלים ...
www.meruba.co.il › glishatgalim
תגיות: קורס גלישת גלים, בית ספר לגלישת גלים, ריף, קורס גלישת גלים הרצליה, בית ספר לגלישת גלים הרצליה. קורס גלישת גלים מקצועי יכשיר אתכם במספר מפגשים להיות גולשי ה גלים הבאים של ישראל.
חוגי גלישה לילדים - ריף הרצליה
https://reefseacenter.co.il › גלישה
טלפון: 09-9574461 | דוא”ל: office@reefseacenter.co.il | כתובת: רמת ים 122 דן אכדיה הרצליה | תקנון. שעות פעילות המועדון. חודשים נובמבר עד מרץ א-ה 08:00-17:00 ...